globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

27.8.2022 v 06:35 | Nahoru | #121
Velikostně je pro vysoké lidi v pohodě, až na jeden problém a to je ten tvar nádrže a poloha stupaček. S rovnou nádrží by to bylo pravděpodobně úplně bez problémů a stupačky už by pak bylo o jizdet ve stoje, ale ten stroj na to není určený.

Jo k DSX ještě, strašně blbě se na to sedá a to mám dlouhé nohy. Jak je ta sedačka utopená, tak cloveky dělá malém Van Damme rozstep . S kufry už by to šlo jedině přes stupacku a nebo soukat nohu z boku. Jinak jak říkám ten motor by měl být v něčem ala DR 650 a ne v tomhle adv cestaku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 09:13 | Nahoru | #122
puffybodie> dobrý test. Zkoušel si i mé oblíbené- chod motoru při pozvolném dojezdu kolony-semaforu. Jestli se nemusí držet spojka, jen cvakat a dvojka zvládá třeba 20kmh do vyřazení. Taky nesmí moc brzdit motor. To většina větších jednobuchů nedá.
a internetové poznatky k dalším moto:
-ktm(gas) cenduro cca400cc jednobuch na 21/18 kolech už byl zachycen fotografy
-zontes350 na fotkách prototypů má k tomu 19kolu hrozně krátkou přední vidlici(zdvih) o průměru 43mm (ale zontes 310t2 s 19kolem měl delší 37usd). I ta jawa měla v šikmém směru 15cm a dnes někam dají 12-13(versys300)
-voge300 má být k prodeji a servisu snad jen v benešově (tenhle ofi dealer pro čr dělá dovozce pro sk)
-na vysoká utopená sedla nasedam stylem push kick

Naposledy editováno 02.09.2022 18:41:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 10:20 | Nahoru | #123
puffybodie>díky za dojmy
Jsme cca stejně velcí a těžcí(ty máš o pár cm víc, kila stejný). Trochu me překvapuje, že se rozchazime v tom podvozku...buď jsi měl jiný kus nebo to možná každý podvědomě srovnáváme s něčím jiným na čem jsme zvyklí jezdit...ja s letitým Alpem a ty se silničkou..?
Motor je super, i když to na papíře nevypadá.. chcipalo ti to?kolik měl najeto ten na kterým jsi jezdil?

(reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 12:05 | Nahoru | #124
bledemon> Dojezd k semaforu delam vždy podrazovanim a diky cruiseru primárně už až na jedničku na tu se spojkou v tahu a dobrzdeni zadní brzdou a došlápnutí jen levou. Na RE to bylo v klidu a bez cukání. Na Voge jsem více přední brzdu na tvrdší brzdění, protože ten motor pod 2500ot. je divný no a lepší bylo se spojkou zmačklou a dobrzdit.

Voge v Hlučíně berou od dovozce pro ČR což je Voge z Německa a přijít mají, jen ještě neví kdy.

Naposledy editováno 27.08.2022 12:18:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 12:09 | Nahoru | #125
Wenca24> Co se týče podvozku tak myšleno RE vs Voge primárně. Na Cruiseru mám vzduchem nastavitelné a na to se nechyta na našich cestách nic ( je to jak Citroen C5 ). ZX-9R pochopitelně kope více jako supersport, ale tlumiče bylo dělané, tak i ty naše okresky jdou. Honda Monkey je uskakana taky více, ale taky nemá vzadu moc chod dlouhý a váhově jsem na hraně.

Jinak RE byl ten stříbrný, model 2022 a najeto měl přes 2100 a Voge měl cca 2700

Edit: Nechcipalo vůbec,myslel jsem na to jak jsem to tu od tebe četl

Naposledy editováno 27.08.2022 12:10:48

RE Himalayan

27.8.2022 v 12:21 | Nahoru | #126
A možná to tu tak nevyznělo, ale ten motor v 650DSX je perfektní na blbnutí na okreskach, ale dali to do špatného těla. To má byt v motardu/dualsportu/enduro ne v něčem co má být cestak, protože jakmile přijde rovnější úsek nebo město kde se jede konstantně, tak to je děs. Jak je jedna zatáčka za druhou, klidně i horší povrch a neustále brzdění a akcelerace, tak pak to je ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 13:25 | Nahoru | #127
puffybodie> tak to byl ten samej...já jsem na něm překonával ty 2 tisíce...
motorka chcipala, až cca 2 hodinách ježdění, kdy už byla dost zahřátá a nutno říct, že ten den bylo asi 30 stupňů..tak to má možná taky vliv...časem se to možná vyřeší samo, az se ten motor trochu východi...

(reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 19:02 | Nahoru | #128
Wenca24> On ten RE je už je asi jediný v téhle kategorii vzduchem chlazený. I ten SYM je vodník, ale moc z něj nevyskrabali a ta nadobka chladící kapaliny je umístěna docela vtipně https://www.sym-mot...tocykly/symnh-t-300/

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

29.8.2022 v 01:11 | Nahoru | #129
A co máte proti Husquarna Svartpilen 401? Tipuju, že napíšete, že předražený, nespolehlivý a podvozek nedostatečný zdvihy?

Každopádně jeho silnější brácha, taky jednobuch, 701¨, je totální vibrátor, ten slabší motor snad tak vibrovat nebude. Jel jsem teda jen na vitpilen 701.

(reakce na) RE Himalayan

29.8.2022 v 05:21 | Nahoru | #130
ruinin> Cena je kupodivu ok na to od koho to je. Jen se jedna o designovou motorku a ne něco praktického a hlavně je to strašné malé. Za ty penize asi radeji Brixton 500 XC

RE Himalayan

29.8.2022 v 12:41 | Nahoru | #131
A rad bych zkusil jeste RE 350 Classic, protoze na tom se mi sedi naprosto bezproblemove,ale ten tu neni. Ke zkouseni jen Meteor a cruiser mam vetsi, tak to nemusim zkouset. Leda kvuli motoru no, ale proste ten Classic nebo novy Hunter mne zajimaji vice.

Pro zasmani jen. Aktualni cena Himalayan te nejdrazsi verze je v Indii 70k Kc. Novy 450 jsou odhady, ze bude cca 85k Kc

RE Himalayan

31.8.2022 v 22:12 | Nahoru | #132
Ten motor 350 v klasiku se jim skutečně povedl, i podvozek k tomu dobře sedí. Dělají to dobře.A já jim fandím.Oni jsou teď ve fázi jako my v padesátých a šedesátých letech – Motorky tam frčí, a tomu odpovídá i vývoj.

Naposledy editováno 31.08.2022 22:13:45

RE Himalayan

1.9.2022 v 09:03 | Nahoru | #133
https://www.bikesrep...enture-r-on-its-way/ , ten prototyp Himalayanu 450 vypada docela podobně

RE Himalayan

1.9.2022 v 10:14 | Nahoru | #134
Uvidíme s čím se nakonec vytasí, slibují už dlouho taky ten dvouválec 490.Každopádně věci se hýbou správným směrem


Naposledy editováno 01.09.2022 10:24:09

RE Himalayan

4.9.2022 v 19:58 | Nahoru | #135
Trochu vytahování se - Meteor mě povozil Alpama


... asi to bude otočený...

RE Himalayan

4.9.2022 v 21:10 | Nahoru | #136

RE Himalayan

20.9.2022 v 18:00 | Nahoru | #137
Tak mi taky himl začal chcípat studenýa nedrží volnoběh - hledal jsem jak to řešit.Prý se má předřadit Termistor,Píše Geonova na svém profilu.Asi se jedná o tohleto:
https://royalenfield...rkspringloadadjuster

Musím to prostudovat, případně jestli někdo už nemáte zkušenost. Díky

Naposledy editováno 20.09.2022 18:01:07

RE Himalayan

20.9.2022 v 18:18 | Nahoru | #138

RE Himalayan

20.9.2022 v 18:29 | Nahoru | #139
Jednoduše radí jak oblbnout jednotku. Ten Termistor bude mít jinou hodnotu a jednotka z toho vypočítá že je venku fakt kosa a fest to obohatí. Klasická teplotní korekce.

2 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

24.9.2022 v 17:13 | Nahoru | #140
Tak dneska jsem byl zkouset dalsi....

SCRAM - mel ladak, tak to bylo takova spravna hulvatska masinka, jelo se s tim lepe nez s Himalayanem a kupodivu i nohy nejak lepe sedelo, i kdyz nadrz je stejna a nejak na tom taky nefoukalo, i kdyz to nema stitek, divne

Classic - ten motor je opravdu prekvapeni a ten zvuk se seriovymi vyfuky taky, pohodlne sezeni, dobre perovani, optimalni jizda 80 - 90/100 tam si clovek uzije i zablbne

Meteor - BLEEEEH to byla hruza, mam cruiser Yamahu Royal Star Venture a tam je to razeni kolebkou opravdu paradni a ma to plosiny, tady na Meteoru je to naprosto nepovedeny nesmysl se stupackou kdy noha je v divne poloze jak behem jizdy (aby se vyhla nechtenemu slapani na paku), tak i pri razeni, kdy se tam musi divne davat, stejne tak i zadni brzda je pedal spatne umisteny a i divne tvarovany (umisteni se da zmenit i v serii urcite, ale tvar rozhodne ne) a k tomu posed byl velmi neprijemny uz po kratke jizde (i kdyz moje zada ted na tenhle styl uplne nejsou docasne )

Interceptor - zkousel jen mladej a byl podle nej nejlepsi, pak SCRAM a pak Classic, Meteor nesnasel uplne stejne

Piaggio Beverly 400 katastrofa - posed, zrcatka, odpruzeni zadni, kvalita montaze predni schranky i krytu paliva, bezklic hodne blbnul startovani

Vespa Primavera 125 - nejlepsi , protoze mista spousty i pro vysokeho cloveka, ABS jen vpredu a vzadu buben, tak se da blbnout a smykovat, minimalne 3 pozice nohou se daji udelat, pod sedlo se vlezlo L integralka HJC v pohode, vzduchac cili jednoduchy a pristup k motoru prijemny, krasny zvuk oproti GTS, do prudkeho kopce se zatezi tak asi 115kg 80 na tachometru (rychlejsi nez moje Monkey o neco )

Vespa GTS 125 - plosina na nohy sirsi a lehce asi delsi (rozvor je ale jen o 3cm vetsi nez u Primavera/Sprint) , pod sedacku se helma nevlezla, i kdyz prostor je tam o neco delsi, pristup k motoru shora sice taky, ale je tam mnohem vice hovadin diky vodnimu chlazeni, cca o 30kg tezsi nez Primavera/Sprint, zvuk horsi a hlavne do toho sameho kopce to jelo lehce hure nez Primavera

Snad nekomu pomuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

24.9.2022 v 18:54 | Nahoru | #141
puffybodie> vidíš a pro mě je Meteor jedna z nejmíň unavujicich motorek, co jsem kdy jezdil.

Řadicka v sérii souhlas, tam stačí o zoubek pootocit a radit standartne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

24.9.2022 v 20:14 | Nahoru | #142
callowsick> Pokud jsi menší, tak to bude asi ok. Ale s dlouhýma nohama to je utrpení. To Classic byl lahoda.

Naposledy editováno 24.09.2022 20:14:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

25.9.2022 v 09:32 | Nahoru | #143
puffybodie> menší zrovna nejsem, ani kratkonohej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

25.9.2022 v 14:14 | Nahoru | #144
callowsick> Tak asi problém za řídítky u mně Protože i supersport je proti tomu gauč heh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

26.9.2022 v 08:20 | Nahoru | #145
puffybodie> hele, rozhodně nechci rozporovat tvůj pocit z toho, je to zkrátka subjektivní věc, co asi každej může vnímat a vnímá jinak. Právě na tom je vidět, jak důležitý je si motorku vyzkoušet před nákupem

Já mám 182cm, řadičku jsem si posunul o zub nahoru, protože v tý původní konfiguraci jsem se pod ní nevešel nohou a s kolíbkou jsem se jaksi nesžil. První tisíc jsem taky máchal nohama naprázdno ve snaze najít stupačky (choppero-cruisera jsem dlouhodobě doma neměl ).
Ale pak právě dobrý. Jakože hodně dobrý. Letos jsem na tom ujel nejvíc 770km v jednom kuse (a to bylo ve dvou i s báglama. Navíc vzhledem k rychlosti Enfielda to znamená dost hodin v sedle) a necejtil jsem se vůbec utahanej.
Pak ještě jedna sólo jízda cca 550km na jeden zátah a to bylo úplně o pohodě.

mám tam teda jiný řídítka - z endura, ruce mám o trochu níž a víc rovně a turistický sedla.

Heh, prostě jsem se musel Meteora zastat, no

(reakce na) RE Himalayan

26.9.2022 v 09:46 | Nahoru | #146
callowsick> Je to jak píšeš, nejlepší to vyzkoušet. Kolikrát jsem si myslel že to je motorka přesně pro mě ,vlezl na to a nestačil se divit.Mě to přijde že ty RE dělají pro lidi jako jsem já -173 cm Puffymá 193,to je zázrak že se na to složí,Fakt musí mít dobře na těch motorkách vymyšlenou ergonomii,Že se vejdou malý i velký.Každopádně ten jejich motor 350 byl pro mě překvapením sezóny Přijde mi, že jde tak nějak hladčeji a líp než na mým Himalayanovi.Těším se jestli uvedou Himla 450 tak hned běžím testovat případně kupovat zamiloval jsem se do tý možnosti Chvíli po polňačce chvíli po silnici… To mě začalo strašně bavit. jezdíš víc na CRF nebo na Meteoru?A na čem raději? Popravdě já k tomu himlovi chci ještě přikoupit nějaký čtyřválec- třeba cbr 600,Přeci jen mi občas chybí to ždímání vysokých otáček.

Naposledy editováno 26.09.2022 09:59:23

(reakce na) RE Himalayan

26.9.2022 v 09:50 | Nahoru | #147
puffybodie> Díky za Sdílení informací, určitě to někomu pomůže

Naposledy editováno 26.09.2022 09:51:37

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

26.9.2022 v 10:34 | Nahoru | #148
Tak žena úspěšně udělala papíry a ještě mě vytáhla na víkend na výlet (jen jižní Čechy + Rakousko, asi 600 km) a jezdí se mě na tom čím dál tím líp, Tenerka sedí v garáži. Na svým mám kolem 2000 km, takže už zajeto a musím říct, že ten motor si docela sednul. Ještě jsem se úplně nesmířil s docela tvrdým pérováním, na rozbitejch cestách mě přijde, že hlavně zadek hodně kope.

Jinak já mám 185 cm, manželka asi 167 a přijde mě, že je nám to oběma tak akorát - já se teda nevidím, ale posaz je pro mě super a to, že z toho nízkýho sedadla v pohodě došlápnu je někde mimo asfalt výhoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

26.9.2022 v 11:30 | Nahoru | #149
callowsick> To netreba se zastavat. Mne proste nesedl, jinak je krasny to je fakt a nechapu co za zvuk umi dostat ze serioveho vyfuku aby to zaroven plnilo EURO5. Classic ten jsem si uplne uzival, ale pokud jsem se dobre dival tak jsi Meteor kupoval drive nez byl klasik nebo ten by te neoslovil vubec? A projev motoru je uplne taky jak z jineho sveta (treba proti KTM )

(reakce na) RE Himalayan

26.9.2022 v 11:33 | Nahoru | #150
lukas.s> Verim tomu. Jak jsem naznacil drive, puvodne kdybych sel do RE, tak Himalayan, v tom co je ted aktualne na trhu, tak bych ale mel velky problem jestli jit do SCRAM a nebo Classic (a asi by to vice tihlo ke Classicu)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan Miškin 46 27.1.2024 v 16:20 puffybodie
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan eman65 7 11.10.2023 v 12:14 Wenca24
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan drake1961 8 20.7.2023 v 23:23 Netopyr
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan drake1961 0 12.7.2023 v 17:42 drake1961
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS cizek007 10 4.7.2023 v 13:49 david1


TOPlist