PinkPanther píše: Tak, tak třeba Jaarno nebo Teuvo si koupili sériový Yamahy, trochu to poladili a s manželkami mikrobusem, kde i spali obráželi Velké ceny a jak váleli
Mám tu kliku, že jsem tu dobu zažil a mám na co vzpomínat.
Jo jo, taky na tu dobu rád vzpomínám. A Jarno je pro mě do teď NEJ jezdcem a myslím, že jak Vale, tak i Marc na tom nic nezmění. Když jsem byl poprvé v Brně 1971, vyhrál svoji první Velkou cenu a tak asi proto. Druhý dojel Staša a nějak se mi zdá, že Jarno tahal výfuk po zemi a my doufali, že mu upadne a Bohouš ho předjede.
Jarno se svoji ženou Soili po premiovém vítězství v Brně v MS 350ccm
Kompletní Jarnův tým - on s manželkou a mikrobusem-dodávkou V popředí jeho vítězná třipade. Snad jinou fotku se st.č.2 jsem nikdy neviděl
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Naposledy editováno 05.04.2020 19:16:52
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Pěkně je to vidět na této fotografií, kde hvězdné duo MV Agusty těžce nese porážku od dalšího Fina Teuva Länsivuoriho ve 350 ccm z roku 1973, kdy už Saarinen nežil. Ago a Read v dodávce. Kdo tenkrát tento závod viděl, nemůže zapomenout stejně jako třeba na 500 ccm v roce 1977 v hlavní roli s Cecottem.
a byl to "rychlej proces" , co Teppi Lansi s jeho 2T-2V Yamahou 350 připravil
fabrickým jezdcům na 4T-4V(!) MV Agustách .
Po několik prvních kolech jsme, tehdy ještě s překvapením, sledovali, jak TL projíždí
Libušiňákem cca 100 metrů za dvojicí PR a GA, v dalším kole už v závěsu za nimi
a v následujícím kole už těch cca 100 metrů před nimi A už se to nezměnilo po celý
zbytek závodu ... Byl to začátek technologické převahy dvoutaktů nad čtyřtakty.
Ale jen debil / debilové mohli později vymyslet hlukové normy pro ZÁVODNÍ motocykly
na (uzavřených) okruzích, které doslova zlikvidovaly vývoj závodníchčtyřtaktů
A POZDĚJI ZASE limity výfukových "ZPLODIN", které zlikvidovaly nejen závodní
dvoutakty, ale taky výrobu jejich sériových verzí prodávaných jejich příznivcům PŘESTO,
že bylo prokázáno, že dvoutaktní motor se vstřikováním paliva a elektronikou zapalování
ty zhovadilé limity emisí schopny plnit JSOU . Jenže to už byla ""práce"" další lobby,
upřednostňující výrobu daleko složitějších a DRAŽŠÍCH 4T-motorů , které přinášely
výrobcům daleko větší zisky, než výrobně DALEKO jednodušší motory dvoutaktní ...
Naposledy editováno 06.04.2020 07:10:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Jednak cizina,která tvoří cca.35-40% a pak i český divák,který ještě nemá zakoupen lístek. Přeci jen přímá prodej už není nic levného jako tomu bylo v letech minulých.
Třeba takový Assen je údajně cenově velmi podobný né-li levnější!
No a kde jsou diváci tam je i atmosféra!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Aleš
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
*Kontrolní otázečka* : kdo jede se start.číslem 11 ?
Naposledy editováno 10.04.2020 15:07:32