Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Údržbu přece děláte doma v garáži, tak můžete mít externí stojan tam.
Má nulovou logiku ho vozit pořád na motorce
Jediný co beru, že na cestovním stroji na kterém jezdí někdo do zahraničí a potřebuje občas údržbu na cestě.
3 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
No a teď mám garážové místo v podzemkách pod bytovým domem. Akorát na auto a za ním motorka. Pitový stojany už tam taky nedám, protože by jeden zasahoval do sousedního místa. Takže jsme zase zpět u situace, kdy by se ten hlavní stojan hodil. Z mého pohledu jsou pitový stojany další kus železa, který má omezenou upotřebitelnost a je to další krám na uskladnění. Každý to má jinak dle své situace a potřeb
Naposledy editováno 01.09.2021 12:53:40
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Ja nemam v garazi zvedak na auto, tak ho vozim do servisu … pritom kdyby nebylo blbe EU a elektromobility, mohli bysme mit zvedaky primo v aute a mohli bysme servisovat i v garazi kam se nic nevejde
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Přesně, jsou motorky na kterých si to nedovedu představit. Ale na spoustě jiných pokud někdo má tu potřebu tak je to příjemné. Jednou jsem si půjčil stojan od souseda a byl mi úplně k prdu protože jsem ho nemohl vzít za hrušku kardanu a za ní jsem se s ním nedostal. Pomohl jsem si trubkou skrz rám. I teď by se hodil aby motorka zabírala míň místa. Nechce se mi ale za něj dávat 5 kkč. Zvyk jsem si.
Ale Špajzlík v tom má jasno je to "úplně mimo mísu" a má to "nulovou logiku"
Naposledy editováno 01.09.2021 13:17:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
No a nebo o tom proc na te ktere motorce stojan neni muzu zalozit tema na internetovem foru…
P.S.: Zrovna u mojí motorky, kdybych scháněl jenom se stojanem, tak ještě pořád jezdím na Jawě !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1. Na ulici není příliš místa.
2. Mám auto rád, i když je služební. Nechci ho mít omlácené od negramotů, co neumí parkovat, nebo mají dojem, že ostatní auta mají dveře z pancíře a je tedy možno do nich dalšími dveřmi beztrestně mlátit.
3. Auto v garáži částečně funguje jsko zábrana rychlého ukradení motocyklu. Protože motocykl parkuje u zdi, před ním auto. Není to samospásné, ale určitě je větší problém odvézt motorku když musím vypáčit zámek auta nebo rozbít okénko, pak utrhnout zámek volantu, následně vytlačit auto (bez utržení zámku nelze, protože kola jsou natočená do rejdu a auto se stáčí ke zdi na pravé straně a vytáhnout na prasáka jiným autem taky nelze, protože není místo, než prostě přijet s dodávkou a motorku naložit. Navíc začne houkat alarm a ten se v garáži pod domem dost rozléhá a je slyšet i venku, protože v garážích jsou větrací okénka ven na předzahrádky.
Tolik v kostce, proč auto v garáži a ne na ulici
Naposledy editováno 01.09.2021 14:42:24
do sedmyho patra se beha, jit "pesky" by byla dozivotni vostuda ?
Do sedmého patra se leze po hromosvodu. Běhají jen ti, co už od života nic neočekávaj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
jandaxx píše: krokoš> To je ale jen výkřik bez znalosti situace:
1. Na ulici není příliš místa.
2. Mám auto rád, i když je služební. Nechci ho mít omlácené od negramotů, co neumí parkovat, nebo mají dojem, že ostatní auta mají dveře z pancíře a je tedy možno do nich dalšími dveřmi beztrestně mlátit.
3. Auto v garáži částečně funguje jsko zábrana rychlého ukradení motocyklu. Protože motocykl parkuje u zdi, před ním auto. Není to samospásné, ale určitě je větší problém odvézt motorku když musím vypáčit zámek auta nebo rozbít okénko, pak utrhnout zámek volantu, následně vytlačit auto (bez utržení zámku nelze, protože kola jsou natočená do rejdu a auto se stáčí ke zdi na pravé straně a vytáhnout na prasáka jiným autem taky nelze, protože není místo, než prostě přijet s dodávkou a motorku naložit. Navíc začne houkat alarm a ten se v garáži pod domem dost rozléhá a je slyšet i venku, protože v garážích jsou větrací okénka ven na předzahrádky.
Tolik v kostce, proč auto v garáži a ne na ulici
Tak to je nejvíc, ještě snad pro větší zajištění složit před vrata garáže pod barákem 28tun 16/32 štěrku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Foustka> Proč nejvíc? Takhle se normálně parkuje. Motorka, před ní auto. Co jsi chtěl tou odpovědí sdělit? Že je nenormální zaparkovat motorku a před ní auto, které má alarm tak se při zamknutí aktivuje? Člověče, takhle to tam mají další dva a co chodím občas po hromadných garážích, tak hromada dalších. Prostě je to normální. Protože je motorka snadno ukradnutelná. Druhý důvod který člověku třeba dojde je, že se tím autem jezdí denně. S motorkou ne. Chápeš? Ty štěrku. Si myslíš, že jsi vtipný, bohužel tomu tak není. Jen Ti nedošlo, co jsem teď napsal. Nebo bys zaparkoval motorku před auto, se kterým jezdíš každý den, abys s ní dvakrát denně manipuloval? Asi ne viď?
Naposledy editováno 01.09.2021 19:43:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
assassin píše: jandaxx> To by se ti hodil i kufr s naradim, prezouvacka pneu, vana na olej atd. jako soucast motocyklu ne?
vsak to vsechno SeSe na motorce urcite ma, a ten kufr s naradim minimalne dvakrat, aby nemusel obchazet motorku dokola kdyz chce jinej vorech nebo klic
2 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Pravekom, teda Stadiónmi a Pioniermi počnúc si robím údržbu sám.
Veď za komančov keby som dotlačil svojho Pinďúra do aftoservisu, vyhodili by ma, že ešte dnes letím...
Všetky moje motocykle mali centrálny stojan z výroby, až po Guzzi Nevadu 750 a tiež Hondu CBF 1000.
A potom prišla nová doba...
Stabiláčik (Honda VT 750 S) už teda centrálny stojan nemal, a ani súčasné Suzuki SV 650 S, ani Beta Urban 200 centrál už nemajú.
Tak zo šrotu k aktuálnej mašinke vždy niečo doma vyrobím, k údržbe sú to super pomocníci.
K stredovému zdviháku (vyrobeného z traktor-sedla ) som spravil aj adapter k SV-čku, môžem tak vyhodiť napr. obe kolesá naraz a ťahám s nima do pneuservisu. Doma totiž tubelessky neprezúvam.
Kým ale moje motocykle centrálne stojany mali, ani mi nenapadlo podobné chujoviny vyrábať.
Takto ale neviem odpovedať na otázku, či mi centrálny stojan chýba alebo nie...
Ale skôr nechýba.
Nakoľko si robím údržbu sám, na cestách som už cca 35 rokov žiadny problém z dôvodu zanedbanej údržby nemal. Pred 35 rokmi som totiž predal poslednú Jawu...
Naposledy editováno 01.09.2021 20:29:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
jandaxx píše: "Tak to je nejvíc, ještě snad pro větší zajištění složit před vrata garáže pod barákem 28tun 16/32 štěrku"
Foustka> Proč nejvíc? Takhle se normálně parkuje. Motorka, před ní auto. Co jsi chtěl tou odpovědí sdělit? Že je nenormální zaparkovat motorku a před ní auto, které má alarm tak se při zamknutí aktivuje? Člověče, takhle to tam mají další dva a co chodím občas po hromadných garážích, tak hromada dalších. Prostě je to normální. Protože je motorka snadno ukradnutelná. Druhý důvod který člověku třeba dojde je, že se tím autem jezdí denně. S motorkou ne. Chápeš? Ty štěrku. Si myslíš, že jsi vtipný, bohužel tomu tak není. Jen Ti nedošlo, co jsem teď napsal. Nebo bys zaparkoval motorku před auto, se kterým jezdíš každý den, abys s ní dvakrát denně manipuloval? Asi ne viď?
No mě to pobavilo, firemní auto parkuji před barákem, svoje doma za vraty, s klíčem, zamykat, točit někam kola, by se mně nechtělo,stejně jako s něčím šibovat abych vyjel s motorkou.
Naposledy editováno 01.09.2021 22:01:07