kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: marna> Tak to je jasny, 120i je esence toho co znacku bmw proslavilo a kvuli cemu si ji petrolheadi kupuji
U tech starsich se zamerne vyhybaji sestivalcum a u tech novych zase tem co maji M v nazvu
...nic nepíšu...jdu si vařit kafe
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> No...náhled na značku se tvoří podle většiny prodanejch motorizaci a ne podle těch par vrcholnejch kousků.U Bmw je to hlavně 2.0Td a za nim 1.6 benzin v ruznejch oznacenich a verzích.V poslední době sem od Bmw mrknul jen na 218 a 220 ku jakoze je to zajímavý rodinný auto.Kamos to má v ty větší verzi,ale s nějakým bidnym trivalcem.Ten to auto docela sráží.
ono to možná má logiku... ale!
... celej automotive, tak jak jsme ho znali je stejně někde jinde. Do konce milénia si většina automobilek držela nějakej standard, pod kterej nechtěla jít. S příchodem Koreje a nutností vyrábět levný dostupný auto pro "masy" prostě museli všichni jít dolů s kvalitou, materiálama i testovacíma procesama.
Takže i tyhle značky vyrábějí "krabičky na kolech " ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... To že je toho nejvíc, podle mě taky neznamená, že je to znakem schopností tý automobilky... ale nechci se přít, tady není na smysluplný debaty už dlouho podnebí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: A hlavně, nenech prchlivost cloumat svým majestátem
Naposledy editováno 10.12.2021 10:24:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Normálně přijde třeba do Áček a myslim,ze to tam takhle v pohodě vysvetlujou všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud se tu bawime o 10+ let ojetinach tak jo, ale jednička se čtyřválcem by to nebyla.
A i u te dokaze dost ovlivnit (co se tyka vlastnosti i spolehlivosti) nakup tuningoveho kusu - extrémně velka kola atd.
Naposledy editováno 10.12.2021 10:43:05
Ja mam m52 bez Technical Update, to mela az 46ka, m54 je treba slavnej trilitr, co trpěl na ovalitu válců a zral olej. On kazdej ten motor mel svoje problemy.
Bmw nikdy nebylo o spolehlivosti, jen to na svoji dobu bylo docela dobry svezeni - a majitel za to platil vyššími provozními náklady a tim, ze se na tom porad musi neco delat (treba podvozek da par desítek tisíc)
Mezi slepymi jednooky králem, ono proste moc aut se zadnim náhonem a jakz takz sportovním chováním v kategorii beznych aut (cenou hlavne) nikdy moc nebylo…
Naposledy editováno 10.12.2021 10:44:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: marna> Tak to je jasny, 120i je esence toho co znacku bmw proslavilo a kvuli cemu si ji petrolheadi kupuji
U tech starsich se zamerne vyhybaji sestivalcum a u tech novych zase tem co maji M v nazvu
Neviem presne ktorý ročník modelu 120i sa myslí – takého nadšenca značky môže potešiť vyváženosťou, klasickou koncepciou (ak je to ešte ročník so zadným pohonom), 2l štvorvalec je celkom schopný motor (dokonca model 118i mával ak sa nemýlim dvojliter), manuálna prevodovka.
No ak si myslíš, že stredne veľké a veľké limuzíny, rad 3 alebo športové kupé z Mníchova sú bezproblémové autá, tak to si sa poriadne sekol. Ak nie je M v názve len kvôli vzhľadu tak majitelia mnohých z nich majú na čele takú hlbokú vrásku – nie od volantu po náraze, ale zo servisu.
t_freedom píše: (...) ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... (...)
Cítim dešpekt k zn. Hyundai? Kórejské automobilky urobili za posledných 15 rokov asi najväčší pokrok v kvalite i dizajne zo všetkých. Ak máš možnosť jazdiť niečím z ich produkcie od r. +/- 2016 tak nemôžeš povedať krivé slovo na ich účet, aspoň moja skúsenosť je taká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak pisu vyse, bawa nikdy neplatila za extra spolehlivá auta, sve fanoušky mely kvuli něčemu jinému.
Jinak si rad o bawech pokecam se znalcem - ktery bawo ma M v názvu jen kvuli vzhledu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> Je to dneska vsechno stejný. Lisi se jen opravdu draha auta a na to beznej clovek nedosáhne.
sem teď někde viděl nový elektroauto od kii, tak sem koukal co je zač, a přijde mi to trochu lepší než je průměr
Kia EV6 Levná teda taky úplně není, ale při dnešních cenách ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: marna> 2litr s cca 90kW? Vzdyt to je snad nejvetsi srac co byl to i o 15let starší nenavidenej kompakt na kterého jednička navazovala mel jako 318i pres 100kW z 1.8 a o desítky, mozna stovky kg mensi hmotnost…
No veď potom model 120i práve plní ideálne rolu reprezentanta, na základe ktorého si možno urobiť objektívny obraz o danom výrobcovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: marna> (...) Proto jsem v pripade petrolheadu psal o autech s M v označeni…
Striktne vzaté, modely s M v názve nie sú produktami BMW AG ale tuším Motorsport AG, čiže je mimo posudzovať automobilku BMW na základe tejto podskupiny áut. Potom by si posudzoval toho dvorného úpravcu, čiže inú firmu Ak by aj boli Mkové modely produkciou priamo BMW, tak znova to je mimo, pretože tvoria zlomok produkcie.
To je asi ako si utvoriť obraz o mercedesoch na základe AMG.
Hlavne že si odklonil pozornosť od jádra pudla k malichernosti či sa M premieta do označenia auta alebo nie... záleží čo za "označenie" považuješ, lebo s tým M balíkom asi dostaneš aj emblém M / sport alebo také niečo na blatník alebo kufor ale o to tu jednak nešlo a druhak ma to netrápi lebo ja to na aute nemám. V konfigurátore BMW sa takáto opcia možno dokonca objaví v označení daného auta (irelevantné), každopádne vo VIN sa to objaví a práve to VIN ako označenie chápať môžeme tiež
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Všechno relativně dost jetý a do ničeho jsem zásadně nezahučel, volva nesmírný držáky. U jedný V70 jsem v 200tkm dělal tlumiče a některý části podvozku, u druhý spojku. Jinak to jezdilo jen na naftu. Ani Passat ani Mondeo s 200tkm na hrbu (a otázkou je reál) nepotřebovalo zásadní investice.
Kolem 2010 jsem jezdil s pažoutem 307 se 110tkm na hrbu a tak vykvrdlanej podvozek a tlumiče v piči, jsem nikdy v životě necejtil - po 110tkm!!
Podobně jsem se vezl v nejký tý I 20 se 120tkm... mlátilo tam kde co a dotyčný mi říkal ..." nojo no, nový auto už to není " ...
Budeš-li mě přesvědčovat, že to na těch starejch křápech dávno někdo měnil, jezdím teď XC70kou s 203tkm ( koupená po 1,5roce se 65tkm) a na podvozku neslyšíš nic, přiznám že tlumiče začínají být cítit. Po 200tkm odešly přední ložiska, ve 160tkm zadní kotouče, v 180 se měnily chladiče. Za 200tkm cca. 30tCZK v opravách.
Myslím že doba šla jinam - korejci si uvědomili, že malý auta najedou 100-150tkm za celou životnost (ne za 6 let co moje Volho) a tomu je přizpůsoben i životní cyklus.
Tudíž...obloukem...kdybych neměl služebák... velmi bych se rozmýšlel, co cca. 10 letého kolem 200tkm bych si dnes kupoval. Ta doba je pryč.
To jen k tý obecný kvalitě (máme známý ve vývoji Škody a v mnoha věcech to potvrzují, cykly na co se navrhuje a testuje šly o 1/3 dolů - to je důsledek Korejské a dnes už i Čínské konkurence - prostě by to neustáli)
Naposledy editováno 10.12.2021 13:09:11
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> No...v koncernu museli dat asi Azizovi strašlivý dostupný podle jejich aktuální cenotvorby
Dostupný znamená jako že mu dali šílenej ranec aby pro ně zase dělal ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Dostupný znamená jako že mu dali šílenej ranec aby pro ně zase dělal ?
Ajo,buď T9,nebo jsem disgrafik Odstupný přeci
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja porad trvam na tom, ze jednicka se zdechlym motorem neni auto ktere by si kupovali fanousci bmw a tudiz, ze si clovek z jeho vlastnictvi tezko udela spravnej obrazek o tom proc si tuhle znacku oblibili nadsenci do aut.
Vic k tematu nemam.
Naposledy editováno 10.12.2021 13:28:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> No...v koncernu museli dat asi Azizovi strašlivý dostupný podle jejich aktuální cenotvorby
hele, nejsem marketingovej guru jen přemýšlím. Škoda udělala díru do světa Ochcávkou I. myslím.... cena vs užitek, později se to začalo dost přibližovat všemu okolo. Ještě asi Superby byly v tomhle ohledu dobrý.
Buď vrchnolnej superb v plný za cenu základu Passata 0,9, nebo si musel jít do Passata ve výbavě za min. 1,1-1,3MIO
Dnes mi to příjde všechno stejně, Sup jako pašík.
Minulej rok živořili, obrat nahovno, odbory tlačily a poptávka momentálně je ...ne?... tak proč to nešroubovat... tento rok jim ukáže jestli to je dobrá strategie (jen to tedy furt moc nejede ten automotive)
Naposledy editováno 10.12.2021 13:24:18