bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

23.8.2020 v 10:05 | Nahoru | #1
panTerek> Mozna musi vyrovnavat vahu toho leseni No jako chapu to vyklaneni na druhou stranu pri pomalych rychlostech, ale kdyz to tam delaji pak i ve vyssich, tak mi nejak unika smysl toho (jako ze trenuji na pripadne mokro aby nebylo tolik vahy na jedne strane a bylo to stabilnejsi???? To kdyz chce aby to nepodklouzlo, tak prece naopak motorku vzprimeneji a clovek se vyklani do zatacky a tim padem vetsi plocha pneu na vozovce, tlumice vzprimenejsi atd.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 12:22 | Nahoru | #2

puffybodie píše: panTerek> Mozna musi vyrovnavat vahu toho leseni No jako chapu to vyklaneni na druhou stranu pri pomalych rychlostech, ale kdyz to tam delaji pak i ve vyssich, tak mi nejak unika smysl toho (jako ze trenuji na pripadne mokro aby nebylo tolik vahy na jedne strane a bylo to stabilnejsi???? To kdyz chce aby to nepodklouzlo, tak prece naopak motorku vzprimeneji a clovek se vyklani do zatacky a tim padem vetsi plocha pneu na vozovce, tlumice vzprimenejsi atd.)



Na první pohled se dá poznat, že to lešení je kolem podélné osy souměrné, takže jeho "váhu" vyrovnávat není možné, protože má těžiště uprostřed.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist