Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
19.6.2014 | Akce | Škoda, že se tato akce nedá uspořádat o víkendu, takto řadě z nás se nepodaří vykroutit z pracovního procesu |
26.10.2011 | Článek | Držím palce ať se to povede . Stejně jako motocyklový sport, tak i ten automobilový vede Autoklub potažmo FAS do kopru. |
18.10.2011 | Článek | to: mettalmulisha, článek není o kompresoru v motorce, ale v motoru: "Na americkém patentovém úřadě byl zaregistrován motor s kompresorovým přeplňováním." Ostatně samotný kompresor v motorce by neměl smysl, jedině že by to byla lednička Ale teď vážně, je možné, že by použili nějaké technické řešení související s přeplňováním, které by si dali patentovat, nikoliv ale použití kompresoru jako takového. Tento se samozřejmě používá řadu desítek let a pro patent je jedno do čeho je motor zabudován. Navíc nemáš pravdu, že by se kompresor v motorkách nepoužíval, respektive pokusy o jeho užití - jen z poslední doby např.: Horex VR6 SOHC, Ducati Monster S2R kompresor. |
30.8.2011 | Článek | jj sedmá má duši a charizma! |
11.4.2011 | Článek | To mne překvapuje, že na to, že to je doplněk ne zrovna k tuctové motorce, že cena za hodinky není nijak přemrštěná. |
10.3.2011 | Článek | Nebudu hodnotit článek a fotografie, snad jen že takové šperky by si zasloužily více prostoru. Na Čechiích jsem mohl oči nechat překrásně zrestaurované a ještě když pánové některý ze strojů nastartovali - nádhera Snad bych jen uvítal kdyby u těchto pokladů byly informace jak o technice samotné, tak historii jednotlivých strojů, která určitě bude také pestrá. |
1.11.2010 | Článek | Fakt super Ještě pamatuju jak jezdívali v Brně a věčná škoda jak do toho bafuňáři (FIM) zasáhli. Je to bohužel podobné jako ve FIA potažmo FAS u nás. Teda ale dělat v sajdce spolujezdce bych fak nechtěl, jak má zadek milimetr na zemí ... |
3.2.2010 | Článek | Tak jsem se raději hned podíval na kalendář, jestli není 1.dubna, nebo Silvestr |
23.11.2009 | Článek | to Cobra357: proč si myslíš že Honda je úplně o něčem jiném? Co se týká motoru, není sice v článku uvedeno jaký tam je, ale u Malaguti používají motory Minareli, které patří v této kategorii ke špičce o čemž svědčí, že je do svých strojů davá také Piaggio a Yamaha. Případně u větších modelů používají motory Piaggio nebo Morini o kterých bych také nepochyboval. S kvalitou a dílenským zpracováním u Malaguti také problémy nejsou. Sám vlastním Madison 150 a rozhodně si na něj v tomhle ohledu nemohu stěžovat. Jiná věc jsou určitá technická řešení, jako zmiňovaná zrcátka, nebo řešení úložného prostoru. Ale jak psal kojot, všude se něco najde a pak už záleží na vkusu a prioritách každého. Já bych to za Madisona nevyměnil, hlavně kvůli řešení zavazedelníku, ale zrovna ty zrcátka bych bral. |