Dost mě překvapilo chování vozu. Čekal jsem, že se bude kroutit nebo jinak při palbě poznám, že je to cabrio, ale ani prd. Normální motokára, strašně to drží, HR podvozek funguje velmi dobře. Jinak je v výztuha v motor. prostoru, ale to si ani nemyslím, že by dělalo tak moc.
Každopádně ještě nemám převlečení plátěnou střechu, tak snad do léta bude. :)
I když je to stará hydraulika, zbytečně moc posiluje. Při normální jízdě je to naprosto cajk, ale jel jsem s tím včera na Vysočině 180 (zkoušel jsem jaký to je bez střechy a je to na hovno :)) a je to prostě moc na svižnou jízdu...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vypada dobre. Hardtop je top.
Krom jiného tam mám komplet výfuk HR, bez katů a tlumičů. Úplně šílenej kravál to nedělá, ale jak brzdim motorem z vysokých otáček, střílí to a dost.
Tlumiče k tomu mám, ale jsou to takové ty klasické roury s derovanym povrchem. Určitě je tam chci zpátky, jen si říkám, jak moc to pomůže, hlavně nechci to prostrelovani...
Jinak na cabrio supr vlastnosti, to nechápu, jen to zrychlení kdyby bylo jako na motorce.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo kabrio ma uz v sérii tzv x-brace - takova vyztuha vepredu pod motorem, to docela pomůže - jestli mas vyztuhu jeste nahore na tlumicich tak tim lip.
Střílení do výfuku by me stvalo, nelibi se mi to ani u novych - co jsem jezdil s tou m240i tak to byla jedina vada na kráse, ted ma dotycnej 440i a jak to neni s M na zacatku tak to nestrili. Pritom to jede stejne. Je to tam proste jen na efekt. Divna moda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Oproti octsvce jde posilovač znatelně ztuha, ale prostě v těch 180 by to chtělo "pritvrdit".
Kocandak> Geometrie je nově dělaná a auto funguje dobře, nevím čím to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak ani ta 30ca kabro neni takova uzovka jak sem cekal, jizdnima vlastnostma me to dost prekvapilo
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V Brne mame dve F545 s motory V12 a i kdyz tam jeste zadna extra pokrocila elektronika neni, vsechno se hned zkurvi a to i samovolne. Auta stoji a po nejake dobe, az se chces projet, zjistis, ze jsou najednou rozbite....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: SLEEPER> tak hlavne roura na atmosfere je nejhorsi vejfuk co muze bejt, to te musi pripravit i o nejaky kone a hlavne tim trpej nezsi otacky. Tam to chce aspon stredaky nejaky
Jinak ani ta 30ca kabro neni takova uzovka jak sem cekal, jizdnima vlastnostma me to dost prekvapilo
Covece máš pravdu.
Zjišťoval jsem si info a prý když odstraníš katy, přijdeš o kroutak. Auto jsem dal na dílnu a ve ČT večer dám testovacku, zda se zlepšila pružnost motoru. Nahoře to jede, ale přišlo mi, že spodek je slabší, než co si pamatuji na mou bývalou e46 328.
E: Pak se objednám na geometrii. Z mechose vylezlo, že dělal pouze sbihavost a ne komplet geo.
Naposledy editováno 19.05.2020 16:35:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Covece máš pravdu.
Zjišťoval jsem si info a prý když odstraníš katy, přijdeš o kroutak. Auto jsem dal na dílnu a ve ČT večer dám testovacku, zda se zlepšila pružnost motoru. Nahoře to jede, ale přišlo mi, že spodek je slabší, než co si pamatuji na mou bývalou e46 328.
E: Pak se objednám na geometrii. Z mechose vylezlo, že dělal pouze sbihavost a ne komplet geo.
Vepredu bohuzel nic jinyho (bez uprav) delat nejde - jen sbíhavost. Vzadu jsou vetsi moznosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Vepredu bohuzel nic jinyho (bez uprav) delat nejde - jen sbíhavost. Vzadu jsou vetsi moznosti.
Tak to nevim....
Jak jsem tu nekolikrat psal. Mne to treba do 100kmh prijde tak nejak normalni, ale od 150 takovy dost citlivy. Na geo jsem objednany na patek odpoledne, aspon to bude poradne udelane.
FiZzeR> Katy + db killery byly odstraneny, ted uz jsem navareny zpet, ale projedu to az ve CT vecer. Doufam, ze se ten spodek zlepsi (coz by mel), pze jinak nevim. Motor jde pekne, je az moc cistej, zadny uniky atp....
oxygen> Jsou tam nova kola (+nove pneu), s tlakem problem nebude, to bych i poznal.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
v te citlivosti na rizeni - tam muze mit velkej vliv jaky kola tam mas, sirka vs ET (pripadne jeste podlozky) ...
328 ma silnej spodek, taha od nuly, ale tak nejak porad stejne… neni to zrovna sportovni Charakter. 325 je v tomhle zabavnejsi, ma tu gradaci ke konci otacek. 328 uz se nad 5tis tak nejak dotoci, ale spis je lepsi preradit driv. Vic nez vyfukem je to zadusene na Sani - Sani s mensim prurezem kvuli restrikci na 193koni. vykon kterej ma i ten starsi motorc s o 300ccm mensim objemem…
kdyz se tam da Sani z 325 M50 taqk je motor ostrejsi ke konci otacek a melo by tam byt tech par koni navrch co odpovida tem 300ccm navic. podepise se to na nizkejch otackach, tam motor opet ztrati - udajne to SW dokaze jakz takz dohonit. Ja mam pripravene M50 Sani + kratsi diff abych Dohnal tenhle pozmenenej Charakter motoru, ale vzhledem k tomu ze to auto uz x let nejelo, tak nemuzu teorii potvrdit zkusenostma...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Ještě je dost zásadní rozdíl, jestli je to vanosovej nebo bezvanosovej motor. (ohne je samozřejmě lepší )
Myslis tu 325 predpokladam - tu jsem myslel. 328 bez vanosu neni. I u 328 jde vanos vykuchat, ale pak uz je to fakt jen okruh/drift
Naposledy editováno 20.05.2020 08:32:12
325vs328 jsme resili, vsak proto jsem si od 325 hledal data, ale k cemu par stovek otacek navic, kdyz je to z 0-100 o celou sekundu pomalejsi. :(
328 e46 byla asi nejaka zazracna. Nebyl problem jezdit okresky pod 6l/100, tahala vic jak wrx 160KW a vubec jsem mel pocit toho diesel efektu ve vrsku, jak pises. Ja myslim, ze ted uz kábro pojede jak ma, vsak dam pak vedet. :)
Vim, ze 325 je dobrej zaklad pro upravy motoru, ale to u vyletniho kocaru delat nepotrebuju, nejake turbo, sani, kovana streva...... To ne, ucim se jezdit v klidu. :))
FiZzeR píše: Ještě je dost zásadní rozdíl, jestli je to vanosovej nebo bezvanosovej motor. (ohne je samozřejmě lepší )
je to 328 r.v. 97, tam uz by vanos mel byt...
e: aha, tak bezvanos neni, kdyz rika Assassin.
Naposledy editováno 20.05.2020 08:37:01
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
0-100 je jasny ze bude mit lepsi to auto s vyšším kroutakem v celem rozsahu. Coz nic nemeni na tom, ze 28 je udušena a me vadilo ze mezi 5-6tis uz tolik nejede. Uvidime co udělají vyse zmíněné upravy.
E46 uz ma tusim vanos i na výfukové vacce - tam je m52b28tu - lisi se to tim “technical update” na konci.