1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
P911 píše: Tak já se taky pochlubím, svody a tlumiče hotovo
Pekny. :)
Vybrousilo to odezvu za plynem a spicku? :)
Sonicku> Ja zrovna nedavno slysel, ze jsi presel na 4kola poridil N30. Zadohrab to sice neni, ale jako family car vyborny :)))
Ja zrovna hledam nejaky jednostopy Vecko, se kterym bych jakokdyby jezdil pomalu a bezpecne. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dělalo se toho tam víc ( cívky, svíčky, řemen, vodní pumpa ) tak to prubnu až bude trošku počasí, ale pořád si na to zvykám, takže spíš langsam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: SLEEPER> tak to je jasnej investicni perak
Nic takoveho jako "investicni stroj" ted nebude. Bohuzel mi Imperialisti s Ivanama kazi plany, takze nejaky "špek/šperk" musi pockat.
Popravde hledam nejakou kapotu v co nejlepsi pomeru cena/vykon. V2 me vzdy bavilo, na vyjezdech je supr odezva a 300 ted uz jezdit asi nemusim.
Uvidime, zatim jsem ve stadiu špekulanstvi, ale par tipu je, jen je zatim nechci obvolavat.
Puvodne jsem chtel nejakou kozu (2t enduro), ale to je akorat tak cesta k trestnemu cinu.
A to Ceskoslovenske socialistickeho zrizeni asi prijde. :)
Naposledy editováno 27.04.2022 18:04:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdybych chtel utratit malo za zmrzlinu V2, tak je to jasne rsv...kdybych chtel utratit malo a nevadi mi, ze to mozna bude 200 kg nepojizdneho materialu a nevadil by mi nahac, tak je to korzar 1200...coz se vzajemne doplnuje s tim rsv...:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead píše: SLEEPER> rozpocet?
Kdybych chtel utratit malo za zmrzlinu V2, tak je to jasne rsv...kdybych chtel utratit malo a nevadi mi, ze to mozna bude 200 kg nepojizdneho materialu a nevadil by mi nahac, tak je to korzar 1200...coz se vzajemne doplnuje s tim rsv...:D
Corsaro a RSV jsou tezce odlisny stroje, krome toho ze maj dva valce do V A ty corsara, nevim jestli sem mel nejakej stredecni kus, ale krome toho ze obcas po oplachnuti vodou si delala elektrika co chtela. Tak za 3 sezony a 9000km s tim nebyl jedinej problem ale mel sem ji od novoty no, takze sem presne vedel co s tim kdy bylo
ducati ss1000ds bych na tohle bral ja. levnejsi, mene komplikovana nez treba ta 999 ale uz se vstrikovanim.... no a ten vzduchac docela za ruce taha, ale rychle to nejede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Corsaro a RSV jsou tezce odlisny stroje, krome toho ze maj dva valce do V A ty corsara, nevim jestli sem mel nejakej stredecni kus, ale krome toho ze obcas po oplachnuti vodou si delala elektrika co chtela. Tak za 3 sezony a 9000km s tim nebyl jedinej problem ale mel sem ji od novoty no, takze sem presne vedel co s tim kdy bylo
9000 km? To je docela akční prodloužený víkend
Ja motorky menil jak ponozky (vlastne jen s1000rr jsem si nechal na 3,5 sezony, ta byla vyborna), letos mam v planu nekolik akci, co ten motorkovy rozpocet kazi, proto asi staci neco jen tak na pobaveni. Navic i ta 2003 ma charakter sportovniho naradi: bananova kyvke, obraceny vidle, plne stavitelny podvozek a V2 mam rad, tak proc ne. A tech cca 125k/100Nm s kratkym prevodom na nejakou Vysocinu staci bohate. Jen v inzerci nic moc neni, tak uvidime, pac do Říše pro nizkorozpoctovku fakt nepojedu. :)
A tech 9000km za prodlouzeny vikend? :)
9tis km mam za posledni 3 roky, ale je pravda, ze hodne z toho byl brnensky autodrom.
Naposledy editováno 28.04.2022 08:23:44
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: nechce někdo nevybydlenou E39?
Co hodit ji na dva plováky, svěsit kardan, na konec mu cvaknout vrtuli.. a nabizet to v Holandsku jako závodní hausbót?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: oxygen> to by se možná vrátila má místo činu :))
Jakože na kanály? Nebo že byla původně nějakýho dealera pasáka z Rotterdamu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
U motoru cokoliv co stoji penize, nepravidelny chod, spojka, hlucnej vanos/roavody .. vycist diag?
ko diff, kardan - vule, hluk pri koleckach na parkovisti
Vypada to jako vrak uz z fotky, to by asi muselo byt za odvoz, co s tim mas za plany? Normalni jezdeni? Track toy?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Rukou po leve strane smerem ke kabine projet tesneni pod hlavu (vlevo nahore to nejvic chcije), diferak jak rikal Ass, zkontrolovat vule na napravach i tlumicich, cepech....
Motoru bych se nebal, je to pracant, spis ta koroze bude rozhodujici, ale primarne bych sel po nejsilnejsi motorizaci. Bude te pak mrzet, ze mas zadohrab, co moc nejde urvat....
Vcera jsem byl v takovem vyhlasenem klubackem bawo servisu a typek mi povidal, ze do techto starsich motoru patri 5w50, kor kdyz je to ciste sezonni auto, ktery se pod fullgasem toci. Samo to vyresilo problem s tim tikanim asi hydrostelu v zatezi, tak jsem zase spokojenej, nez udelam, asi za rok, vetsi servis.
Jinak se divam po nejakych "lowcostech" rsv/r1 a je to fakt bida. Vsechno rozsvihany mrdecky, ktery se ti rozpadnou pod zadkem.....
Budu muset zvysit budget a zeptat se Asse, zda nema na prodej 999s :))
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Chce za to 40k.
https://auto.bazos.c...624/bmw-e46-323i.php
Já to chcu na normální ježdění jako druhé auto. Takový winterwagen, i když pokud to není zatím rezavé, tak bych zvážil to dát trochu do pořádku.
To že je to z jihu, neznamená bez koroze. Jednak slaný vítr od moře a také to mohlo být původem od jinud.
Typicky to hnije mezi nádrží podlahou před zadním sedadlem, dále špunty podlahy pod nohama vpředu i vzadu. Dále lemy blatníků zevnitř. Pokud má lem zvenčí bublinku na laku, zevnitř je prohnilý skrz. Vzadu je to u všech v místě, kde je genitálně v blatníku přivařenej šroub a na něm holý plechový držáček rohu nárazníku. Dále všechny čela prahů pod gumovou barvou. Motoru obvykle nic není, kromě toho že úplně každé těsnění teče a ve vanosu jsou stvrdlé kroužky.
Origo čidla jsou většinou všechny funkční. Pokud někdo vyměnil lambdy, protože ukazovaly chudou směs na hranici regulačního limitu (kvůli typicky upadlé záslepce na sání) mnoha druhovýroba nefunguje. Stejně tak, pokud někdo dal druhovýrobní halovky vaček, protože origo ukazovaly chybu vanosu (pomalé nastavování kvůli tvrdým těsněním). Dál může být uřízlý kus výfuku a chybět katalyzátor. To je ale typické spíše pro Facelift, kde je za prvním katalyzátorem na svodech ještě druhý katalyzátor za převodovkou. Když jsem kupoval E46 (mám teď dvě) ten druhej byl na většině aut uřízlej a nahrazenej kusem trubky. A to dokonce na dovozech z Německa.
a co se týče lowcost 2v moto, letos je nabídka bídná, před 1-2 lety to bylo lepšejší...což se divím, protože jsem zrovna něco takového sháněl...:D
Ta kastli jakz takz zdravy by to mohlo byt, ale urcite se na to podivej na zvedaku. Jak pise Deadman, v kufru pod baterkou (prava cast) hodne hnije a pravdepodobne bude KO.
Rozhodne bych ale do takoveho auta necpal penize, max. jen zakladni veci na jizdu, ale delat z toho radoby vonafku, jsou vyhozeny penize a cas.
Ja bych hledal jiny kus a nebo to vzal za 30 na zimni autoštouch a na jare ho zase prodal.
e: V rychlosti jsem kouknul na inzerci a ty cenovky za obyc e46 323+ jsou vyssi, nez kdyz jsem ja bral 328 pred 15 lety.
Podle nabidky "trhu bazose" je tech 40 jeste dobra nabidka, pokud brambora nebude sezrana...
Naposledy editováno 12.05.2022 11:53:37