2 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu
Sekáčmagor - tady máš obrázky, jak se to montuje...
Úpravy, aby to šlo namontovat - musí se upravit páčka vypínání spojky, páč při řazení leze do malého krytu (ubrousí se - a to docela dost).
Ona teda eště aj pak trochu do tech nohaviček zasahuje, ale protože sů z umělecké hmoty, tak uhnů...
Pak by se měl prodloužit plech krytu rozety asi o 30mm, protože pryžové nohavice sů krátké a tím, že se moc natahují, tak ve vlnovcích popraskají.
No a taky se musíš pohrát s distančkama u rozety, aby to pasovalo.
Zejtra se kuknu do mého milého deníčku, abych podal hlášení, kolik že kilometrů to po té úpravě najelo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu
Naposledy editováno 15.04.2021 07:21:43
1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu
Ona ta nohavice nějaké místo ubere plus ta širší pneu,no bude asi s chlupem,ale to zjistíš asi fakt až při montáži.
1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu
Naposledy editováno 17.04.2021 06:01:31
Širší "drapák" než 3,5 palce bych tam nedával a ono je celkem fuk, na jakém je ráfku. Pokud nebudeš jezdi "mjůs", tak trakční schopnosti poladíš tlakem v duši.
Co je ale v prdeli, je charakteristika motoru - prakticky nulový spodek. To ostatní celkem de.
Né že by se na tom nedalo jezdit, ale...
Takže aj s tým budeme laborovat a esli budem úspěšní (a to si piš, že budem), tak podáme hlášení.
Kyvka - hliněná je stejná jak železná, ale to terénu bych tu hliníkovou nepoužil.
Jednak má konstrukční chybu (při fest jízdě se ti budou ohýbat tlumiče, na to vsadím trenky) a druhak případný tuning (změna uchycení tlumičů - mírná změna geometrie a taky nutné vyztužení zadní části) néni možná.
Bubny - už sem tady několiknáckrát psal, jak se dělá obložení do bubnů - použije se silnější, pakny se namontujů na štít, mezi ně a klíč se dá plech z rýny a vše se osoustruží na přesně ten průměr bubnu, do kerého se to pak zamontuje.
A pokud máš starší kola s bubnama s litinovýma vložkama, tak buď rád.
Důležitá poznámka - řetěz s nápisem "Favorit" nebrat. Popraskané pouzdra se z navazelínovaných nohavic blbě vybírajů...když, tak na obalu řetázku musí byt nápis "ČZ".
Měnil sem po dvou letech nohavice proto, páč mladej se vyignoroval na konzervační pneumatikový sprej a tá sviňa ultrafialová je rozkůsala.
Už to néni co to bývalo, co nám Umweltfreundliche EU zakázala přidávat jakési srágory do gumy, aby neco vydržela.
Ten samý problém se životností je s gumičků u karbecu.
Asi ju uštrikuju z kožky, kdo to má furt měnit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |