1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Rukou po leve strane smerem ke kabine projet tesneni pod hlavu (vlevo nahore to nejvic chcije), diferak jak rikal Ass, zkontrolovat vule na napravach i tlumicich, cepech....
Motoru bych se nebal, je to pracant, spis ta koroze bude rozhodujici, ale primarne bych sel po nejsilnejsi motorizaci. Bude te pak mrzet, ze mas zadohrab, co moc nejde urvat....
Vcera jsem byl v takovem vyhlasenem klubackem bawo servisu a typek mi povidal, ze do techto starsich motoru patri 5w50, kor kdyz je to ciste sezonni auto, ktery se pod fullgasem toci. Samo to vyresilo problem s tim tikanim asi hydrostelu v zatezi, tak jsem zase spokojenej, nez udelam, asi za rok, vetsi servis.
Jinak se divam po nejakych "lowcostech" rsv/r1 a je to fakt bida. Vsechno rozsvihany mrdecky, ktery se ti rozpadnou pod zadkem.....
Budu muset zvysit budget a zeptat se Asse, zda nema na prodej 999s :))