zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 08.05.2022 19:51:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Takže KLX má nastavovací Centrál a šlo by i změkčit? Anebo je to daný pružinou?Někde jsem četl že KLX je trochu menší než CRF?
Naposledy editováno 09.05.2022 09:42:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
KLX má nastavitelnou i přední vidlici. Zespod má každá vidle nastavovací šroubek pro nastavení komprese (compression damping) 12 kliků od nuly po max, obě vidle musí být nastaveny stejně. Zadní tlumič můžeš nastavit C-čkovým klíčem předpětí pružiny (nebo ji vyměnit) a taky nahoře na tlumiči nastavit odskok (rebound damping) 12 kliků od nuly po max a dole na tlumiči kompresi (compression damping) 16 kliků od nuly po max. Takže šroubovák do ruky a můžeš klikat o 106. . V chytré knížce se píše, že tovární nastavení je na pilota 68 kg (150 lb). Já mám 80kg plus výstroj a trochu jsem ji přitvrzoval. Podvozek dobrej, potřebovala by pár koní navíc .:)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 10.05.2022 08:44:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Asi 6 km na CRF - na myčku a zpět, omýt bahno z roku 2021
Asi 500 m na WRR - kolem garáže
Letos jsem víc najel na kole - já takový odpůrce všech cyklobuzen se v něj sám měním .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motoinze...1105049-klx-250.html
Jestli se rozhodneš pro hondu, tak počítej s výměnou zadního tlumiče za nějakou lepší náhradu.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 10.05.2022 09:59:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Ještě takový možná hloupý dotaz, Himalayan patří taky do tohodle ranku 50/50 (trojky/polňačky)Nebo je to už mimo? Máte někdo srovnání? Díky moc
Dopracovat se od Xtrainera k RE, to už chce panečku fištróna ...
KLX 250 za 120 skoro nová, jenom odložená
Naposledy editováno 10.05.2022 12:52:52
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: callowsick> podvozek terén pobírá?
Hravě i s těžším jezdcem a zavazadly.
Největší rozdíl filozofie kterou už tak nějak popsal callowsick - Himalayan je praktická motorka stavěná pro Indii, to že se prodá pár kousků v evropě je pro Enfield jenom takovej bonus. Proto je Himalayan motorka na každodenní použití a cestovní enduro, zatímco CRF je hlavně lehké endurko pro zábavu.
Ariete> Občas je lepší mlčet.
Naposledy editováno 11.05.2022 13:30:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 11.05.2022 13:46:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: stráťa> Moc díky za věcný komentář!koukám že máš classika.nelákal tě himalayan kvůli té univerzálnosti?
Ani ne. Spíš trochu lituju že sem nestihl 500 Trial works repliku protože indickej Bullet mě fakt zaujal a v kombinaci s tím "retro trialovým podvozkem" to musí být paráda.
Classic 350 není tak silnej jako 500 ale možná zvládá udržovat vyšší rychlost protože narozdíl od starých bulletů skoro nevibruje a s univerzálností na tom není o moc hůř než Himalayan. Bullety musí v indii projet skoro všude takže nějakou tu evropskou polňačku vlastně vůbec neřeší. Mít Signals edici ("vojenské" lakování) kde nějaké ty šrámy jenom dodají stylu tak možná jezdím na vyjížďky s endury.
Testovací dny nejsou problém, určitě ti ho půjčí i jindy.
Naposledy editováno 11.05.2022 13:57:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Ariete>Spassvogel oder Arschlocher?
A ty? Že by "nevím co chci, ale nepřestanu otravovat, dokud to nedostanu"?
Přitom internet je plný testů, recenzí a akčních videí.
Naposledy editováno 11.05.2022 14:26:24
Naposledy editováno 11.05.2022 14:22:32
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |