Komentáře
Nalezeno 31 záznamů
13.1.2024 | Článek | No nic, projedu se občas, když dovezou na některou z blízkých EurOil 95ku bez bio ze zásob. No to v podstatě dělám už teď. Nebo se toho zbavím, nekradu, ani nedělám v Praze, jezdit na Vervu100 apod. si nemůžu dovolit. V článku je nicméně uvedeno špatně, u EuroOil stále může být benzín bez bio, je třeba podívat se do jejich apky, kde se ukazuje aktuální závoz. V zásobách musí být benzín bez bio kvůli skladovatelnosti a bio do něj před prodejem vždy nepřimíchají-záleží to tom, kolik mají % přidáno celkově za nějaké období, pokud už dosáhli stanovaného % celkově z prodaných phm, dodávají to bez nich(je to levnější než tam ten bio xindl přidávat). |
22.9.2023 | Článek | No technika bude určitě super. Ale nelíbí se mi, doslova bych se nebál ten předek označit za hnusný... Ale v zásadě je mi to fuk, nekradu, takže si 3/4 mega za motorku nemůžu dovolit. Ale mám 30 let starou Hondu za něco přes 30 papírů... Teda tolik stála když sem ju kupoval, teď to bude míň, protože ve zrovna veteránském vzhledu teda není po blízkém setkání s asfaltem. Ale jinak sem na tom podobně jako to GS, taky neměním řetězovku :D :D :D |
23.8.2021 | Článek | Ducati za 300 papírů pro začínající jezdce? Mno hezký, vy budete asi z jiné části banánistánu než já...já si mohl dovolit jako začínající tak akorát tehdy cca 26 let starou Reverku. |
22.8.2021 | Článek | To máš recht, já mám 50 let starou ČZ, 30 let starou Hondu a 20 let starý BMW-a k tomu sem se zařekl, že nic novějšího než ten hrošík mi nesmí přes práh...týká se jak aut, tak motorek, počítač mám na práci, na motorce ani v autě žádné digitální panely nechci. |
22.8.2021 | Článek | Souhlas, MG V7 Special v tmavě modré je boží. |
8.4.2021 | Článek | Hele pro mě to teda motorka není, já bych se toho bál, ale vy co to kritizujete, všimli jste si, že je to byla firemní novinářská prezentačka, kde je vedl někdo z Aprilie a v Itálii s uzavřenými regiony? Nemluvě o tom, že ty "parádní" cesty, po kterých je tam vedli, velmi připomínaly kvalitu většinu silniční sítě v našem Banánistánu... |
23.3.2021 | Článek | Mno, z té ankety nic, protože nekradu ani nechodím s obrazama. A na moju cestovní rychlost mi bohatě stačí starej hrošík 1150gs co má motor(a převodovku taky) z traktoru a 80 koní či kolik |
22.3.2021 | Článek | S top case jezdím na hrošíkovi pořád, bo hliníkovej top mám přišroubovanej a sundat / nandat ho trvá tak půl hodiny, když trefím správně šrouby...a boční beru minimálně pokud mám v plánu delší návštěvnu čehokoliv, protože do jednoho kufru hodím boty(přezuju za trekový sandály nebo tak) a do druhýho bundu, abych to nemusel tahat. Vzhledem k tomu, že často nosím foťák, hodí se mít volné ruce. |
29.8.2020 | Článek | Já ty řvoucí výfuky taky nechápu, nejlépe 4-vál, ve městě 1čka a 10k otáček. To je naprosto epic, naprosto k hovnu, ale naprosto epic. Většinou se odvolávají na to, že musí být slyšet když už nejsou vidět. Výraznou vestu si nevezmou, to by bylo fujky, ale řvoucí výfuk, to je něco jiného. Sice naprosto k hovnu, ale co už. Strejc ve škodofce při jízdě běžnou povolenou rychlostí ten úžasnej řvoucí výfuk uslyší přesně ve chvíli, kdy ho budeš míjet-nebo pokud se na poslední chvíli rozhodne odbočovat do leva-ve chvíli, kdy se mu zapasuješ do kufru. Nebo do motoru, pokud by jsme zůstali u té pravověrné škodofky. Ale rozhodně ne dřív... Je to normální princip šíření zvuku v kombinaci s hlukem ve vozidle, ať už produkovaném motorem, špatnou aerodynamikou, rychlostí, rádiem, nebo kvalitním utlumením v případě top modelů... |
29.8.2020 | Článek | Mno to klidně můžeš, stačí ti na to registrace značky, dostatečný výchozí kapitál, nasmlouváš si v Číně výrobu atd. a a už jedeš. Dělá to tak i většina "velkých" značek u jejich nižších modelů. |
29.8.2020 | Článek | dezo: proti tomu, kolik našich prachů se ztrácí jak v černé díře směr Strakova akademie a přidružené lokality, to budou drobné, ne, že by to bylo dobře, ale stejně bych radši začal tam, kde se ztrácí ty větší obnosy. Třeba defenestrací celé vlády, senátu a poslanecké sněmovny, všech skrz naskrz "stranami"... |
29.8.2020 | Článek | To je pravda, ale tahle šance je už pryč, na to je podle mě už ten trh nasycenej, aby se na tom dalo rozjíždět větší provoz. Dokonce i kdyby si třeba kupovali nějaké části a zbytek dělali tady, na to byla šance maximálně po falešném plyšáku, jenže to byla doba, kdy překabátění komouši rozkrádali, co se rozkrást ještě narychlo dalo... |
29.8.2020 | Článek | Midalu s problémem Jawa nemá společného absolutně nic...to je elitářský projekt motorky za několik miliónů, kterých se ručně vyrobí pár-kolik se jich vyrobilo? Nemám v tom přehled, protože motorku za cenu menšího domku je něco, co si fakt nemůžu dovolit. S tím do toho šli a rozhodně to není Jawa, prodávající motorky pro masy, co prodávala milióny motorek pro každého. Nadšení, že přijde s vlastní motorkou, kterých vyrobí 5 ročně a bude za ni chtít 5 míčů, by bylo přesně stejný, jako je tady u těch přeprodejů z Číny. |
29.8.2020 | Článek | Hele co sem četl nějaký článek o Kubě, tak tam prej dovoz nevějších motorek v podstatě neexistuje(tím novějších myslím ty 2-takty modul 640, co má Jawa furt v nabídce), takže Kuba to asi nebyla... Je fakt, že kdyby našli talentovanýho konstruktéra, klidně by si mohli navrhnout úplně vlastní stroj, klidně za použití částečně existujících komponent a nechat si to v Číně pod svým dohledem vyrábět. Ale to by musel být opravdu povedenej globálně prodejnej model, na prodej 50ks za rok po Česku je to nemyslitelné. |
29.8.2020 | Článek | ušetřených 16 to není, máš na motce padáky, blastery atd...přidej to k ceně té Hondy a rozdíl bude 30-40...počítáš rozdíl nastrojené moto vs úplně holé Hondy, ne že bych chtěl obhajovat, ale od té doby, co mě pekelně vytočila cena podělaného víčka na kardan u Hondy(kousek blbého, ještě křehkého hliníku) je nemám chuť nějak obhajovat. |