globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

10.8.2023 v 08:31 | Nahoru | #1

Wenca24 píše: Docela rozpačitej jsem z podvozku...má to mít sice zdvihy 200/200, ale přijde mi že to využívá tak půlku zdvihu-je to hrozně tvrdý, hlavně Central, který nakopává...řešil to někdo?


Vykopu po roce téma ze zapomnění, vzhledem k tomu, že jseš snad jedinej, kdo měl stejnej problém jako já :)

Na Scramu mě od začátku vadilo přesně tohle - hrozně tvrdej podvozek. Snažil jsem se to řešit hned po koupi (no, řešit...na zadku je 7 možností nastavení předpětí, jinak nic, ale zkusil jsem všechny :)). Všude na internetech jsem našel akorát to, že Himalayan má na rozpočtovku překvapivě solidní podvozek, se kterým můžeš vymetat díry na cestě a ani si toho nevšimneš. Akorát, že vůbec - mám tady za barákem asi kilák rozmlácený silnice, kterou když jsem projel v 80km/h, tak jsem počítal vypadaný plomby.

Blbý je, že charakter tý motorky (= moc to nejede) tě nutí jezdit právě po takovejch silnicích, a mě to i nejvíc baví.

Minulej tejden jsem koupil zadní YSS tlumič (nastavitelnej odskok a předpětí) a sadu pro upgrade předku (pružiny, pístky tlumení, s možností nastavení předpětí) a je to nebe a dudy. Hlavně ten zadek je úplně jinde - a to je i v nastavení, jak přišel, nijak jsem zatím neřešil SAG ani nic podobnýho. Na předku ten rozdíl tak zásadní není - na "testovacím polygonu" nerovnosti furt do rukou cejtím o trochu víc, než třeba na Tenerce (ale už to nemá tendenci mě řídítka vyrazit z rukou) - ale to už bude spíš 19" kolem a jinou geometrií (víc váhy na předku).

(reakce na) RE Himalayan

10.8.2023 v 10:24 | Nahoru | #2

Tohle krásná ukázka práce indického podvozkáře. Místo osmi závitů (YSS) jich tam namotá pěr a půl, zbytek délky pružiny vyplní železem (závity natěsno). Pak je ta pružina o polovinu tužší, než by měla být, přemáhá se (může prasknout) a zdvih tlumiče nejde využít.

(reakce na) RE Himalayan

5.10.2023 v 08:39 | Nahoru | #3
lukas.s> Jaaj, to jsem tady úplně přehlídl...
Srovnání těch tlumičů je teda brutální
Myslel jsem, že i té přední vidlici to dost prospěje, ale asi se s tím základem zázraky dělat nedají. Ještě se do toho dají koupit cartridge od Adreani, ale ty jsou za cca 15tis...
Kde jsi to objednával? Řešil jsi při objednávce třeba i hmotnost řidiče? Je fakt, že ten podvozek mě po sezóně sere stále, takže bych to chtěl přes zimu nějak řešit...Buďto výměnou celého stroje nebo právě tady tím upgradem...
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan Miškin 46 27.1.2024 v 16:20 puffybodie
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan eman65 7 11.10.2023 v 12:14 Wenca24
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan drake1961 8 20.7.2023 v 23:23 Netopyr
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan drake1961 0 12.7.2023 v 17:42 drake1961
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS cizek007 10 4.7.2023 v 13:49 david1


TOPlist