bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 12:13 | Nahoru | #1

VefroLBC píše: 1.Pouze informace o mou maličkostí navštívené akci, která se mi moc líbila. Pokud tomu chcete říkat reklama, budiž. Pokud někdo na netu něco pochválí je to reklama nebo vyjádření jeho názoru? Kde je ten rozdíl a kdo to bude posuzovat?

2. Ta kolečka jsem opřel mnohokrát a v mnoha režimech to po nás bylo vyžadováno. Jinak viditelné ustřelení předku ani zadku se nekonalo a neviděl jsem to ani u nikoho z kurzu. Měli jsme u Bavora nastaven mod RAIN a ono to asi právě díky těm kolečkům nikdy nedošlo tak daleko. Pokud se mi to stalo, tak jsem si toho nevšiml, protože jsem jenom vnímal drcnutí kolečka a zem. Povětšinou to bylo velmi plynule a nenápadné. Nebýt drobného hluku a vibrací od toho kolečka, ani bych nevěděl, že se o něj opírám.



Jestli nedošlo k žádnému smyku zadního ani předního kola, tak byla celá ta šaškárna (u toho videa jsem se hodně nasmál, prdel vysednutá do zatáčky a celý trup nahnutý nebo spíš úplně zkroucený naopak ven ze zatáčky) úplně k ničemu, protože nikdo žádné limity náklonu motocyklu v závislosti na použitých pneumatikách a povrchu dráhy nepoznal, když se opřel o kolečko mnohem dřív, než by k nějakému smyku nebo jen podklouznutí mohlo dojít.
A můžete se mnou nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 15:31 | Nahoru | #2

Maxipes_Fík píše:
A můžete se mnou nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat


Zas te nekdo uda

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 07:19 | Nahoru | #3
Maxipes_Fík> Tak to já teda souhlasím. Proto jsem se ptal., zda dostali smyk. Asi je to především pro pocit, že se motorka může naklonit. Bez patřičné rychlosti vždycky. Konec konců na supersportu jsem měl koleno na zemi pořád, náklon přes 50 st nebyl problém a na cestovním enduru jsem se uklidnil. Tam ty gumy jaksi dřív kloužou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist