renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JoskaH

Offline: 11.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Knínice
Lokalita: Litoměřice Ús...
Komentářů: 1x
Pomohl: 18x
Napsal příspěvků: 638x
Body komentářů: 443 / 160
ID uživatele: 319678
Registrace: 15.8.2017

Adresa profilu:http://joskah.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 506 záznamů

11.4.2024 Článek Krása, která neomrzí…
A navzdory objemu a faktu, že jde “jen” o skútr, návykově zábavná jízda
+2 
8.4.2024 Článek Nebojte, většina “seriozních a renomovaných “ výrobců s váhou švindluje. Půl nádrže typicky na mokrou hmotnost. Jedna z mála, co nešvindluje (asooň co tuším), je Honda.
Bylo by velmi zajímavé motorky při testu zvážit a vždy zmínit, co hmotnost obsahuje - napŕ. Padáky, nosiče…
4.4.2024 Článek Dobře, může tam být i druhá otázka.
Můźe PRAVÝ motorkář používat mobil či dokonce navigaci?
4.4.2024 Článek Pod článkem trestuhodně chybí anketní otázka.
Můžete být PRAVÝ motorkář, když nemačkáte spojkovou páčku?

+2 
1.4.2024 Článek Takže motorka v jakémsi použitelném stavu bude stát půl milionu
29.3.2024 Článek Vítěz v soutěži o nejukňouranější příspěvek "pravého motorkáře".
20.2.2024 Článek deluxa - jo, píšeš správně, že nepochopíš. Já psal o ceně skútru, o tom, kde se vzala. Nikoli o preferencích, co bych tam chtěl a co ne. Ty si můžeš mít na svým odpadu (patrně slovenský výraz pro jednostopá vozidla…) co chceš a já taky.
19.2.2024 Článek Zkus dát na motorově a podvozkově obdobnou motorku adekvátní kapotáž, přidej nosič a kufr místo podsedláku, dále například bremba, vyhŕivané heftty, elektrické plexi, hlavní stojan, navigaci, kontrolu trakce a všechny ty ostatní elektrofičury a bude stát to samé…a patrně ještě víc, pokud nebudeš spokojen se zvukem.
19.2.2024 Článek bastard 69… Nevím, psáno má 162 reál v TP? Jel jsem s tím 170 tacho rovina, ale nebyl to test maximálky. Jezdím s tím do 140, výjimečně rychleji po dálnici. Ale na videích s tím lítají 190 tacho…
19.2.2024 Článek FiZzeR
Ano, dětské nemoci první generace bylo nutno řešit. Baterie - přepojeny potkávací světla tak aby neodebirala, když nejede motor. Dále připojen China konektor k rychlému dobití, vyveden pod podlážku.
Rukojeti - vyřešeny tenoučkými návleky, taky China a funguje to dlouho a dobře.
Pokud jde o navigaci, zjistil jsem že se kousne, když je poblíž podobný mobil (stejná značka) se zapnutým Bluetooth. Takže když jedeme se ženou, ona musí vypnout mobil a pak v pohodě.
S vidlicí, senzory tlaku, ani se sdruženým ovladačem jsem nezaznamenal problém.
Pokid jde o vyhřívání, je tam nějaké čidlo, které to někdy vypne, nevím proč...ale po chvíli to lze znovu zapnout.
19.2.2024 Článek Díky za bezva test!
Mám 2017 model, co má ještě starou euronormu, tudíž o 2 koníky víc a 8 kilo méně. Téměř všechno řečené můžu potvrdit. V zatáčkách je to zabiják s neuvěřitelnou stabilitou, na normální motorce prakticky nedosažitelnou. Brzdy, podvozek, libový zvuk, motor. Nechal jsem ho poladit variátorem Malossi a ano, zvedla se mi spotŕeba ze 4,5 na 5 litrů, ovšem na výjezdu z obce mám (dle grafu z motorové brzdy i pocitově) o 10 koní víc na zadním kole a na rozjezdu z nuly o 50 Nm…
Cvakání blinkrů je prima, protože víte źe blikáte, tudíž nezapomenete vypnout a nemusíte kouknout na kontrolky. Aplikace má slušnou navigaci. Spárování byl porod, ale pak uź dobrý.
Jinak pro ty, co si myslí že přístrojovka bliká - nebliká, je to jen reakce kamery.
Ještě vyzdvihnu jednu věc: přesné snímače tlaku v pneu. Krom toho, že víte přesně kdy dofoukat, mně to už jednou pomohlo, když jsem píchnul. Navíc vidíte dle tlaku naprosto přesně, kdy se vám ohřejou gumy a můžete pokládat až na hranu.
Nový model bych bral hned, mít zbytečných 300 tisíc.
+1 
6.2.2024 Článek puffybodie… znovu, já o voze, ty o koze. Vnucuješ mi něco, co si nemyslím a neříkám. Žádné narůžovo nechci. Naopak. Bral bych, kdyby šlo testovat bez jakýchkoli ideových a politických názorů, které bych nechal na čtenáři. Prostě věcně, NiKOLI bez subjetivních dojmů, nýbrž subjetivni dojmy výhradně k danému stroji a ne k jakěsi “elektromobilitě”. Copak jsou ke každe benzinové motorce ideové vsuvky? Ano, k některým bohužel, typicky k činám. A ty bych si taky přál vynechat. Je to otravné. A shazuje to jinak dobrý článek.
6.2.2024 Článek K167...1) dobře, já to vnímám jinak
2) bylo to defacto nechtíc, ale už jsem to nechal tak
6.2.2024 Článek puffybodie - promiň, nedokážeš chápat psaný text. O (elektro)motorce jsem nepsal ani slovíčko, naprosto jsem nerozporoval Vláďovy jízdní a uživatelské dojmy. Psal jsem o něčem jiném. Takže ne, ty reakce a časy tu nesedí.
5.2.2024 Článek K167, namátkou: Jednak se elektřina musí nějak vyrobit, podobně jako baterie, kterou je potřeba na konci životnosti zlikvidovat. (Jakási eko- ideologie )
ale zmíním jenom to, že mi hlava nebere, proč většina elektromotorek, včetně této, vypadá tak divně a nehezky. (proč nenapsat "nelíbí se mi" místo zvláštní pasáže o "většině elektromotorek"...)
Právě proto Zero FX nelze brát jako zdroj zábavy, ale spíš jako pracovní nástroj, který bude předurčen ke kratším pojížďkám za jasným cílem. (Odvážné tvrzení. Nechal bych to na těch, co si to koupí...)
Každý to určitě vnímáme jinak, ale sám za sebe říkám, že pokud má mít elektromobilita v jedné stopě nějaký smysl a uplatnění, tak v podobě malých městských skútrů nejen pro pošťáky, poslíčky a pizzaře. (Když už Vláďa nemůže odolat zakončit takto článek testu, nebylo by vlastně lepší a upřímnější nic takového vůbec netestovat a nechat to třeba na jiném serveru...? Neboť, pardon, ale ten odpor je tak hmatatelný, že se to dost blbě vůbec čte...)
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 34
Následující

TOPlist