Nemáte někdo zkušenosti s rozechvěním/rozkmitáním řidítek nebo celé motorky kolem 160-170 km/h?
Už dvakrát sem pociťoval tenhle stav při dosáhnutí této rychlosti, poprvé s bočními kufry a podruhé i bez kufrů........
Na 990 sem s kuframa nic takovýho nezažil,tak mě zaráží, že by inženýři z Mattighofenu něco zanedbali na stroji o 11 let mladší než 990?!
Slyšel sem dát hustější olej do tlumiče řízení ale nemyslím si, že to bude něco platný.
Díky za rady
Venca
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
Podle mě na tom blbě sedíš a tahas si za řídítka, na 21 kole pri tom kalupu je to prostě nervoznejsi, pritvrd podvozek, zasedni nádrž a nesvirej a netahej ty řídítka uvidíš že to bude lepší
Myslel jsem, že když si koupím motorku o 10 let mladší a o 60tis méně najeto, tak že nebudu muset řešit něco takovýho.Na 990 jsem měl maximálku 202 s kuframa (boční i top case) vím, že si spousta lidí bude klepat na čelo , proč taková rychlost na cest.enduru ale chtěl jsem to prostě vyzkoušet a jinak jezdím normálně.
Každopádně zkusím ten krk i když tam žádná vůle cítit není ale závadu bych rád odstranil.
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
venca1982 píše: Je mi spíš divný že tak brzy........... má to 17xxx natočeno.Jak dosáhnu 160-170 musím hned povolit heft,jinak bych se vykokotil
Když celej ten soubor náhradních dílú má životnost jak pacholík tak tohle není brzy Jinak aby jsem ti poradil,tak jak tady někdo napsal,dotáhni ložisko v krku,mě tohle dělal hornet že byl problém dostat se přes 180,Po dotažení poboda
Naposledy editováno 18.04.2022 15:38:23
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
Fakty ku KTM 1290 SA (ročník asi 2018, neviem presne):
Pri 150 km/h zavibrovali riadidlá, nastal "shock", vytrhli sa jazdcovi z ruky a celá motorka preletela ponad predné koleso. Jazdec letel tiež. Bez vážnych zranení, ale zas nie celkom bez zranení. Každopádne odišiel po svojich.
Predná jazdená E07 pravdepodobne nebola príčina. Ráfik v poriadku. Nič s predným kolesom.
Rám prasknutý pri krku riadenia - obe horné trubky, medzera 1-1,5 cm (odhad z foto).
Či rám praskol počas jazdy, alebo potom motorka narazila niekde a praskol, to ja neviem. Mali by to vedieť v KTM, kde motorka skončila na "obhliadku".
Viac informácií a fotky zverejním len so súhlasom jazdca, ale ten asi nedostanem.
Oficiálne závery čo sa vlastne stalo nepoznám.
Dnes kamoš jazdí na 701 enduro v plnej paľbe, tak vybavenú 701 som pred tým ani nevidel.
Len dodám, že mi tvrdil, že jemné vibrácie riadidiel u tejto motorky sú normálne, ale pri 200km/h, nie pri 150km/h.
Více na: https://www.motorka...40768.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Doplním, že motorku kupoval novú, pojazdil nejaké Alpy (asfalt) a stretli sme sa v Gruzínsku, kde žiaden tvrdý "offroad" nejazdil, žeby mal tam motorku dojebať.
Riešil to cez právnika a bola to mierna naťahovačka. Chceli (KTM) mu ju vymeniť (v rámci reklamácie) za 790 ADV, ale odmietol. Tak sa dostal ku 701 v plnej paľbe, ale "nepochválil sa", či ju dostal na výmenu, alebo či mu vrátili prachy alebo ako to bolo. Nechcel o detailoch rozprávať. Preto si myslím, že sa s KTM dohodol aby držal hubu.
Problém vidím v tom, že mi doslova povedal, že po zavibrovaní mu riadidlá vytrhlo z rúk a komplet motorka aj on preleteli ponad predné koleso.
Ako sa toto mohlo stať? Praskol mu ten rám počas jazdy? Ak áno, tak to je kurva problém...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 8 | 23.10.2023 v 10:41 Mates008 |