globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 21:14 | Nahoru | #6031
karelsychra> prosím tě, jak často hodláš jezdit na tu STK?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 22:02 | Nahoru | #6032
To není to hlavní, už jsem byl s motorkou v podstatě jako divák u dopravní nehody, a první co policajti kontrolovali, byly rozměry pneu, i když ve chvíli nehody motorka stála na stojanu na kraji silnice. A i s CRF jezdím i po městě, na to se podle mě taky hodí dobře... Ale k tématu, když výrobce vymyslel tyhle rozměry pneu, v TP jiný zapsaný nemám, a nehodlám se pouštět do nějakýho dobrodružství, tak co jde koupit, krom heidenau? Nedostupný Briddgestone AX41? nebo nějaký maxiss https://www.moto-pn...-80-18-62-s/r-139903
a podobnou čínu typu Kenda, Duro a pod? má tohle někdo odzkoušený? Raděj bych něco z evropy, ale kde nic není, ani smrt nebere

Naposledy editováno 06.09.2022 22:06:17

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 22:21 | Nahoru | #6033
A proc tak silene trvas na tom, aby predek a zadek byl stejny vyrobce/guma ? Ja vim ze "to ma vyrobce vyzkouseny k sobe", ale .... uprimne ... tomu se smeju. I na dromu jsem jel Xkrat vepredu a vzadu uplne jineho vyrobce gumy, a poznal sem jedno velke H s octem a jeste na kyselo.

O crcani se na CRF po meste ani nemluve

Naposledy editováno 06.09.2022 23:09:41

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 22:25 | Nahoru | #6034
karelsychra> a kontrolovali to vůči čemu, malému TP, kde rozměry nejsou?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 22:44 | Nahoru | #6035
Offtopic: Už i policie dokáže použít foťák a někteří i internet. Další akce, byla, když mi paní na parkovišti zbořila auto. Celkem dost je zajímala hloubka vzorku na zaparkovaným autě na suché silnici. Asi je platí pojišťovny za to, když nemusí plnit náhradu škody. A co mě fakt dostalo, že už jsem ani nekřičel, jenom blbě čuměl, tak to, že mi dali dejchnout, i když jsem celou akci pozoroval od vchodu obchodu. Když jsem se ohradil, že já byl divák mimo zaparkované vozidlo, a že mají dát dejchnout té paní, tak mě seřvali, že nejlíp ví, co mají dělat
Ale znovu a znovu, máte v tomhle divnorozměru jaký pneu nazkoušený, co se nebojí polňačky s trochou bláta a zároveň neshoří po 100km na silnici?

Naposledy editováno 06.09.2022 22:49:07

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 07:49 | Nahoru | #6036
Ja mam u CRF 300 Rally v TP na predek predepsano 80/100, a to taky neni zadna vyhra. Bud vylozene cestovni, nebo MX drapak. Na zadek jsem si ted koupil Pirelli MT21 a chtel bych ji dat i na predek, jenze je jen v rozmeru 90/90. Coz je teda prakticky stejne jako 80/100, lisi se to 1mm.

Ve spravnem rozmeru tam sice mohu dat treba MT16, ale to uz bych mel na mokrem asfaltu trosku strach. Nehlede na to, ze neni skladem.

Chci to zkusit ofiko cestou dopsat do TP, ale pokud se mi to nepovede, radeji tam nasadim plast, na kterem se budu citit jisteji, nez ten predepsany. Pojistovna by Ti musela prokazat, ze ten jiny rozmer mel vliv na nehodu, a to by se ji u toho 1mm asi nepovedlo.

Naposledy editováno 07.09.2022 07:50:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 08:57 | Nahoru | #6037
karelsychra> CRF250L 2012 Nyní zadek Mitas E07+, předek Mitas E02. Předtím zadek Pirelli MT21, předek Bridgestone Trail Wing Tw301. Rozměry obojí dle TP.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 11:27 | Nahoru | #6038
na ty mitasky jsem taky narazil, jako na doporučenou kombinaci. Ta E07+ mi připadá dost silniční, nesklouzne to při prvním kontaktu s trávou nebo kouskem bláta? P.S. bahenním lázním se vyhýbám...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 17:26 | Nahoru | #6039
karelsychra> to je asi na zvážení každého, co kde jezdí. Netroufám si hodnotit, mně stačí (využití jako dualsport), ale někomu nemusí vyhovovat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 18:06 | Nahoru | #6040
Taky musím něco napsat, pokud používáš CRF 250/300 na to na co je stavěná, tak neřeším gumy v TP, jedině že by za mnou poliši jezdily po lese a po polnači
a na to zase nejsou stavěný ty jejich gumy, jestli si nechcu rozbit hubu ve vyjetých kolejích od traktoru, tak laboruju, zkouším. Bez drapáku ani metr, ale já to mám tak 90/10 teren silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 18:19 | Nahoru | #6041
karelsychra> Šípák Mitas E07 je silniční guma na zabití, kdekoliv je to horší, než suchá tvrdá polňačka. Na trávu vůbec. Ber Michelin Tracker, prostě enduro drapák, TP neřeš. Zdraví máš jenom jedno, o životě ani nemluvě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 18:50 | Nahoru | #6042

Ariete píše: karelsychra> Šípák Mitas E07 je silniční guma na zabití, kdekoliv je to horší, než suchá tvrdá polňačka. Na trávu vůbec. Ber Michelin Tracker, prostě enduro drapák, TP neřeš. Zdraví máš jenom jedno, o životě ani nemluvě.


Michelin tracker jednoznačně budu obouvat na podzim

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 19:05 | Nahoru | #6043

karelsychra píše: na ty mitasky jsem taky narazil, jako na doporučenou kombinaci. Ta E07+ mi připadá dost silniční, nesklouzne to při prvním kontaktu s trávou nebo kouskem bláta? P.S. bahenním lázním se vyhýbám...


Mitas E07 je cestovní guma na asfalt a šotolinu. Bahno moc nedává. Je to obdoba Heidenau K60, ale narozdíl od té jakožto tradiční Mitaska trochu klouže na mokrém asfaltu. Zato déle vydrží. Pokud nejedeš kolem světa, vzal bych raději K60. Pokud chceš jezdit i bahno, obuj raději něco se špuntama.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 20:12 | Nahoru | #6044
Kdysi jsem měl nějaký Heidenau na historicé XJ900f (nikdo jinej ty rozměry neměl v nabídce) a v Polsku, okolo Katovic, semafor za semaforem, na mokrým asfaltu šlo o holej život i při rychlostech pod 50km/h, ke křižovatkám jsem dobržďoval s nohama na zemi, střídavě smykem předku nebo zadku...
Mám na CRF ještě origo indonéský gumy, nebo z jaké rejže jsou, v poslední třetině vzorku, hlavně v prostřed, a dnes mě to na rozměklé polňačce pěkně proškolilo, dycky, když už si říkám, že už to mám zmáklý, tak mě něco překvapí, dnes to byla tráva, ve které se skrývala regulérní bažina s vyjetejma kolejema ve skrytu trávy, v dýlce skoro 50m... Při nájezdové rychlosti okolo 70km/h už jsem hledal, kde si ustelu. Ale ABS na zadku mi dost pomohlo, a asi i ty boky drapáku, který jsou skoro netknutý...
Já to zatím mám tak 50/50, když je po dešti, tak sedím doma, nechce se mi umývat motorku od velké vrstvy bláta, ale sem tam někde je to rozblácený furt.

Naposledy editováno 07.09.2022 20:12:52

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 20:33 | Nahoru | #6045
Tyvole jaky abs?!!! Kdyz vlitned necekane do meka a kluzka, resi se to pridanim plynu a ne brzdenim ..... umim v terenu upny prd, ale tuhle malickost sem si osvojil celkem rychle

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 20:56 | Nahoru | #6046
karelsychra> Když to máš v té poslední třetině, tak je schovej pro návštěvy STK a nasaď tam ty špunty, než si něco uděláš.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2022 v 23:57 | Nahoru | #6047
Na 250Rally som po origo IRC gumach daval podla rozmeru dopredu TKC80 a dozadu Michelin Anakee Wild. Na ceste mi tato kombinacia prisla horsia a v terene to je stejne jedno. Na suchu je dobre vsetko a v blate to uz chce seriozne spunty. Ktore zasa nebudem davat, lebo jazdim dost po asfalte. Ked je po dazdi, tak radsej sedim doma, tak ako to niekto pisal, nechce sa mi to furt umyvat od blata.

Ta TKC80 bola vpredu dost nekludna, aj na vyvazenom kolese som mal pocit nad 50kmh ze drzim v ruke zbijacku.

Teraz som nasadil na predok aj zadok Heidenau K60, mal som tiez dost obavy co mokro, ale ziaden problem som nepozoroval. A to som cez dovolenku v dazdi ujel niekolko stoviek km (Dolomity a Slovinske okresky). Ale je pravda, ze na mokru jazdim hodne opatrne hlavne co sa tyka namalovanych prechodov a ciar na ceste

Naposledy editováno 07.09.2022 23:58:02

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2022 v 09:47 | Nahoru | #6048
Sice to neni ctvrtinka, ale jsem zvedavy za kolik bude Excelle ZF 450 LS odvozene od toho jejich specialu a samozrejme pokud to sem vubec nekdo doveze (a distribuci skrze Jawu jako jejich 500 RVM by nebyl dobry napad ). Od Fanticu ten XEF 450 Rally je za pul mega, ale to taky nedelali v podstate bezny stroj, ale upravene realne enduro/repliku tak jak to ma KTM i

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2022 v 04:39 | Nahoru | #6049
Já jezdim ty Maxxisy a v pohodě. Ale hard nejezdim, max sem tam nějakou louku nebo polní/lesní cestu. Je to asi jediná špuntová silniční pneu na crf. Pak asi jedině TW ale ty sem nikde nesehnal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2022 v 13:43 | Nahoru | #6050
SuperSic58> A jak Ti prijdou v porovnani s puvodnimi IRC ? Najezd, chovani na ruznych povrsich. Dikec

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2022 v 17:56 | Nahoru | #6051
RomanHA> Chování na silnici tak nějak nastejno, nemá to ty nešvary čistě offroad špalků, který se na asfaltu vlněj. Nájezd menší, na IRC sem dal zadní pneu 7 tis nějak, na Maxxisu tak 4 a je v řiti. Zas ale stojí půlku, co se prodávaly IRC. předek se ojíždí minimálně. Na mokru nejezdim a polňačky obě pneu v cajku když nejsi nějakej dravec.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 14:14 | Nahoru | #6052
Vyzkoušel jsem díky známému SWM Six days 500 (spíš 450). Najel jsem asi 10 km na funglovce, co měla 4 km na tacho. Tohle a caballero od fanticu mam delší dobu v hledáčku. Musím říct že celkem příjemná motorka, optický pěkná, fajnovy retro. Velice slušně zvládli retro design s nutnymi euro picovinami. Dokonce přední blatník je v plechu. Ovladače spartanske, nic zbytečné navíc. Hodně to ve mě evokuje nějaký starý XL nebo Yamaha XT apod. Retro vzhled slušně podtrhuje vzduchac s zebry, je tam mały olejový chladič.

Jízda fajn, převody celkem dost krátce poskládané. Na šestku se dá bublat i kolem 60-70. Rozumná rychlost do 120. Jede to o něco lépe než ty 250 co mám doma, ale síla je samo víc odspodu. Motor působí že by zvládl v klidu rychlejší převod. Výborná je hmotnost kolem 150, ovladatelnost slušná, na jízdu ve stupacksch úplně není geometrie. Trochu by mohlo v offu chybět vypnutí ABS. Koncovky mají nějaký db killery, které jsou za segrovkou. Ta je na jednom místě vařená. Takže celkem snadno asi půjde poladit zvuk.

Za mě příjemné překvapení, na živo pěkné, nikde jsem si nevšiml nějakého špatného zpracování. Jako přímý soupeř mi nejvíc přijde ten fantic v podobné váze. Swm mi díky motoru přijde víc retro a cena 135000 je řekl bych velice slušná.

Mam celkem brouka v hlavě jestli neposlu 2 motorky pryč a dám tomu šanci - ještě mi zbydou peníze :D

Naposledy editováno 11.09.2022 14:15:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 15:02 | Nahoru | #6053
mRKEF> Fantic Caballero je proti SWM rozhodně o dost lepší výkonově, váhově, zpracováním, designem i vhodnosti pro terén (obzvláště tedy rally verze s vyššími zdvihy)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 17:09 | Nahoru | #6054
puffybodie> jojo to nevyvracim. Fantic ma k dobru nějakých 7 kW, vahove jsou ale velmi podobné a v podstatě nic lehčího na trhu není v podobném nebo vyšším výkonu. Fantic je taková pokročilejší technika, vodník motor. Verze rally je už taky 65000 rozdíl. Chtěl bych projet i fantica. Za mě to swm příjemný pohodový stroj. Pro mě výkonově uspokojivé - teď jezdím na 250 cc takže i tak pokrok .

U obou motorek je pak otázka další prodejnost. Trh ještě na tu Čínu kouká trochu skrz prsty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 17:27 | Nahoru | #6055
mRKEF> V tomhle cenovém směru bych raději než SWM 6 šel do Himalayan nebo tedy ten nový SCRAM když už držíme styl. Byl jsem hodně překvapen jak dobře to jede a díly/servis jsou jistě menší komplikace

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 20:28 | Nahoru | #6056
Neprodá někdo vyfuk co má lepší zvuk než série a nějaký blinkry , kdyby se náhodou valeli doma někomu??

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 21:09 | Nahoru | #6057
puffybodie> ten Royal mi přijde neúměrně těžký. Skoro 200 kg proti 150 mi přijde hrozně moc. Nejel jsem, nemohu hodnotit. Ale 50 kg musí někde být znát.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2022 v 23:24 | Nahoru | #6058
to Švejdy: hledám výfuk, kterej bude tišší než originál. Ale nerad bych při tom přišel o výkon...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 06:32 | Nahoru | #6059
mRKEF> Cabalero Rally uu bylo párkrát zánovní na bazaru okolo 150tis. Za tu cenu by se dalo vyzkoušet, za plnou cenu 200tis. mne to přijde za Čínu moc. Maji navíc v nabídce nějaký svod, který by měl přidat dost výkonu navíc

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 07:51 | Nahoru | #6060
Nad Caballero Rally jsem taky premyslel, ale kdyz jsem pak videl na YT videa, jak se to postupne Nemcum pri cestovani sralo, tak 200t bych za to proste nedal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist