globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kryt řetězu
Potřeboval bych vědět jestli někdo dával na 487čku kryt řetězu z Jawy 634-640.Někde jsem před časem když to pro mne ještě nebylo aktuální viděl foto a teď to nemůžu najít.Díky za rady.

(reakce na) Kryt řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2021 v 21:46 | Nahoru | #1
Kohlstein> protože - ať se to někomu líbí nebo ne - tohle řešení je i přes určité nevýhody při montáži pro sekundár to nejlepší, co može byt...
Sekáčmagor - tady máš obrázky, jak se to montuje...
Úpravy, aby to šlo namontovat - musí se upravit páčka vypínání spojky, páč při řazení leze do malého krytu (ubrousí se - a to docela dost).
Ona teda eště aj pak trochu do tech nohaviček zasahuje, ale protože sů z umělecké hmoty, tak uhnů...
Pak by se měl prodloužit plech krytu rozety asi o 30mm, protože pryžové nohavice sů krátké a tím, že se moc natahují, tak ve vlnovcích popraskají.
No a taky se musíš pohrát s distančkama u rozety, aby to pasovalo.
Zejtra se kuknu do mého milého deníčku, abych podal hlášení, kolik že kilometrů to po té úpravě najelo...

Kryt řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2021 v 18:38 | Nahoru | #2
Sekáčmagor - taky špekulujeme s kamarádem o jakés takés úpravě Zetora do terénu.
Širší "drapák" než 3,5 palce bych tam nedával a ono je celkem fuk, na jakém je ráfku. Pokud nebudeš jezdi "mjůs", tak trakční schopnosti poladíš tlakem v duši.
Co je ale v prdeli, je charakteristika motoru - prakticky nulový spodek. To ostatní celkem de.
Né že by se na tom nedalo jezdit, ale...
Takže aj s tým budeme laborovat a esli budem úspěšní (a to si piš, že budem), tak podáme hlášení.
Kyvka - hliněná je stejná jak železná, ale to terénu bych tu hliníkovou nepoužil.
Jednak má konstrukční chybu (při fest jízdě se ti budou ohýbat tlumiče, na to vsadím trenky) a druhak případný tuning (změna uchycení tlumičů - mírná změna geometrie a taky nutné vyztužení zadní části) néni možná.
Bubny - už sem tady několiknáckrát psal, jak se dělá obložení do bubnů - použije se silnější, pakny se namontujů na štít, mezi ně a klíč se dá plech z rýny a vše se osoustruží na přesně ten průměr bubnu, do kerého se to pak zamontuje.
A pokud máš starší kola s bubnama s litinovýma vložkama, tak buď rád.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist