Otázka : kde mám hledat ukostření , abych to zkontroloval ?
Kolik Vám to dobíjí a jak dlouho vydrží baterka ?
Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
(reakce na) Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
fotopetrnovy píše: Johny_Servis> posledně jsem nechal v servisu skoro 12 tisíc. Repas tlumičů, brzdy, olej, atd. Sem už dělal sám. Jen sem se nikde nedocetl, jestli to dobíjení má být taky jako u auta 14.5V. 13.7V jsem naměřil. Ukostření vede do motoru. A v servisu mi naúčtují novou baterku plus práce za výměnu. Dají nový regulátor (zbytečně). Promerim si obvod dle rady VIZ. výše podle návodu 19. Třeba na něco přijdu. Ale do servisu to dávat opravdu nebudu.
nikde? a co vsechno jsi zkousel? Servisni manual?
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
Naposledy editováno 08.09.2020 15:33:53
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
Dobíjí mě to napětím 14,2 V a baterka táhne dvanáctý rok
(reakce na) Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
Baterii tam mám třetí sezonu a už byla v motorce když jsem jí kupoval, takže jí je tři a víc let.
Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
Na volnoběh to nemusí dobíjet dostatečně, ten alternátor je na klikovce a je dimenzován jen na příkon spotřebičů v motorce, protože regulovat nejde. Regulátor (s usměrňovačem zalitý v jedné krabičce) je svodový, přebytečný výkon alternátoru musí protopit.
V autě je vše jinak: Alternátor je tam poháněn řemenem s převodem zhruba 3x do rychla, aby měl dostatečné otáčky i na volnoběh, je buzený regulovaným proudem rotorem (proto má uhlíky) takže není problém s přebytkem výkonu naddimenzovaného alternátoru, a počítá se s přídavnou výbavou tak tam je z výroby silnější alternátor než je nezbytné.
Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření b...
priložený link už pomohol mnohým motocyklistom a pomôže aj tebe. 13V na voľnobeh je luxusný údaj.
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sevisní manuál - Honda NT 700 V / VA Honda NT 700V Deauville | De_Pítr | 6 | 19.5.2024 v 08:03 romanov |
svody Honda NT 700V Deauville | romanov | 4 | 15.5.2024 v 06:48 Tomassino |
Seřízení ventilů - nové, nebo použí... Honda NT 700V Deauville | fotopetrnovy | 25 | 2.9.2023 v 21:52 OldCrow |
Honda NT 700 nestartuje Honda NT 700V Deauville | motogp46 | 11 | 2.9.2023 v 09:34 kuzmič |
Honda NT 700 deauville jde na 1 válec Honda NT 700V Deauville | M4rť4s | 5 | 15.10.2021 v 20:07 grizzlion |