zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Můžu říct, že se motorka sbírá od spodu líp. Což je v terénu dost podstatná věc. Nemyslím si, že je to úplně blbá úprava...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tohle je jenom můj názor. Nikdy jsem motory nijak netunil.
Fic6 píše: Já tomuhle moc nefandim. Já si myslím že když to neuděláš komplet od sání po výfuk, tak to moc výkonu nepřidá. A tohle všechno stojí ranec který už do teto motorky nedám protože to bude pořád stejná "hujda".
Tohle je jenom můj názor. Nikdy jsem motory nijak netunil.
A můj názor po letech co jsem kuchal výfuk, dával EJK , tunil sání , prostě vše co dávalo pár koníků, tak zpětně už bych to nedělal.
Nemá to smysl a přesně tak - HUJDA to bude i po úpravě. Takže za mě nechat jedině v sérii, užívat si klidnou jízdu, libovat si nízké spotřeby a neřešit . Vymámíš z toho stejně skoro nic , poznat to je, ale smysl to extra nemá. Pokud chceš jezdit po zadním a dělat brázdy, kup otevřenou 450L,nebo jinou ostřejší...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je to něco úplně jiného, pro mne to nedává smysl a to mám vyzkoušeno.
Prostě vzít jen CRF300L kterou mají dát tak lepší podvozek a z motoru dostat + cca 10PS. Klidne za cenu servisu po 6tis.km a za to chtit 20, 30tis Kč navíc. A ideal pak do té CRF300 s vylepšeným podvozkem dát standardní motor z CB500 a za 200 máme pro mne dokonalý stroj
Jo, a prosím to udělat vše na Rally
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jsem nedávno koupil 390 adventure, byla za dobré peníze, tak jsem říkal, že sézonu pojezdím a pak ji pošlu dál. Zlákal mě na tom hlavně ten motor. Zatím jsem na ní nejel a čekám až se trochu oteplí a zesleze sníh.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 24.01.2022 10:30:04
CB600 píše: Jo a jinak Honda oznámila "novou" MY22 CB300R s 22,9 kW @ 9000 a 27,5 Nm @ 7750. Stejná komprese, kde tam ty koně berou?
Dle honda.cz 22,8 kW @ 8500 a 27,5 Nm @ 7500, takže ještě lepší jak píšeš.
Ideální kdyby byl upravený jenom software.
I pod tím dojmem jsem v tom na druhej pohled viděl prostě jen upravenej Duke. Kdyby to mělo alespoň víc "enduro hřbet", možná byl už doma
Jinak když odbočim od offroadu, tak to nové cb300 má plně převedenou výrobu do indie (i s motorem). Takže teď už nevěřim, že sem indové pošlou i ten pěkný vzducháč cb350.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zalezi na tvé váze a podle toho se určí tuhost pružiny.
Taky jsem pravidelně chodil na doraz.
Pružinu i s olejem mám na cestě. Měla by dojít dnes nebo zítra, potom to budu dávat na moto a bude se opět testovat.
Musím říct, že centrál od YSS udělal z Hondice úplně novou motorku a už se těším, až to bude komplet i s předem.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Libor46 píše: Boryšumí> já mám na předek objednanou pružinu YSS 8,3N/mm což by je na mou váhu 85kg.
Zalezi na tvé váze a podle toho se určí tuhost pružiny.
Taky jsem pravidelně chodil na doraz.
Pružinu i s olejem mám na cestě. Měla by dojít dnes nebo zítra, potom to budu dávat na moto a bude se opět testovat.
Musím říct, že centrál od YSS udělal z Hondice úplně novou motorku a už se těším, až to bude komplet i s předem.
Nějak to nechápu od K-tech je pružina jedna od Hyperpro dvě, tak jak to je našel jsem K-tech 9.0 N(mám 90 kg) by seděla ale jen jedna?
Dnes už testovací jízdu nestihnu, ale když to vyjde, tak se zítra pojedu zakopat někam do bláta
Každopádně po sednutí na motorku se předek tolik neutopí a motorka má zase o nějaký cm vyšší světlou výšku. Teď s mými 185ti centimetry sedím na motorce a dostanu na zem pouze na špičky.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Tady jeden Himalayan za pěkné peníze.
https://motorky.bazo...imalayn-rok-2020.php
Tvl, v Hradci? Proč? Proč tu motorku chci, když má KLR? Chjo, proč jsi to sem musel dávat .
Naposledy editováno 26.01.2022 21:27:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: SuperSic58> přijde ti 690 a 701 jako malý obsah
Je to něco úplně jiného, pro mne to nedává smysl a to mám vyzkoušeno.
Prostě vzít jen CRF300L kterou mají dát tak lepší podvozek a z motoru dostat + cca 10PS. Klidne za cenu servisu po 6tis.km a za to chtit 20, 30tis Kč navíc. A ideal pak do té CRF300 s vylepšeným podvozkem dát standardní motor z CB500 a za 200 máme pro mne dokonalý stroj
Jo, a prosím to udělat vše na Rally
Ale tak ty 7stovky jsou furt dualsporty s rozumnou váhou dejme tomu do 160 kg s plnou nádrží ne? Dvouválec z CB 500 už by byla moc těžká motorka si myslim, už by to nebyl lehkonohej dualsport, to musí bejt prostě jednoválec. Jo ta KTM, to se divim, že ten motor 390 nedali do lehkýho dualsportu, lidi by jim utrhali ruce
V poslední době se s těmi <500 ccm moto přitom roztrhl pytel. Skoro všechny značky je mají včetně japonské svaté čtveřice. Do endura to bohužel cpe jen Honda.
A je ke vzteku, že kvůli homo eko buzeraci musí ty motorky být stále tucnejsi. Když dřív stačil rám motor kola, řídítka a dvě světla tak nebyl problém se točit kolem 100 kg. Koncem léta jsem ve Španělsku viděl naživo nějakou Hondu XL 125. Motorka ve své základní podstatě. Navíc tam byla jen spz :D
Myslím ze CRF 300L s motorem 500 by furt mohla být cca 180kg, což by na 2V byla pecka. Jen se tam nesmí rvat nesmysly navíc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Merhaut píše: Mr.Dreamer> Když jsem viděl, jak je po 30 tkm vlídného zacházení na výměnu skoro půlka motorky, tak bych se v klidu držel starého japonce
Klidně se rozepiš. Já na Evropské/US modely slyšel jen chválu, prý držák podobný KLR, také podobně tupé, ale ještě blbuvzdornější, u Indických modelů občas naprd elektrika. Rád si poslechnu naopak negativní zkušenosti .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 26.01.2022 22:14:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |