Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
12.8.2016 v 10:07
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
Svody přetěsněný a když už jsem myslel, že hotovo, kamarád objevil nefunkční spínač spojky. Takže s kvaltem ani prd. Vypadá to, že se to někomu v ruce rozpadlo a vnitřní plíšek vypadl neznámo kam. Tak to scvakl jak to bylo nefunkční. Origo skoro 3 litry, tak jsem objednal skládačku
https://cz.rs-online...ikrospinace/1571036/
https://cz.rs-online...dy-adapteru/1570982/
Máte někdo ještě tip na alternativu?
https://cz.rs-online...ikrospinace/1571036/
https://cz.rs-online...dy-adapteru/1570982/
Máte někdo ještě tip na alternativu?
spike-cz> Jo Sušice je s dílama v pohodě, protože jezdí přímo do Itálie. Mají toho víc jak oficiální dovozci. Jinak je ještě osvědčený tohle: https://www.stein-dinse.biz
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Kluci, mění se po upgrade rolničkových zdvihátek hodnota vůle ventilů?
Díky moc
A ještě k řídítkům na stelvio, jestli někdo nedával alternativu originálů za příznivý peníz.
V Rakousku večer na parkingu couvl borec v dešti do zaparkovaných moto (R1200GS a moje). GS to dostalo natvrdo do SPZ, skočilo dopředu a přes zaklapnutej stojan se svalilo na levobok. A moje stelvio na bočáku dostalo rohem auta zleva drbanec asi do nosiče bočáků a převalilo se na pravobok. Jak byly zamknutý řídítka tak se to na ně přes padák zhouplo a pravá strana je ohlá tak, že mi náráží do plexi. A nevím, jestlli se mi bude dařit to srovnat. Snad to dopadne nějak přes pojišťovnu, ale origo stojí ultraraketu.
Díky moc
A ještě k řídítkům na stelvio, jestli někdo nedával alternativu originálů za příznivý peníz.
V Rakousku večer na parkingu couvl borec v dešti do zaparkovaných moto (R1200GS a moje). GS to dostalo natvrdo do SPZ, skočilo dopředu a přes zaklapnutej stojan se svalilo na levobok. A moje stelvio na bočáku dostalo rohem auta zleva drbanec asi do nosiče bočáků a převalilo se na pravobok. Jak byly zamknutý řídítka tak se to na ně přes padák zhouplo a pravá strana je ohlá tak, že mi náráží do plexi. A nevím, jestlli se mi bude dařit to srovnat. Snad to dopadne nějak přes pojišťovnu, ale origo stojí ultraraketu.
Tak riditka pořeším za svoje a origo. Čekat až co vypadne z pojišťovny nebudu a do servisu to davat nechci. Chci zaplatit řidítka a pravej kryt na ruce a bolestný za odřený věci. nepotřebuju na tom vydělat. příští týden ma dojet Halbich. Mam fotky s časovymi udaji z výletu den před tím, kde je vidět, ze nenárokuju nic, co tam mohlo byt driv. Mašina byla fakt jak nova. Uvidim
A teď report z mých patalií s motorkou, výfukem. Dal jsem dvoje Alpy s mivvem v kombinaci s katem. Motorka jela normálně, spotřeba jako před tím, motor se nepřehříval, jen při deceleraci jakoby lehké střílení, někdy víc, jindy míň. Během druhé dovolené jsem mrkl do mivvu a uvnitř uviděl bouli na vnitřní mřížce. Proč, jak, nevim, budu reklamovat.
Diky jiri.kaspimu a zejmena koudymu01, ktery soucitil celou dobu se mnou a snažil se situaci vyresit, jsme ucinili posledni pokus. A teď si dovolim par sprostych slov. Tu kurvu drátěku od mivvu, ktera stoji neskutecnej ranec a opakuji sráč zasranej úplně k hovnu, jsme vyhodili do prdele.
Udělali ventily, hodnoty na motor A8 0,1 a 0,2, přemapování, udělali výmaz adaptivnich hodnot, podtlaky. A pak se děly věci. Jen podle ohnutých řidítek věřím, že mi koudy01 motorku za rohem nevyměnil. Sny se maji plnit, tak vcil splněno. Sice jen prvnich 20 km, ale ticho, krásný decelerační ticho. Sem tam občasné jemné zabublání.
Až příště potkáte takovýho vola, co chce do laďáku strčit vložku s katem za 2 litry, pošlete ho za mnou. Mám tu jednu 4m střešní lať a pevně věřím, že ho jednou ranou mezi oči přivedu k rozumu a ještě mi rád zaplatí.
Omlouvám se za délku, ale třeba to někomu pomůže.
Naposledy editováno 24.07.2020 20:44:29
Diky jiri.kaspimu a zejmena koudymu01, ktery soucitil celou dobu se mnou a snažil se situaci vyresit, jsme ucinili posledni pokus. A teď si dovolim par sprostych slov. Tu kurvu drátěku od mivvu, ktera stoji neskutecnej ranec a opakuji sráč zasranej úplně k hovnu, jsme vyhodili do prdele.
Udělali ventily, hodnoty na motor A8 0,1 a 0,2, přemapování, udělali výmaz adaptivnich hodnot, podtlaky. A pak se děly věci. Jen podle ohnutých řidítek věřím, že mi koudy01 motorku za rohem nevyměnil. Sny se maji plnit, tak vcil splněno. Sice jen prvnich 20 km, ale ticho, krásný decelerační ticho. Sem tam občasné jemné zabublání.
Až příště potkáte takovýho vola, co chce do laďáku strčit vložku s katem za 2 litry, pošlete ho za mnou. Mám tu jednu 4m střešní lať a pevně věřím, že ho jednou ranou mezi oči přivedu k rozumu a ještě mi rád zaplatí.
Omlouvám se za délku, ale třeba to někomu pomůže.
Naposledy editováno 24.07.2020 20:44:29
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
jinak jsem na dvou zahraničních fórech vyčetl, shodně, že pro motor A5 vůle 0,1 a 0,15 a pro A8 0,1 a 0,2. A v manuálu pro 4V s ABS je taky 0,1 a 0,2 a mám motor A8.
Naposledy editováno 24.07.2020 20:43:32
Naposledy editováno 24.07.2020 20:43:32
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
a po registraci jsem objednal ze stein-diense a balik do 1kg, postovne 16,7 ecek.
oldyno> V manuálech je to blbě nebo spíše starý hodnoty, původně tam bývalo 0,1 a 0,2 ale všichni dávají 0,1 a 0,15 u motorů s rolnama určitě a pokud nějaká custom mapa tak všechny jsou dělaný na 0,1 a 0,15. To je moje zkušenost.
tak edit:
udajne kdyz zjistili vadu zdvihatek, zvedli tu vyfukovou vuli ve snaze prodlouzit zivotnost. Dali to manualu. Nasledne zjistili, ze to nic neovlivnuje a u rolnicek uz dali 0,15. Proc to resili v meziobdobi vulemi dle typu motoru jsem nezjistil. Zkusim vycist. Ale zaver byl, ze jsou obe hodnoty bezpecne a lze je pouzit. Pri dalsim servisu zkusim 0,15 ale zadnou zmenu necekam.
Naposledy editováno 28.07.2020 15:47:40
udajne kdyz zjistili vadu zdvihatek, zvedli tu vyfukovou vuli ve snaze prodlouzit zivotnost. Dali to manualu. Nasledne zjistili, ze to nic neovlivnuje a u rolnicek uz dali 0,15. Proc to resili v meziobdobi vulemi dle typu motoru jsem nezjistil. Zkusim vycist. Ale zaver byl, ze jsou obe hodnoty bezpecne a lze je pouzit. Pri dalsim servisu zkusim 0,15 ale zadnou zmenu necekam.
Naposledy editováno 28.07.2020 15:47:40
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
a jak jsem si chtěl vyměnit olej v převodovce, tak při povolování výpušťáku jsem už viděl, že je zle. tak sháním opravnou sadu zátek. no školí mě to stelvio slušně
Naposledy editováno 29.07.2020 23:30:24
Naposledy editováno 29.07.2020 23:30:24
oldyno>Tohle tedy naštve. Ale závit může lempl strhnout i na japonci
Je to M10x1, sada pro olejové vany bude asi od M13 výš. Napadá mě zkusit tohle (možná se to bude muset trochu pokrátit):
odkaz
Tady i s různou výškou a závitníkem: odkaz
Teď nevím jestli je na tom výpušťáku měď nebo hliník, ale kdyby to byl měděný kroužek tak nažíhat a rychle schladit, změkne a není potřeba dotahovat silou. To samé u kardanu.
Naposledy editováno 30.07.2020 08:21:45
Je to M10x1, sada pro olejové vany bude asi od M13 výš. Napadá mě zkusit tohle (možná se to bude muset trochu pokrátit):
odkaz
Tady i s různou výškou a závitníkem: odkaz
Teď nevím jestli je na tom výpušťáku měď nebo hliník, ale kdyby to byl měděný kroužek tak nažíhat a rychle schladit, změkne a není potřeba dotahovat silou. To samé u kardanu.
Naposledy editováno 30.07.2020 08:21:45
Je tam M10x1,5. Uz by mela jit postou sada zavitniku se zatkama M11x1,5. Je sice celkem drazsi, nez sady beznych/vetsich rozmeru vypustaku olejovych van nebo noname sad opravnych vlozek M10, ale mne osobne se libi toto reseni vic nez vlozka.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Šikovnost předešlých servisů, značkových. Což mě štve nejvíc. Předešlý majitel to jen leštil, techniku neřešil, nerozuměl a neměl čas.
Jinak přístup tam je dost nahovno, stupačka, všecko dolu.
Co se týká volby opravy, tak vložky jsem se bál, protože ve mě důvěru moc nebudí. U těch vložek se díra převrtává a s tím přístupem, co tam mám, bych měl obavy o kolmost.
S tou objednanou sadou bych měl "jen" přetáhnout závit na M11 a zašroubovat nový výpušťák.
Kdyby někdo potřeboval řešit díru M10x1,5, budu mít v šuplíku ještě dost špuntů.
https://www.boukal.c...5-dilu/24763/produkt
A opět poděkuji koudymu01, za psychickou podporu a nalezení této sady, neb v ČR se nabízí rozměry od M13 a mnou koupená byla asi jediná ihned k dispozici.
Naposledy editováno 30.07.2020 09:59:51
Jinak přístup tam je dost nahovno, stupačka, všecko dolu.
Co se týká volby opravy, tak vložky jsem se bál, protože ve mě důvěru moc nebudí. U těch vložek se díra převrtává a s tím přístupem, co tam mám, bych měl obavy o kolmost.
S tou objednanou sadou bych měl "jen" přetáhnout závit na M11 a zašroubovat nový výpušťák.
Kdyby někdo potřeboval řešit díru M10x1,5, budu mít v šuplíku ještě dost špuntů.
https://www.boukal.c...5-dilu/24763/produkt
A opět poděkuji koudymu01, za psychickou podporu a nalezení této sady, neb v ČR se nabízí rozměry od M13 a mnou koupená byla asi jediná ihned k dispozici.
Naposledy editováno 30.07.2020 09:59:51
Tak sada co přišla super, ale ruce volšový. Jak jsem k tomu lehl a udělal si tam nějak místo, tak i přes hlídání kolmosti jsem to protáhnul šikmo, šulin.
Vyžíhal jsem na radu koudy01 měděnou podložku, půjčil mi černej silikon na vany, kterým jsem to u podložky máznul a hotovo. Další výměnu budu asi odsávat bokem. Jinak ten samej šroub je na výpusťáku motoru a kardanu. V rozpisu dílů M10x1 , ale podle měrky M10x1,5. Tak se těm papírům asi fakt moc věřit nedá.
Naposledy editováno 05.08.2020 12:20:53
Vyžíhal jsem na radu koudy01 měděnou podložku, půjčil mi černej silikon na vany, kterým jsem to u podložky máznul a hotovo. Další výměnu budu asi odsávat bokem. Jinak ten samej šroub je na výpusťáku motoru a kardanu. V rozpisu dílů M10x1 , ale podle měrky M10x1,5. Tak se těm papírům asi fakt moc věřit nedá.
Naposledy editováno 05.08.2020 12:20:53
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Zdarec všem. Řešil jste někdo únik oleje z koncového převodu (výměna symeryngu) a případně kde?
Papanhe> Někdo asi určitě, ale moto 1200 8V má kardan CARC, který je jiný nežli na tvé. Takže je jinak řešen. Pokud ale budeš konkretizovat problém, který máš, tak třebas někdo vědět bude. Mám podobný na T5, ale zatím bez problému. Jinak pokud sháníš servis, tak nejblíže Čakovičky, nebo klasika v Sušici a spolehlivý, šikovný, rychlý Tom z Opavy. Ty jsou přímo na GUZZI.
Naposledy editováno 01.09.2020 21:24:21
Naposledy editováno 01.09.2020 21:24:21
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Papanhe> Já měnil simerink nedávno na Stelviu takže CARC a je to práce na chvilku.
A když je to téma o 1200 8V tak to sem popíšu.
Na CARC gufero se moc nedá najít nějaká náhrada takže jsem kupoval originál - v Sušici mívají skladem Jen ta cena asi 1700, to už si raději nepamatuju
Můj postup: olej ven, kolo dolů, původní simerink jsem 2x navrtal opatrně dvojkou vrftákem a do dírky malý samořezky, pomocí nich simerink ven. Omrknul jsem to aby tam nebyl bordel třeba šponka z toho vrtání simerink i díru namázl a přes dřevo opatrně naťuknul novej simerink, kolo zpět, novej olej a hotovo.
Označení simerinku na CARC (Stelvio, Griso...): 85-110 8.5 (vnitřek, venek, šířka), CFW, BAVISLDRWX7 je to kupodivu tlakový gufero a lepší materiál Viton / FPM nebo jak se tomu říká.
Po pravdě by se tam asi vešlo i širší gufero tam nějaká náhrada najít jde ale nechtělo se mi experimentovat.
Edit: našel jsem i fotku.
Naposledy editováno 03.09.2020 15:54:53
A když je to téma o 1200 8V tak to sem popíšu.
Na CARC gufero se moc nedá najít nějaká náhrada takže jsem kupoval originál - v Sušici mívají skladem Jen ta cena asi 1700, to už si raději nepamatuju
Můj postup: olej ven, kolo dolů, původní simerink jsem 2x navrtal opatrně dvojkou vrftákem a do dírky malý samořezky, pomocí nich simerink ven. Omrknul jsem to aby tam nebyl bordel třeba šponka z toho vrtání simerink i díru namázl a přes dřevo opatrně naťuknul novej simerink, kolo zpět, novej olej a hotovo.
Označení simerinku na CARC (Stelvio, Griso...): 85-110 8.5 (vnitřek, venek, šířka), CFW, BAVISLDRWX7 je to kupodivu tlakový gufero a lepší materiál Viton / FPM nebo jak se tomu říká.
Po pravdě by se tam asi vešlo i širší gufero tam nějaká náhrada najít jde ale nechtělo se mi experimentovat.
Edit: našel jsem i fotku.
Naposledy editováno 03.09.2020 15:54:53
Dík.
Simeringi jsem koupil oba za kylo. Teče mi ten menší uvnitř. Tam je potřeba nejprve stáhnout vnější kroužek ležiska. Krz něj je ještě vedená rozpěrá trubka. Kvůli ní nelze použít běžný kleštinový stahovák. Tak jestli je ta trubka taky demontovatelná?
Prozatím jsem mezi tu rospěrnou trubku a hřídel nacpal Okroužek. Po 4000 to začíná prosakovat, tak to asi zopakuji. Po sezoně musím pořešit.
Simeringi jsem koupil oba za kylo. Teče mi ten menší uvnitř. Tam je potřeba nejprve stáhnout vnější kroužek ležiska. Krz něj je ještě vedená rozpěrá trubka. Kvůli ní nelze použít běžný kleštinový stahovák. Tak jestli je ta trubka taky demontovatelná?
Prozatím jsem mezi tu rospěrnou trubku a hřídel nacpal Okroužek. Po 4000 to začíná prosakovat, tak to asi zopakuji. Po sezoně musím pořešit.
Zdravím, chcem sa spýtať, potrebujem vymeniť žiarovku stretâvacich svetiel na Sportke, maska dolu, to je jasné a potom...... cez tú dierku zo spodu svetla, alebo? Je na to dáky griff? V manuále je to trochu zvláštne vyobrazené. Ďakujem
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Skrz tu díru to jde, ale je lepší vysroubovat oba boční inbusy a světlo vyndat, je tam pak lepší přístup a je to asi i rychlejší než tam lámat prsty a dělat to naslepo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce> ďakujem, tie inbusy sú kde? Ja tam mám po bokoch také matky s vnútorným závitom pre uchytenie masky. Cez ten otvor som si to nevedel predstaviť.Mám 12-ky rukavice, to by bola iná gynekológia... . Keď prídem domv tak to pozriem. Ešte ma napadlo, nemôže to byť poistka? Diaľkové ide.Ešte raz Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |