Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
https://cz.rs-online...ikrospinace/1571036/
https://cz.rs-online...dy-adapteru/1570982/
Máte někdo ještě tip na alternativu?
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky moc
A ještě k řídítkům na stelvio, jestli někdo nedával alternativu originálů za příznivý peníz.
V Rakousku večer na parkingu couvl borec v dešti do zaparkovaných moto (R1200GS a moje). GS to dostalo natvrdo do SPZ, skočilo dopředu a přes zaklapnutej stojan se svalilo na levobok. A moje stelvio na bočáku dostalo rohem auta zleva drbanec asi do nosiče bočáků a převalilo se na pravobok. Jak byly zamknutý řídítka tak se to na ně přes padák zhouplo a pravá strana je ohlá tak, že mi náráží do plexi. A nevím, jestlli se mi bude dařit to srovnat. Snad to dopadne nějak přes pojišťovnu, ale origo stojí ultraraketu.
Diky jiri.kaspimu a zejmena koudymu01, ktery soucitil celou dobu se mnou a snažil se situaci vyresit, jsme ucinili posledni pokus. A teď si dovolim par sprostych slov. Tu kurvu drátěku od mivvu, ktera stoji neskutecnej ranec a opakuji sráč zasranej úplně k hovnu, jsme vyhodili do prdele.
Udělali ventily, hodnoty na motor A8 0,1 a 0,2, přemapování, udělali výmaz adaptivnich hodnot, podtlaky. A pak se děly věci. Jen podle ohnutých řidítek věřím, že mi koudy01 motorku za rohem nevyměnil. Sny se maji plnit, tak vcil splněno. Sice jen prvnich 20 km, ale ticho, krásný decelerační ticho. Sem tam občasné jemné zabublání.
Až příště potkáte takovýho vola, co chce do laďáku strčit vložku s katem za 2 litry, pošlete ho za mnou. Mám tu jednu 4m střešní lať a pevně věřím, že ho jednou ranou mezi oči přivedu k rozumu a ještě mi rád zaplatí.
Omlouvám se za délku, ale třeba to někomu pomůže.
Naposledy editováno 24.07.2020 20:44:29
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 24.07.2020 20:43:32
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
udajne kdyz zjistili vadu zdvihatek, zvedli tu vyfukovou vuli ve snaze prodlouzit zivotnost. Dali to manualu. Nasledne zjistili, ze to nic neovlivnuje a u rolnicek uz dali 0,15. Proc to resili v meziobdobi vulemi dle typu motoru jsem nezjistil. Zkusim vycist. Ale zaver byl, ze jsou obe hodnoty bezpecne a lze je pouzit. Pri dalsim servisu zkusim 0,15 ale zadnou zmenu necekam.
Naposledy editováno 28.07.2020 15:47:40
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 29.07.2020 23:30:24
Je to M10x1, sada pro olejové vany bude asi od M13 výš. Napadá mě zkusit tohle (možná se to bude muset trochu pokrátit):
odkaz
Tady i s různou výškou a závitníkem: odkaz
Teď nevím jestli je na tom výpušťáku měď nebo hliník, ale kdyby to byl měděný kroužek tak nažíhat a rychle schladit, změkne a není potřeba dotahovat silou. To samé u kardanu.
Naposledy editováno 30.07.2020 08:21:45
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jinak přístup tam je dost nahovno, stupačka, všecko dolu.
Co se týká volby opravy, tak vložky jsem se bál, protože ve mě důvěru moc nebudí. U těch vložek se díra převrtává a s tím přístupem, co tam mám, bych měl obavy o kolmost.
S tou objednanou sadou bych měl "jen" přetáhnout závit na M11 a zašroubovat nový výpušťák.
Kdyby někdo potřeboval řešit díru M10x1,5, budu mít v šuplíku ještě dost špuntů.
https://www.boukal.c...5-dilu/24763/produkt
A opět poděkuji koudymu01, za psychickou podporu a nalezení této sady, neb v ČR se nabízí rozměry od M13 a mnou koupená byla asi jediná ihned k dispozici.
Naposledy editováno 30.07.2020 09:59:51
Vyžíhal jsem na radu koudy01 měděnou podložku, půjčil mi černej silikon na vany, kterým jsem to u podložky máznul a hotovo. Další výměnu budu asi odsávat bokem. Jinak ten samej šroub je na výpusťáku motoru a kardanu. V rozpisu dílů M10x1 , ale podle měrky M10x1,5. Tak se těm papírům asi fakt moc věřit nedá.
Naposledy editováno 05.08.2020 12:20:53
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 01.09.2020 21:24:21
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
A když je to téma o 1200 8V tak to sem popíšu.
Na CARC gufero se moc nedá najít nějaká náhrada takže jsem kupoval originál - v Sušici mívají skladem Jen ta cena asi 1700, to už si raději nepamatuju
Můj postup: olej ven, kolo dolů, původní simerink jsem 2x navrtal opatrně dvojkou vrftákem a do dírky malý samořezky, pomocí nich simerink ven. Omrknul jsem to aby tam nebyl bordel třeba šponka z toho vrtání simerink i díru namázl a přes dřevo opatrně naťuknul novej simerink, kolo zpět, novej olej a hotovo.
Označení simerinku na CARC (Stelvio, Griso...): 85-110 8.5 (vnitřek, venek, šířka), CFW, BAVISLDRWX7 je to kupodivu tlakový gufero a lepší materiál Viton / FPM nebo jak se tomu říká.
Po pravdě by se tam asi vešlo i širší gufero tam nějaká náhrada najít jde ale nechtělo se mi experimentovat.
Edit: našel jsem i fotku.
Naposledy editováno 03.09.2020 15:54:53
Simeringi jsem koupil oba za kylo. Teče mi ten menší uvnitř. Tam je potřeba nejprve stáhnout vnější kroužek ležiska. Krz něj je ještě vedená rozpěrá trubka. Kvůli ní nelze použít běžný kleštinový stahovák. Tak jestli je ta trubka taky demontovatelná?
Prozatím jsem mezi tu rospěrnou trubku a hřídel nacpal Okroužek. Po 4000 to začíná prosakovat, tak to asi zopakuji. Po sezoně musím pořešit.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 7 | 17.8.2024 v 20:01 Waldaufin |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |