Komentáře
Nalezeno 509 záznamů
4.10.2017 | Článek | Hovno to jede, hovno to brzdí, ale kurva vypadá bohově...Jak se piše ve článku - 125ccm v 16-ti a pořídit si k tomu rovnou i ochranku proti nadrženým holkám |
3.10.2017 | Článek | stařík62, zmulin, puffybodie...díky za vaše vysvětlení, ted už je mi to jasné |
3.10.2017 | Článek | Tož to je k čemu dobré? |
29.9.2017 | Článek | Zkoušel jsem ho 2x a... 1. Ano, pohodlný, prostorný, ochrana před počasím a ulozny prostor fajn. Jenže... 2. Aby to při tomto luxusu a ceně k něčemu bylo, neměl by tam být 500kubiku jednovalec - přiznejme že vzhledem k váze poněkud líný a navic jak šicí stroj - nýbrž dvouvalec s jiným projevem a výkonem. 3. Ty dvě kola vepředu nejsou kupodivu vůbec na překážku, naklapi se to snadno a lehce a ten grip predku je teda vskutku brutální |
20.9.2017 | Článek | Osmium...Jo, do Evropy jde relativně malá část modelů od většiny velkých značek a český trh s "motocyklovou" kupní silou srovnatelnou se středně velkým západoevropským městem to určitě nevytrhne, takže sem jich posílají ještě mín... O to zábavněji v diskusích působí místní komentáře, jak se co tady prodává a jak na to továrna reaguje nebo nereaguje No a největší zdejší motocyklový web svojí kvalitou a přístupem tomu všemu tak nějak odpovídá, tak nač se zlobit |
19.9.2017 | Článek | Nádherná |
14.9.2017 | Článek | jean192...Ale teda dobře no, já jsem taky jednou na trávě na 125 ccm 8,7kw skútru, hned zkraje, když jsem na něj nebyl zvyklý a trochu mě překvapil odpich a udělal jsem poloviční hodiny, potupně zalehnul Ale potom už fakt ne mito7...to je pravda ale asi ne celá. Pokud je můj předpoklad správný, někdo to musí naprogramovat, otestovat, přeprogramovat, znovu otestovat...a to něco stojí. Zrovna na tento poměrně těžký, dlouhý a poněkud lenivý skútr mi to přijdou trochu vyhozené peníze. +1 |
14.9.2017 | Článek | To je všechno dobře, až na ten ASR, který si zákazník bohužel zaplatí taky. Co s ním bude na 125ccm a relativně těžkém skútru dělat, zůstane navždy opředeno záhadou +2 |
13.9.2017 | Článek | Metalocalypse...Souhlas. To je asi jak kdyby blil někdo, kdo hraje pinkponk z toho, že vidí pálku na tenis...Ale to je tady v komentářích tak nějak každý den. Jedni blijou na cesťaky, jiní na cendura, další na skútry, blije se na Japonce, Italy, Američany...To je fuk na co, hlavně že se pěkně nahlas blije +1 |
12.9.2017 | Článek | Máloco v člověku vzbouzí tak živou představu otočení plynem jak fotky tohodle... |
11.9.2017 | Článek | Působivej autobus... |
7.9.2017 | Článek | Jet na Vespě je tak specifický, zvláštním způsobem lehký oblažující pocit, že v podstatě vůbec nejde srovnat s jiným skútrem... Fakt to tam je, a to od nejslabších 50ccm až po tuhle třístovku |
6.9.2017 | Článek | Čirá krása, k tomu zábavná a nanejvýš pohodlná |
5.9.2017 | Článek | Seikos...No jo ty brďo, teď koukám na fotky a máš recht A já myslel, že Petr Poduška je tady důležitý...Kam zmizel? |
4.9.2017 | Článek | Mně se to taky svým způsobem líbí... Žádná honitba za maximálním pohodlím, za nejvyšším výkonem, za nejnižší hmotností, za největší uživatelskou přívětivostí... Akorát ty kecy kolem by si mohli odpustit (ačkoli nevím, jakým procentem se skutečně podílí továrna a jakým novináři v honbě za denním chlebem...) a prezentovat to jako motorku zkratka číslo nazdar... Pak by se vidělo Jo a ta cena je moc |