VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 22.08.2011 v 19:08

Pity: Byl by to logický krok, že? Ale obávám se, že to bude naopak a prodraží se to natolik, že to nikdo nepojede.

PityGPX (949) napsal 22.08.2011 v 18:33

Marex: MS Stocků se blíží ! (?)

Marex (2570) napsal 20.08.2011 v 12:21

To je teda na pytel! Mno tak pánbůh s námi...

motorbreath (491) napsal 20.08.2011 v 09:19

Kdysi jsem četl rozhovor s Baylissem, když se vracel do WSBK. na otázku jaký to je pocit řekl:"Je to jako vrátit se domů. Do paddocku MotoGP byl problém dostat i manželku. Tady přijdou před kvalifikací mechanici od Hagy k nám do boxu a přivedou mi syna. Prý tam už moc řádil a oni se potřebujou začít věnovat motorce a Haga se šel převlíkat" K tomu není co dodat. No nic, práva na Isle of Man určitě nekoupí, tak nám zbude aspoň tohle a RoadRacing jako takový.

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 22:03

možná že potomhle změní Valentino názor a už tam nebude chtít ukončovat kariéru!

memphis.unv (17) napsal 19.08.2011 v 22:01

jinak záleží kdo má hlavní slovo, jestli dorna nebo ten co to zastřešuje.
pokud dorna, samozřejmě že okamžitě konkurenci zlikviduje.
pokud ten druhej, může mu byt nějakej "kanibalismus" naprosto ukradenej a po finanční stránce mu může byt úplně jedno jestli si šampionáty přetahují diváky. buď dostanou peníze do levé nebo do pravé kapsy což je jedno, počet diváků neubyde a naopak je šance na další nový. navíc nikde neni daný že zatraktivněním jednoho člověk přestane sledovat druhý a místo jedné návštěvy okruhu podnikne dvě.
ovšem tohle nalhávám sám sobě, opravdu to bude cílená likvidace superbiků

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 15:13

Ještě jsem si uvědomil, že pokud se to teda změní - ten majitel, tak třeba pozměni i ten systém testování wsbk a bude se testovat po vzoru mgp, tzn všichni společna na jednom místě určené na x dní. A né jak to bylo doposavaď že každý si mohl testovat kdy chtěl zachtěl!

//www.motorkari...ft=101730&fid=25

raddie (1) napsal 19.08.2011 v 12:00

Tak ať už ty superbiky zruší úplně a nedělají s tím takové cavyky. Jinak to stejně neskončí

AKRO (-498) napsal 19.08.2011 v 11:31

Jak to může dopadnout, pokud se to snaží koupit finanční "žraloci" co uvažují o světlech a zrcátkách na závodních motorkách!

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 11:18

Tak už jen pokud se zlepší propagace toho sportu, tak to bude znamenat krok v před.

JollyJoker (1004) napsal 19.08.2011 v 11:02

Nejhorší je,že vůbec nikdo netuší,jestli koupě bude obrat k lepšímu,nebo k horšímu.Rozhodně změna bude.
Jsem zvědavej,jak to dopadne.

AKRO (-498) napsal 19.08.2011 v 10:59

Mamba 54 - Jak jinak než zase vše blbě!

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 09:52

mamba: jako vždy

mamba54 (1340) napsal 19.08.2011 v 09:46

Koukám, že zde má už každý jasno předem, jak to všechno dopadne.

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 09:33

*j-d-e ve

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 09:32

SPV: nemyslím, v dnešní době jde v každém vrcholovém sportu o peníze a přátelství musí jít stranou. Aprilie a bmw ve wsbk nejezdí aby si tam našla přátelé, pro ně je to první liga a pro vítězství udělají všechno! hlava-nehlava.

SPV (816) napsal 19.08.2011 v 08:53

motorbreath 19.08.11 v 06:35: souhlasím. A stejná atmosféra, jako je mezi jezdci SBK je i v paddocku SBK, opět na rozdíl od motoGP. Stejná atmosféra, i vstřícná vůči fanouškům, byla i v GP, ale naposledy v 90´letech.

SPV (816) napsal 19.08.2011 v 08:41

Tady je jasně vidět, proč prý Dorna zvýšila poplatky za MotoGP. Prý to bylo proto, aby mohla podpořit netovární týmy, dnes ale víme, že peněz dostanou naopak méně, a taky dnes víme, kam ty peníze půjdou... zničit SBK.
Možná se těm, co tu chtěli podporovat Abraháma a zvyšování poplatků (dvojnásobné) pro Dornu líbí, že bude jen MotoGP, mě se ale více líbí superbiky, už tím, že je to šampionát více pro lidi.

PityGPX (949) napsal 19.08.2011 v 08:34

motorbreath: mgp nemusí být na eurosportu, jsou na nově a tu má v čr každý člověk :) A když ne na nově tak na dalších x zah. stanic které se dají najít odkazy v pěkné kvalitě na mém návodě.

//www.motorkari...?ft=85940&fid=25

Takže min. třída motogp je co se týče dostupnosti sledovanosti v čr na lepší koleji.
Jinak s rokem 2002 jak píšeš souhlasím, tenkrat to bylo normální. I v MGP si v roce 2002 podavali ruce a objímali.

JollyJoker (1004) napsal 19.08.2011 v 08:20

Motorbreath: ono je to taky dobou. Lidi jsou si cizejší a kde je víc peněz,tam je to horší. Ti kluci v MotoGP se rvou o ranec peněz v podobě dalšího angažmá,protože by je příště nikdo nemusel chtít a tady tito (podle některých )"polobozi" neumí nic jiného,než tahat za plyn.

mike.46 (604) napsal 19.08.2011 v 07:31

WSBK šlape na paty MotoGP? V čem? V návštěvnosti? Ve sledovanosti v TV? V přeplněném startovním roštu? V propagaci? Silný majitel může podle mne naopak WSBK spíš pomoct.

Fullgas1 (746) napsal 19.08.2011 v 07:01

motorbreath - mas recht, Bohuzial...

motorbreath (491) napsal 19.08.2011 v 06:35

PityGPX - jo, na Esportu daj druhý závod WSBK ze záznamu a MotoGP vůbec! Vše spěje k tomu, aby MotoGP bylo to nejlepší z nejlepších a aby přitahovalo největší pozornost. Když se jen náznakem ukázalo, že začíná převládat názor že správní chlapi jezdí WSBK, přijde tahle likvidace. Za pár let tam budou jezdit 17-ti letí borci a celé to půjde do kytek. Škoda, dle mého soudu nejlepší závody světa jsou asi v cílové rovince. Všude zavládne primadonismus, tak jako MotoGP a ostatních sériích GP, kdy si ve většině případů po závodě ani nepodaj ruce a na stupníách vítězů se tváří, jako by se viděli poprvé. Přece se nebudou bratříčkovat s konkurencí, co by na to řekl tým a sponzoři. Pamatujete na Edwards vs Bailis v Monze 2002? Závod jak řemen v obou jízdách a to v té druhé už Edwards nemusel vyhrát a přesto jel jak z praku. Po závodě se objímali a gratulovali si jako nejlěpší kamarádi a smáli se tomu, jakou jeli oba dva pilu. To v MotoGP neuvidíme nikdy a obávám se, že po té změně už ani v ostatních sériích.

memphis.unv (17) napsal 18.08.2011 v 23:18

pořád si vzpomínám na tenhle kousek článku...
"Technika superbikových motocyklů se v posledních rocích hodně zdokonalila a to pochopitelně klade větší důraz na správné nastavení. Dříve stačilo k závodění se superbikem pouze jedno velké srdce - třeba jako měl Troy Bayliss. Jezdecké umění nebylo tak podstatné, důležité bylo pořádně držet plný plyn. Dnes ovšem není superbikový motocykl tak zlobivý, a zadní kolo se skoro neprotáčí. Takže se s motocyklem musí jezdit hodně fajnově, tak jak jsme se to naučili v MotoGP."

PityGPX (949) napsal 18.08.2011 v 22:45

Taky si myslím, že se ty pomyslné nůžky mezi mgp a wsbk víc rozevřou. Teď je aktuální trend, že wsbk mají v sobě technologii z mgp a naopak mgp se vydava cestou víc sériovou (pro další roky). A když nastane tato situace, tak mgp budou zase víc prototypy a naopak wsbk budou víc sériovky z krámu. V podstatě trend, takový jaký má být a jak to bylo v minulosti.
Zrcatka, světla, pokud se tohle vše nebude libit týmům a "továrnám" ve wsbk, tak se to neprosadí! Stejně jako se jim nelibi pravidlo o jednom motocyklu. Bohužel ono nejde aby se továrna věnovala naplno jak wsbk tak mgp a zas by bylo možná lepší, když by motogp jako top třída na dvou kolech byla opravdu ojedinělá. Takhle by v mgp byli opravdu ti top jezdci.
Přece jenom v době, kdy jsou wsbk populární, tak hodně dobří jezdci si vezmou radši šanci jezdit špičku wsbk než střed motogp (melandri).
Uvidíme v budoucnu.
Min. pokud bude mit wsbk na starost bridgepoint, tak aspoň se zlepší přenosy a budou víc dostupnější než v aktuální době, kdy xkrát druhý závod dává live pouze la7 a eurosport na to (sorry Belo) kašle.

danny355 (127) napsal 18.08.2011 v 22:35

Hm,souhlas s Hockinem .. Jeden majitel co má 2 špičkové podniky,to bude skřípat ... To by chtělo každá skupina za sebe a at' je nějaká konkurence,jinak SBK budou věční chud'asi oproti MotoGP .. a ty špígly a světla ? To bude mít větší hodnotu ten Těrlický okruh,na který příští týden jdu , než celé MS SBK ...

matrixbiker (457) napsal 18.08.2011 v 21:22

Infront je mnohem větší než jen sbk... Tak dramaticky bych to neviděl.

josef58 (823) napsal 18.08.2011 v 21:21

Hockin
Dá se říct,že souhlasím s oběma příspěvky Nejjednodušší cesta, jak zničit konkurenci

Hockin (65) napsal 18.08.2011 v 21:14

to RADO:rád bych se mýlil,ale myslíš,že jeden majitel bude provozovat dva špičkové podniky?Jede z nich dle mého utrpí.Chybí tu ten konkurenční boj,kdy musíš vymyslet něco co druhý nemá a čím zaujmeš.

josef58 (823) napsal 18.08.2011 v 21:12

JollyJoker
Žádný dom, v 18 ještě sajdy, ty mě moc chybí a nemělo by to chybu Vlastně ještě ve 20 red bull, ale ty by už ty světla musely mít To by byl aspoň víkend

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist