paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 13:11 | Nahoru | #1
jandaxx> To by se ti hodil i kufr s naradim, prezouvacka pneu, vana na olej atd. jako soucast motocyklu ne? Kdo nema garaz nebo nema v garazi misto tak asi nemuze doma servisovat motorku … docela jednoduchy

Ja nemam v garazi zvedak na auto, tak ho vozim do servisu … pritom kdyby nebylo blbe EU a elektromobility, mohli bysme mit zvedaky primo v aute a mohli bysme servisovat i v garazi kam se nic nevejde

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 14:16 | Nahoru | #2
assassin> zásadní rozdíl údržby mnou požadované a Tebou vyjmenované je ve frekvenci potřeby a použití. Já mažu řetěz +- co 500 kilometrů. Olej měním jednou za rok, gumy zhruba taky. Čili čili čili, potřeba stojanu jako pomocníka má pro moji osobu násobně vyšší prioritu, než vyvažovačka a další. Jednou za rok dám motorku do servisu a ten pořeší. Kdežto řetěz mažu sám, zadní kolo - ráfek taky meju sám a to častěji než servis výše popsaný. Tedy priorita vlastnění stojanu je řekněme 6. Kdežto priorita vlastnění vyvažovačky a dalšího pokročilého vybavení je cca 88. Potřebuji pro každodenní provoz výrazně méně, než ten stojan. Ale jak jsem psal, pořešil jsem nákupem pomůcky z Ali, která úlohu stojanu pri údržbě částečně nahradí. Nejsem z absence stojanu nijak frustrovanán, když bych ho ale mohl mít, tak ho mám. Snad si rozumíme. Vysvětlil jsem technicky doufám jasně, bez nějakého rejpání či osobních invektiv

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 16:44 | Nahoru | #3
assassin> Něco na způsob zvedaku v autě jsem měl citrónu bx vozil jsem 4 dřevěné spalky správné velikosti stačilo packou zvednout auto do nejvyšší polohy, podložit a spustit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 19:08 | Nahoru | #4

assassin píše: jandaxx> To by se ti hodil i kufr s naradim, prezouvacka pneu, vana na olej atd. jako soucast motocyklu ne?



vsak to vsechno SeSe na motorce urcite ma, a ten kufr s naradim minimalne dvakrat, aby nemusel obchazet motorku dokola kdyz chce jinej vorech nebo klic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist