globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:02 | Nahoru | #1
SLEEPER> ja vim ja vepredu menil odklony podlozkama. ja tam budu davat stelovaci horni ulozeni, chci i jinej zaklon.
v te citlivosti na rizeni - tam muze mit velkej vliv jaky kola tam mas, sirka vs ET (pripadne jeste podlozky) ...

328 ma silnej spodek, taha od nuly, ale tak nejak porad stejne… neni to zrovna sportovni Charakter. 325 je v tomhle zabavnejsi, ma tu gradaci ke konci otacek. 328 uz se nad 5tis tak nejak dotoci, ale spis je lepsi preradit driv. Vic nez vyfukem je to zadusene na Sani - Sani s mensim prurezem kvuli restrikci na 193koni. vykon kterej ma i ten starsi motorc s o 300ccm mensim objemem…

kdyz se tam da Sani z 325 M50 taqk je motor ostrejsi ke konci otacek a melo by tam byt tech par koni navrch co odpovida tem 300ccm navic. podepise se to na nizkejch otackach, tam motor opet ztrati - udajne to SW dokaze jakz takz dohonit. Ja mam pripravene M50 Sani + kratsi diff abych Dohnal tenhle pozmenenej Charakter motoru, ale vzhledem k tomu ze to auto uz x let nejelo, tak nemuzu teorii potvrdit zkusenostma...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 08:35 | Nahoru | #2
assassin> Kola tam mam 225/40R17.

325vs328 jsme resili, vsak proto jsem si od 325 hledal data, ale k cemu par stovek otacek navic, kdyz je to z 0-100 o celou sekundu pomalejsi. :(

328 e46 byla asi nejaka zazracna. Nebyl problem jezdit okresky pod 6l/100, tahala vic jak wrx 160KW a vubec jsem mel pocit toho diesel efektu ve vrsku, jak pises. Ja myslim, ze ted uz kábro pojede jak ma, vsak dam pak vedet. :)

Vim, ze 325 je dobrej zaklad pro upravy motoru, ale to u vyletniho kocaru delat nepotrebuju, nejake turbo, sani, kovana streva...... To ne, ucim se jezdit v klidu. :))

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.5.2020 v 22:28 | Nahoru | #3

assassin píše: SLEEPER> ja vim ja vepredu menil odklony podlozkama. ja tam budu davat stelovaci horni ulozeni, chci i jinej zaklon.
v te citlivosti na rizeni - tam muze mit velkej vliv jaky kola tam mas, sirka vs ET (pripadne jeste podlozky) ...

328 ma silnej spodek, taha od nuly, ale tak nejak porad stejne… neni to zrovna sportovni Charakter. 325 je v tomhle zabavnejsi, ma tu gradaci ke konci otacek. 328 uz se nad 5tis tak nejak dotoci, ale spis je lepsi preradit driv. Vic nez vyfukem je to zadusene na Sani - Sani s mensim prurezem kvuli restrikci na 193koni. vykon kterej ma i ten starsi motorc s o 300ccm mensim objemem…

kdyz se tam da Sani z 325 M50 taqk je motor ostrejsi ke konci otacek a melo by tam byt tech par koni navrch co odpovida tem 300ccm navic. podepise se to na nizkejch otackach, tam motor opet ztrati - udajne to SW dokaze jakz takz dohonit. Ja mam pripravene M50 Sani + kratsi diff abych Dohnal tenhle pozmenenej Charakter motoru, ale vzhledem k tomu ze to auto uz x let nejelo, tak nemuzu teorii potvrdit zkusenostma...


bezne ma 328i seriova na brzde pres 200 koni delalo se to kvuli nejaky jejich pojistce ten vykon, ale ve skutecnosti byl vyssi... a jak rikas, dava se sani, svody a pripadne vstriky a dostanes se na 220 koni jak nic, samozrejmosti je to k tomu nechat udelat mapu a odbrzdit to ale pak by to mohlo jet fakt hezky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist