Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
3 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
A termín v češtině mají na Štědrej den, takovej důvěryhodnej web, tam bych poslal 275 EUR...
Naposledy editováno 23.08.2020 10:00:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
puffybodie píše: Polovepřopes> To sedi od typka co ma novy profil a hned je u nej ze bude v brzke dobe smazan
A na to si jak přišel ty kolombo
panTerek píše: Krejza> Sem se díval na video na jejich stránkách a tam všichni sedí na motorkách nějak divně (např v první minutě), jsou vysednutí správně, ale tělo mají na opačnou stranu...
A termín v češtině mají na Štědrej den, takovej důvěryhodnej web, tam bych poslal 275 EUR...
Tak tahle firma je minimálně 5 let každoročně na veletrhu a co jsem se s nimi myslím ze loni bavil pokud je skupina česky mluvících stačí napsat a termín se vždy domluví....
Krom toho z Liberce je to kousek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
Čeština na jejich stránkách sice není excelentní, ale firma funguje řadu let a naživo jsou super lidi. Potkal jsem je loni v Praze na Motocyklu a dal s nimi řeč. Mám je hodinku jízdy od domu a nic podobného jsem v ČR nenašel. Jinak osobní domluva a jednání s nimi naprosto luxusní.
Reklama? Když napíšu kde jsem byl a co jsem tam zažil? Parádně jsem si ten den užil. Bavilo mne zjišťovat, kde mám své limity já a kde motorka a to vše bez stažených půlek. Kde si tohle jinak můžeš vyzkoušet? Vzal jsem si schválně Bavora, aby to bylo těžší. Protože když dám tuhle almaru, tak dám skoro cokoliv. Mimochodem už chápu majitele Gées co na té motorce mají.
Cena? Ano, dal jsem za to 275,-EUR. a mohu říci, že nelituji ani jednoho centu, který jsem do toho vrazil a jsem přesvědčen, že i všichni ostatní, kteří tam ten den se mnou jezdili. Uvažuji už na příští rok o pokračovacím kurzu. Ta zábava a zbavení se stažených půlek v krizových situacích za to stojí.
Naposledy editováno 23.08.2020 20:32:47
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
2. Ta kolečka jsem opřel mnohokrát a v mnoha režimech to po nás bylo vyžadováno. Jinak viditelné ustřelení předku ani zadku se nekonalo a neviděl jsem to ani u nikoho z kurzu. Měli jsme u Bavora nastaven mod RAIN a ono to asi právě díky těm kolečkům nikdy nedošlo tak daleko. Pokud se mi to stalo, tak jsem si toho nevšiml, protože jsem jenom vnímal drcnutí kolečka a zem. Povětšinou to bylo velmi plynule a nenápadné. Nebýt drobného hluku a vibrací od toho kolečka, ani bych nevěděl, že se o něj opírám.
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
Je to fakt hodně o hlavě,protože ty gumy na mokru vydrží fakt hodně. Já jel po suchu a v lese bylo mokro. Což v tom přechodu z ostrého slunce do tmavého lesa nebylo zprvu vůbec vidět. Normálně jsem klopil zatáčky jak na suchu,byl v klidu a nepociťoval nějaký ustřelování,klouzání a pod. Do té doby,než jsem si všiml že silnice je místy vlhká a místy mokrá Pak jsem samozřejmě jel jak s hnojem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
dafikk píše: Důležitá je ta informace o tom kurzu a zkušenost toho co tam byl.
Co na tom, že je to sám provozovatel.
Za mě spíš reference, spousta lidí hledá podobný kurzy a zase tolik jich k dispozici není. Sám bych si potřeboval líp osahat motard, aniž bych si u toho omlátil motorku a tělesnou schránku, kdyby něco bylo.
Najděte si den kdy předpověď hlásí chcanec od rána do večera a vyrazte na výlet.
Prvních sto kilaku pojedete jak s hnojem, pak se začnete otrkavat a věřit tomu a až budete mít 500km+ a budete se vracet domu, pojedete jak na suchu
Mě takto kdysi vyskolil návrat z Balkánu, zezacatku za mnou kolona nasranych aut, pak už jsem držel krok a ke konci už jsem byl nejrychlejší na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
Jo a není to reklama, pouze zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
A když jsou dobrý gumy - doporučuju Michelin PR5 tak pohoda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
VefroLBC píše: 1.Pouze informace o mou maličkostí navštívené akci, která se mi moc líbila. Pokud tomu chcete říkat reklama, budiž. Pokud někdo na netu něco pochválí je to reklama nebo vyjádření jeho názoru? Kde je ten rozdíl a kdo to bude posuzovat?
2. Ta kolečka jsem opřel mnohokrát a v mnoha režimech to po nás bylo vyžadováno. Jinak viditelné ustřelení předku ani zadku se nekonalo a neviděl jsem to ani u nikoho z kurzu. Měli jsme u Bavora nastaven mod RAIN a ono to asi právě díky těm kolečkům nikdy nedošlo tak daleko. Pokud se mi to stalo, tak jsem si toho nevšiml, protože jsem jenom vnímal drcnutí kolečka a zem. Povětšinou to bylo velmi plynule a nenápadné. Nebýt drobného hluku a vibrací od toho kolečka, ani bych nevěděl, že se o něj opírám.
Jestli nedošlo k žádnému smyku zadního ani předního kola, tak byla celá ta šaškárna (u toho videa jsem se hodně nasmál, prdel vysednutá do zatáčky a celý trup nahnutý nebo spíš úplně zkroucený naopak ven ze zatáčky) úplně k ničemu, protože nikdo žádné limity náklonu motocyklu v závislosti na použitých pneumatikách a povrchu dráhy nepoznal, když se opřel o kolečko mnohem dřív, než by k nějakému smyku nebo jen podklouznutí mohlo dojít.
A můžete se mnou nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat