Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:41 | Nahoru | #1
225/40 - to asi neni std rozmer ne? Spis jde o kombinaci šířka/ET

0-100 je jasny ze bude mit lepsi to auto s vyšším kroutakem v celem rozsahu. Coz nic nemeni na tom, ze 28 je udušena a me vadilo ze mezi 5-6tis uz tolik nejede. Uvidime co udělají vyse zmíněné upravy.

E46 uz ma tusim vanos i na výfukové vacce - tam je m52b28tu - lisi se to tim “technical update” na konci.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 10:23 | Nahoru | #2

assassin píše: 225/40 - to asi neni std rozmer ne? Spis jde o kombinaci šířka/ET

0-100 je jasny ze bude mit lepsi to auto s vyšším kroutakem v celem rozsahu. Coz nic nemeni na tom, ze 28 je udušena a me vadilo ze mezi 5-6tis uz tolik nejede. Uvidime co udělají vyse zmíněné upravy.

E46 uz ma tusim vanos i na výfukové vacce - tam je m52b28tu - lisi se to tim “technical update” na konci.



ET nevim a v TP jako alternativu mam 225/45

328 ma vykonovou spicku ve 5.2, zatim co 325 v 5.5, coz uplne brutalni rozdil neni a to vadnuti nahore jsem nezaznamenal a to ten motor tocim, uz i omezovac jsem nechte zkusil.

325 je dobrej zaklad, ale nemam na to vybavenou dilnu ani schopnosti, abych z toho udelal 1000 konovy motor, jak se dela na drifty. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist