Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A proč by Karel měl jít do WSBK? Aby jezdil okolo 10. místa, pokud by to technika dovolila? Tam kde je, mu za to platí a pokud YART udělá motor, který vydrží zátěž 24 hodin, pak má spolu s týmem šanci na titul MS. To ve WSBK ne. Ani kdyby se pokrájel. Takže mu držím palce, ať technika konečně vydrží, v EWC ukáže co umí a třeba dá i ten titul MS.
Škoda, že na fotce s Midori není Karel Hanika. Moc mě mrzí, že se nedaří napnout všechny síly a možnosti a toho Karla posadit na slušný materiál ve WSBK. V EWC patří k absolutní špičce a čas běží. Ten kluk to ve WSBK prostě potřebuje zkusit a tu šanci dostat.
Holt vždycky platilo, platí a vždycky bude platit *bez peněz do WSBK nelez*,
v Malaysii / Petronasu je jich dostatek,
takže Jižní Amerika a Asie, to jsou ty dva mimořádně strategické regiony ...
No ona tam to ekonomický hledisko přiznala vlastně sama
A proč by Karel měl jít do WSBK? Aby jezdil okolo 10. místa, pokud by to technika dovolila? Tam kde je, mu za to platí a pokud YART udělá motor, který vydrží zátěž 24 hodin, pak má spolu s týmem šanci na titul MS. To ve WSBK ne. Ani kdyby se pokrájel. Takže mu držím palce, ať technika konečně vydrží, v EWC ukáže co umí a třeba dá i ten titul MS.
5 reakcí
Škoda, že na fotce s Midori není Karel Hanika. Moc mě mrzí, že se nedaří napnout všechny síly a možnosti a toho Karla posadit na slušný materiál ve WSBK. V EWC patří k absolutní špičce a čas běží. Ten kluk to ve WSBK prostě potřebuje zkusit a tu šanci dostat.
2 reakce
Holt vždycky platilo, platí a vždycky bude platit *bez peněz do WSBK nelez*,
v Malaysii / Petronasu je jich dostatek,
takže Jižní Amerika a Asie, to jsou ty dva mimořádně strategické regiony ...