Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.
AveKT> Taky to jde resit tak, ze kdyz hlavni stojan chci tak si ho objednam pri nakupu nove moto, pokud kupuji jetou tak se podivam, jestli ten stojan ma a pokud ne jestli jsem ochotnej ho prikoupit nebo se radeji podivam po jine ojetine. Takhle to obvykle resi normalne uvazujici clovek.
No a nebo o tom proc na te ktere motorce stojan neni muzu zalozit tema na internetovem foru…
assassin> Vždiť tu jen tak kecáme . Kdybych ho fakt často potřeboval, koupím si ho. Radši jsem postavil větší garáž . Spíš mě občas pobaví ty názory typu: Takhle to mam já a tak je to nejlepší!
P.S.: Zrovna u mojí motorky, kdybych scháněl jenom se stojanem, tak ještě pořád jezdím na Jawě !