WSBK Katar – Davies vyhrál poslední závod sezony
Text: Petr Czyž | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Kyle Smith, Ducati Media | Zveřejněno: 30.10.2016 | Zobrazeno: 13 081x
Text: Petr Czyž | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Kyle Smith, Ducati Media | Zveřejněno: 30.10.2016 | Zobrazeno: 13 081x
Copak Kajovi zase nefungovala komunikace s tymem BMW? Jak to ten Torres dela...ze by se naucil nemecky? Kaja bude jiste zarit v MotoGP ...to je docela drahy lamani kosti
Gratuluji Karlovi k hezkému 18.místu ve WSBK. S takovým výsledkem bude příští rok ostatním jezdcům v MotoGP jistě nahánět hrůzu
Takže "takhle nějak" (?) :
1. J. REA KAWASAKI 498
2. T. SYKES KAWASAKI 447
3. C. DAVIES DUCATI 445
4. M. VAN DER MARK HONDA 267
5. N. HAYDEN HONDA 248
6. J. TORRES BMW 213
----------------------------------------------- ( Giugliano má smůlu )
7. D. GIUGLIANO DUCATI 197
8. L. CAMIER MV AGUSTA 168
9. X. FORÉS DUCATI 151
10. L. SAVADORI APRILIA 150
11. S. GUINTOLI YAMAHA 141
12. A. LOWES YAMAHA 131
------------------------------------------------ ( De Angelis má smůlu )
13. A. DE ANGELIS APRILIA 96
14. J. BROOKES BMW 89
15. R. RAMOS KAWASAKI 89
16. M. REITERBERGER BMW 82
17. A. WEST KAWASAKI 64
------------------------------------------- ( KA s téměř poloviční ztrátou smůlu nemá )
18. K. ABRAHAM BMW 33
19. N. CANEPA YAMAHA 30
20. L. HASLAM KAWASAKI 16
21. R. DE ROSA BMW 16
22. M. BAIOCCO DUCATI 12
23. M. LAGRIVE KAWASAKI 11
24. L. SCASSA DUCATI 10
----------------------------------------------- ( méně než 10 bodů = 4.liga ? )
25. L. MAHIAS KAWASAKI 9
26. C. BEAUBIER YAMAHA 6
27. D. SCHMITTER KAWASAKI 5
28. G. VIZZIELLO KAWASAKI 4
29. P. SZKOPEK YAMAHA 3
30. M. JONES DUCATI 2
31. J. HOOK KAWASAKI 2
32. S. BARRIER KAWASAKI 2
33. P. SEBESTYÉN YAMAHA 1
34. S. AL SULAITI KAWASAKI 1
35. M. LUSSIANA BMW 1
Je to opravdu těžké porovnávat celkový individuální výsledek, ale zajímavou
statistikou by učitě byl počet odjetých a dokončených závodů, s rozlišením
na pády a závady .
Poměrně logické dělení na "ligy" podle získaných bodů za celou sezonu vidím já takto:
Extraliga (světová špička) - nad 200 bodů. Je zajímavé, že se do ní dostal i Torres jedoucí BMW.
První liga - nad 100 bodů (tedy hranice v polovině předchozí ligy).
Druhá liga - nad 50 bodů. (opět hranice v polovině předchozí ligy).
Třetí liga - nad 25 bodů, (opět hranice v polovině předchozí ligy).
A konečně čtvrtá liga ("křoví") pod 25 bodů.
Abraham s 33 body (spolu s Canepou s 30 body) tedy opravdu patří do 3. ligy.
To záleží jen na tom, na kolik částí ten seznam bodujících rordělíme
Spíš jestli u AW nekončí 2.liga a KA nezačíná třetí...
V závěrečném hodnocení KA "vede 2. ligu WSBK" se 33 body na 18.místě
a tu první "zahajuje" AW se šedesátičtyřmi body na místě sedmnáctém ...
Fidouš: souhlas, stáj je stáj. Ale jak Reovi držím palce, tak mi tady vadil způsob JAK to provedl. Bylo to stejně stupidně okaté, jako kdysi u Barrichella nebo i u Lavertyho. Mohl to provést chytřeji = méně okázale a bylo by to cajk.
P.S. Už jsem nestihl "poopravit", že JR přece věděl kolik už jen kol zbývá do konce .
Fidouši, souhlas s Tvými prvními dvěma větami
Psal jsem, že jsem JR považoval za chytřejšího, což taky
znamená, že se dalo předpokládat, že Chaz "přitopí",
když mu začnou signalizovat přibližování JR ...
Nakonec, on Rea měl možná opravdu strategii ten závod vyhrát a Tomovi by třetí místo stačilo k celkově druhému. A když pak poznal, že to nestihne, bylo už na vymýšlení nějaké "probrzděné zatáčky" pozdě.
I v SS šel Sofuoglu za vítězstvím, které by zajistilo parťákovi Krummenachrovi druhý flek. Ovšem, souboj v poslední zatáčce prohrál a o stejné 2 body je Krum třetí.
PS - pořád by si ale měli kritici tohoto závěru uvědomit to, co už jsem napsal. Tým je chlebodárce, tým je živí, ti dva tam ani žádný svý prachy / na rozdíl od mnoha jiných/, přinést nemuseli. A z toho plynou i povinnosti vůči týmu. Jedno hezké české přísloví říká - Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. U Kawy ho potvrdili.
Vždy jsem se snažil jezdit raději než metrem po Praze na motorce. Na motorce je to lepší než tramvají nebo na kole. //www.cotezajima.cz/orlice-anicka-pri-svem-navratu-domu-prekonala-nebezpecnou-oblast/
Tak musíme být vděčni za to, že se to u motorek neděje pravidelně během sezóny, že ani v MotoGP si v současnosti nikdo moc nehraje na nějakou týmovou jedničku a dvojku a jdou do sebe zpravidla bez servítek naprudko. Když se to stane v posledním závodě, tak se to dá pochopit, navíc tady to mělo výrazně lidský rozměr. Spíš si nedokážu představit ty dopady, kdyby to Jonathan neudělal...
Já s tím nemám problém. Pěkné to není, ale dějí se kolikrát horší věci v závodech.
Díky, že dáváte aktuální celkové výsledky přímo do článku!
ve WSBK se tymova rezie ve hre o titul deje pomerne casto.
Pro kostilnika: Sice později,ale spoň něco. Brokes upadl v první části před RF a tak do druhé části nenastoupil. Abája pak upadl v posledním kole (posledního závodu sezóny)...
Jinak Rea jel úžasně a kdyby ho Sykes nezdržoval při předjíždění zbytečným soubojem (neměl na něj), mohl Davise pojezdit. Nebo taky ne. V každé případě poslední kolo jezdil příliš po zadním a tak ho Sykes předjel. No stane se. Nevěř zlým jazykům tady v komentářích, že to udělal schválně. Prostě si jako MS užíval poslední kolo sezóny.
Bubraku jenže mě tim málem způsobil infarkt
tohle "nejlíp" vyřešil Talma v Qataru 2005, kdy celej závod jel za kolegou Kalliem, v posledním kole ho na cílovce předjel, čímž ho, jak se později ukázalo, připravil o titul to měli u KTM radost. na druhou stranu zbývaly ještě 3 závody do konce a nevim jestli v tý době neměl Talma ještě taky teoretickou šanci na titul, každopádně KTM už v tu dobu jela evidentně na Kallia
No a Guintoli se v 2014 stal taky mistrem světa díky Melandrimu. A to ho málem pustil na výhru 2x,ale na podruhé už to nedal,kvůli jeho týmu mechaniků a jeho sponzorům...
Tak je to takový částečně sportovně neslušný, ale zase během sezony se vzájemně vůbec nešetřili a nebrali ohledy, tak tohle bylo takový závěrečný urovnání v týmu.
A je třeba si uvědomit, že u Kawy teď maji s Ducati problém, protože ten objemovej handycap je nejspíš nepatrně nakloněnej dvouválcům a pak je týmová strategie vcelku pochopitelná.
Demon3: presne tak, vyborny gesto a bylo napinavy do poslednich zatacek cekat na to co udela
Super gesto od Jonathana, přiznam se že jsem to od něj ani nečekal.
Bubrak no ved práve tá tímová spolupráce dnes bola riadna prasarna ty kulicko
Bubrak-ZX10R- Bylo mě jedno jestli bude Davis v šampionátu druhý nebo třetí. Přál jsem Davisovi, aby završil v tomhle víkendu pro Ducati třetí vítězství , podařilo se . To co udělal Rea je hnus. Měl dojet do cíle druhý a vzít Tomovi druhý flek v šampionátu, nebo měl "kroužit" za Sykesem a mít z nás fanoušků srandu ( člověku do hlavy nevidíš a proto i v životě platí, co oko nevidí to srdce nebolí. ). That´s all. Tády dáda dá.
No tady jsou zase diskuze. Asi zapomínáte, jak získal Biaggi titul. V roce 2012 ho v Rusku (tam to má rád Pan Rado) pustil Laverty na bednu a tím pádem získal Biaggi o tři body více - tedy zadarmo. A díky tomu titul.
Tak co se vám nelíbí?
A F1? Tam je to ještě víc masakrálnější! Stačí se podívat na Rakouskou 2001/2002 - stáj Ferrari, přímo na cílovce tým. dvojka zpomalila a pustila Michaela Schumachera.
Prostě jednou bylo Sykesovi body odebrány a stálo ho to titul (2012 - byl navíc sejmut Badovinim v Aragonu) a jednou bylo Sykesovi dopřáno a získal titul vicemistra za pomoci tým. kolegy. Karma!
Příště to bude váš kůň, který získá vítězství, titul díky svýmu parťákovi. Na každého jednou dojde.
Inu, pořád mi tahle cesta přijde hezčí, než dělat něco okatě a dělat ovce z publika.
Jinak souhlas, kdyby nebyla red flag, tak by se ten Rea zřejmě před Sykese nedostal, takže to dopadlo vlastně spravedlivě.
Byl lepší
Zdravíčko.Závod jsem neviděl,páč sem v rachotě .Jenom dvě otázečky:Kadel to položil?A jeho týmový kolega nejel?Díky za info
Zdravíčko.Závod jsem neviděl,páč sem v rachotě .Jenom dvě otázečky:Kadel to položil?A jeho týmový kolega nejel?Díky za info