zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
a podobnou čínu typu Kenda, Duro a pod? má tohle někdo odzkoušený? Raděj bych něco z evropy, ale kde nic není, ani smrt nebere
Naposledy editováno 06.09.2022 22:06:17
O crcani se na CRF po meste ani nemluve
Naposledy editováno 06.09.2022 23:09:41
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale znovu a znovu, máte v tomhle divnorozměru jaký pneu nazkoušený, co se nebojí polňačky s trochou bláta a zároveň neshoří po 100km na silnici?
Naposledy editováno 06.09.2022 22:49:07
Ve spravnem rozmeru tam sice mohu dat treba MT16, ale to uz bych mel na mokrem asfaltu trosku strach. Nehlede na to, ze neni skladem.
Chci to zkusit ofiko cestou dopsat do TP, ale pokud se mi to nepovede, radeji tam nasadim plast, na kterem se budu citit jisteji, nez ten predepsany. Pojistovna by Ti musela prokazat, ze ten jiny rozmer mel vliv na nehodu, a to by se ji u toho 1mm asi nepovedlo.
Naposledy editováno 07.09.2022 07:50:48
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
a na to zase nejsou stavěný ty jejich gumy, jestli si nechcu rozbit hubu ve vyjetých kolejích od traktoru, tak laboruju, zkouším. Bez drapáku ani metr, ale já to mám tak 90/10 teren silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ariete píše: karelsychra> Šípák Mitas E07 je silniční guma na zabití, kdekoliv je to horší, než suchá tvrdá polňačka. Na trávu vůbec. Ber Michelin Tracker, prostě enduro drapák, TP neřeš. Zdraví máš jenom jedno, o životě ani nemluvě.
Michelin tracker jednoznačně budu obouvat na podzim
karelsychra píše: na ty mitasky jsem taky narazil, jako na doporučenou kombinaci. Ta E07+ mi připadá dost silniční, nesklouzne to při prvním kontaktu s trávou nebo kouskem bláta? P.S. bahenním lázním se vyhýbám...
Mitas E07 je cestovní guma na asfalt a šotolinu. Bahno moc nedává. Je to obdoba Heidenau K60, ale narozdíl od té jakožto tradiční Mitaska trochu klouže na mokrém asfaltu. Zato déle vydrží. Pokud nejedeš kolem světa, vzal bych raději K60. Pokud chceš jezdit i bahno, obuj raději něco se špuntama.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám na CRF ještě origo indonéský gumy, nebo z jaké rejže jsou, v poslední třetině vzorku, hlavně v prostřed, a dnes mě to na rozměklé polňačce pěkně proškolilo, dycky, když už si říkám, že už to mám zmáklý, tak mě něco překvapí, dnes to byla tráva, ve které se skrývala regulérní bažina s vyjetejma kolejema ve skrytu trávy, v dýlce skoro 50m... Při nájezdové rychlosti okolo 70km/h už jsem hledal, kde si ustelu. Ale ABS na zadku mi dost pomohlo, a asi i ty boky drapáku, který jsou skoro netknutý...
Já to zatím mám tak 50/50, když je po dešti, tak sedím doma, nechce se mi umývat motorku od velké vrstvy bláta, ale sem tam někde je to rozblácený furt.
Naposledy editováno 07.09.2022 20:12:52
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ta TKC80 bola vpredu dost nekludna, aj na vyvazenom kolese som mal pocit nad 50kmh ze drzim v ruke zbijacku.
Teraz som nasadil na predok aj zadok Heidenau K60, mal som tiez dost obavy co mokro, ale ziaden problem som nepozoroval. A to som cez dovolenku v dazdi ujel niekolko stoviek km (Dolomity a Slovinske okresky). Ale je pravda, ze na mokru jazdim hodne opatrne hlavne co sa tyka namalovanych prechodov a ciar na ceste
Naposledy editováno 07.09.2022 23:58:02
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jízda fajn, převody celkem dost krátce poskládané. Na šestku se dá bublat i kolem 60-70. Rozumná rychlost do 120. Jede to o něco lépe než ty 250 co mám doma, ale síla je samo víc odspodu. Motor působí že by zvládl v klidu rychlejší převod. Výborná je hmotnost kolem 150, ovladatelnost slušná, na jízdu ve stupacksch úplně není geometrie. Trochu by mohlo v offu chybět vypnutí ABS. Koncovky mají nějaký db killery, které jsou za segrovkou. Ta je na jednom místě vařená. Takže celkem snadno asi půjde poladit zvuk.
Za mě příjemné překvapení, na živo pěkné, nikde jsem si nevšiml nějakého špatného zpracování. Jako přímý soupeř mi nejvíc přijde ten fantic v podobné váze. Swm mi díky motoru přijde víc retro a cena 135000 je řekl bych velice slušná.
Mam celkem brouka v hlavě jestli neposlu 2 motorky pryč a dám tomu šanci - ještě mi zbydou peníze :D
Naposledy editováno 11.09.2022 14:15:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
U obou motorek je pak otázka další prodejnost. Trh ještě na tu Čínu kouká trochu skrz prsty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |