2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Chce za to 40k.
https://auto.bazos.c...624/bmw-e46-323i.php
Já to chcu na normální ježdění jako druhé auto. Takový winterwagen, i když pokud to není zatím rezavé, tak bych zvážil to dát trochu do pořádku.
To že je to z jihu, neznamená bez koroze. Jednak slaný vítr od moře a také to mohlo být původem od jinud.
Typicky to hnije mezi nádrží podlahou před zadním sedadlem, dále špunty podlahy pod nohama vpředu i vzadu. Dále lemy blatníků zevnitř. Pokud má lem zvenčí bublinku na laku, zevnitř je prohnilý skrz. Vzadu je to u všech v místě, kde je genitálně v blatníku přivařenej šroub a na něm holý plechový držáček rohu nárazníku. Dále všechny čela prahů pod gumovou barvou. Motoru obvykle nic není, kromě toho že úplně každé těsnění teče a ve vanosu jsou stvrdlé kroužky.
Origo čidla jsou většinou všechny funkční. Pokud někdo vyměnil lambdy, protože ukazovaly chudou směs na hranici regulačního limitu (kvůli typicky upadlé záslepce na sání) mnoha druhovýroba nefunguje. Stejně tak, pokud někdo dal druhovýrobní halovky vaček, protože origo ukazovaly chybu vanosu (pomalé nastavování kvůli tvrdým těsněním). Dál může být uřízlý kus výfuku a chybět katalyzátor. To je ale typické spíše pro Facelift, kde je za prvním katalyzátorem na svodech ještě druhý katalyzátor za převodovkou. Když jsem kupoval E46 (mám teď dvě) ten druhej byl na většině aut uřízlej a nahrazenej kusem trubky. A to dokonce na dovozech z Německa.