Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kdysi jsem četl rozhovor s Baylissem, když se vracel do WSBK. na otázku jaký to je pocit řekl:"Je to jako vrátit se domů. Do paddocku MotoGP byl problém dostat i manželku. Tady přijdou před kvalifikací mechanici od Hagy k nám do boxu a přivedou mi syna. Prý tam už moc řádil a oni se potřebujou začít věnovat motorce a Haga se šel převlíkat" K tomu není co dodat. No nic, práva na Isle of Man určitě nekoupí, tak nám zbude aspoň tohle a RoadRacing jako takový.
jinak záleží kdo má hlavní slovo, jestli dorna nebo ten co to zastřešuje.
pokud dorna, samozřejmě že okamžitě konkurenci zlikviduje.
pokud ten druhej, může mu byt nějakej "kanibalismus" naprosto ukradenej a po finanční stránce mu může byt úplně jedno jestli si šampionáty přetahují diváky. buď dostanou peníze do levé nebo do pravé kapsy což je jedno, počet diváků neubyde a naopak je šance na další nový. navíc nikde neni daný že zatraktivněním jednoho člověk přestane sledovat druhý a místo jedné návštěvy okruhu podnikne dvě.
ovšem tohle nalhávám sám sobě, opravdu to bude cílená likvidace superbiků
Ještě jsem si uvědomil, že pokud se to teda změní - ten majitel, tak třeba pozměni i ten systém testování wsbk a bude se testovat po vzoru mgp, tzn všichni společna na jednom místě určené na x dní. A né jak to bylo doposavaď že každý si mohl testovat kdy chtěl zachtěl!
SPV: nemyslím, v dnešní době jde v každém vrcholovém sportu o peníze a přátelství musí jít stranou. Aprilie a bmw ve wsbk nejezdí aby si tam našla přátelé, pro ně je to první liga a pro vítězství udělají všechno! hlava-nehlava.
motorbreath 19.08.11 v 06:35: souhlasím. A stejná atmosféra, jako je mezi jezdci SBK je i v paddocku SBK, opět na rozdíl od motoGP. Stejná atmosféra, i vstřícná vůči fanouškům, byla i v GP, ale naposledy v 90´letech.
Tady je jasně vidět, proč prý Dorna zvýšila poplatky za MotoGP. Prý to bylo proto, aby mohla podpořit netovární týmy, dnes ale víme, že peněz dostanou naopak méně, a taky dnes víme, kam ty peníze půjdou... zničit SBK.
Možná se těm, co tu chtěli podporovat Abraháma a zvyšování poplatků (dvojnásobné) pro Dornu líbí, že bude jen MotoGP, mě se ale více líbí superbiky, už tím, že je to šampionát více pro lidi.
motorbreath: mgp nemusí být na eurosportu, jsou na nově a tu má v čr každý člověk :) A když ne na nově tak na dalších x zah. stanic které se dají najít odkazy v pěkné kvalitě na mém návodě.
Takže min. třída motogp je co se týče dostupnosti sledovanosti v čr na lepší koleji.
Jinak s rokem 2002 jak píšeš souhlasím, tenkrat to bylo normální. I v MGP si v roce 2002 podavali ruce a objímali.
Motorbreath: ono je to taky dobou. Lidi jsou si cizejší a kde je víc peněz,tam je to horší. Ti kluci v MotoGP se rvou o ranec peněz v podobě dalšího angažmá,protože by je příště nikdo nemusel chtít a tady tito (podle některých )"polobozi" neumí nic jiného,než tahat za plyn.
WSBK šlape na paty MotoGP? V čem? V návštěvnosti? Ve sledovanosti v TV? V přeplněném startovním roštu? V propagaci? Silný majitel může podle mne naopak WSBK spíš pomoct.
PityGPX - jo, na Esportu daj druhý závod WSBK ze záznamu a MotoGP vůbec! Vše spěje k tomu, aby MotoGP bylo to nejlepší z nejlepších a aby přitahovalo největší pozornost. Když se jen náznakem ukázalo, že začíná převládat názor že správní chlapi jezdí WSBK, přijde tahle likvidace. Za pár let tam budou jezdit 17-ti letí borci a celé to půjde do kytek. Škoda, dle mého soudu nejlepší závody světa jsou asi v cílové rovince. Všude zavládne primadonismus, tak jako MotoGP a ostatních sériích GP, kdy si ve většině případů po závodě ani nepodaj ruce a na stupníách vítězů se tváří, jako by se viděli poprvé. Přece se nebudou bratříčkovat s konkurencí, co by na to řekl tým a sponzoři. Pamatujete na Edwards vs Bailis v Monze 2002? Závod jak řemen v obou jízdách a to v té druhé už Edwards nemusel vyhrát a přesto jel jak z praku. Po závodě se objímali a gratulovali si jako nejlěpší kamarádi a smáli se tomu, jakou jeli oba dva pilu. To v MotoGP neuvidíme nikdy a obávám se, že po té změně už ani v ostatních sériích.
pořád si vzpomínám na tenhle kousek článku...
"Technika superbikových motocyklů se v posledních rocích hodně zdokonalila a to pochopitelně klade větší důraz na správné nastavení. Dříve stačilo k závodění se superbikem pouze jedno velké srdce - třeba jako měl Troy Bayliss. Jezdecké umění nebylo tak podstatné, důležité bylo pořádně držet plný plyn. Dnes ovšem není superbikový motocykl tak zlobivý, a zadní kolo se skoro neprotáčí. Takže se s motocyklem musí jezdit hodně fajnově, tak jak jsme se to naučili v MotoGP."
Taky si myslím, že se ty pomyslné nůžky mezi mgp a wsbk víc rozevřou. Teď je aktuální trend, že wsbk mají v sobě technologii z mgp a naopak mgp se vydava cestou víc sériovou (pro další roky). A když nastane tato situace, tak mgp budou zase víc prototypy a naopak wsbk budou víc sériovky z krámu. V podstatě trend, takový jaký má být a jak to bylo v minulosti.
Zrcatka, světla, pokud se tohle vše nebude libit týmům a "továrnám" ve wsbk, tak se to neprosadí! Stejně jako se jim nelibi pravidlo o jednom motocyklu. Bohužel ono nejde aby se továrna věnovala naplno jak wsbk tak mgp a zas by bylo možná lepší, když by motogp jako top třída na dvou kolech byla opravdu ojedinělá. Takhle by v mgp byli opravdu ti top jezdci.
Přece jenom v době, kdy jsou wsbk populární, tak hodně dobří jezdci si vezmou radši šanci jezdit špičku wsbk než střed motogp (melandri).
Uvidíme v budoucnu.
Min. pokud bude mit wsbk na starost bridgepoint, tak aspoň se zlepší přenosy a budou víc dostupnější než v aktuální době, kdy xkrát druhý závod dává live pouze la7 a eurosport na to (sorry Belo) kašle.
Hm,souhlas s Hockinem .. Jeden majitel co má 2 špičkové podniky,to bude skřípat ... To by chtělo každá skupina za sebe a at' je nějaká konkurence,jinak SBK budou věční chud'asi oproti MotoGP .. a ty špígly a světla ? To bude mít větší hodnotu ten Těrlický okruh,na který příští týden jdu , než celé MS SBK ...
to RADO:rád bych se mýlil,ale myslíš,že jeden majitel bude provozovat dva špičkové podniky?Jede z nich dle mého utrpí.Chybí tu ten konkurenční boj,kdy musíš vymyslet něco co druhý nemá a čím zaujmeš.
JollyJoker
Žádný dom, v 18 ještě sajdy, ty mě moc chybí a nemělo by to chybu Vlastně ještě ve 20 red bull, ale ty by už ty světla musely mít To by byl aspoň víkend
Pity: Byl by to logický krok, že? Ale obávám se, že to bude naopak a prodraží se to natolik, že to nikdo nepojede.
Marex: MS Stocků se blíží ! (?)
To je teda na pytel! Mno tak pánbůh s námi...
Kdysi jsem četl rozhovor s Baylissem, když se vracel do WSBK. na otázku jaký to je pocit řekl:"Je to jako vrátit se domů. Do paddocku MotoGP byl problém dostat i manželku. Tady přijdou před kvalifikací mechanici od Hagy k nám do boxu a přivedou mi syna. Prý tam už moc řádil a oni se potřebujou začít věnovat motorce a Haga se šel převlíkat" K tomu není co dodat. No nic, práva na Isle of Man určitě nekoupí, tak nám zbude aspoň tohle a RoadRacing jako takový.
možná že potomhle změní Valentino názor a už tam nebude chtít ukončovat kariéru!
jinak záleží kdo má hlavní slovo, jestli dorna nebo ten co to zastřešuje.
pokud dorna, samozřejmě že okamžitě konkurenci zlikviduje.
pokud ten druhej, může mu byt nějakej "kanibalismus" naprosto ukradenej a po finanční stránce mu může byt úplně jedno jestli si šampionáty přetahují diváky. buď dostanou peníze do levé nebo do pravé kapsy což je jedno, počet diváků neubyde a naopak je šance na další nový. navíc nikde neni daný že zatraktivněním jednoho člověk přestane sledovat druhý a místo jedné návštěvy okruhu podnikne dvě.
ovšem tohle nalhávám sám sobě, opravdu to bude cílená likvidace superbiků
Ještě jsem si uvědomil, že pokud se to teda změní - ten majitel, tak třeba pozměni i ten systém testování wsbk a bude se testovat po vzoru mgp, tzn všichni společna na jednom místě určené na x dní. A né jak to bylo doposavaď že každý si mohl testovat kdy chtěl zachtěl!
//www.motorkari...ft=101730&fid=25
Tak ať už ty superbiky zruší úplně a nedělají s tím takové cavyky. Jinak to stejně neskončí
Jak to může dopadnout, pokud se to snaží koupit finanční "žraloci" co uvažují o světlech a zrcátkách na závodních motorkách!
Tak už jen pokud se zlepší propagace toho sportu, tak to bude znamenat krok v před.
Nejhorší je,že vůbec nikdo netuší,jestli koupě bude obrat k lepšímu,nebo k horšímu.Rozhodně změna bude.
Jsem zvědavej,jak to dopadne.
Mamba 54 - Jak jinak než zase vše blbě!
mamba: jako vždy
Koukám, že zde má už každý jasno předem, jak to všechno dopadne.
*j-d-e ve
SPV: nemyslím, v dnešní době jde v každém vrcholovém sportu o peníze a přátelství musí jít stranou. Aprilie a bmw ve wsbk nejezdí aby si tam našla přátelé, pro ně je to první liga a pro vítězství udělají všechno! hlava-nehlava.
motorbreath 19.08.11 v 06:35: souhlasím. A stejná atmosféra, jako je mezi jezdci SBK je i v paddocku SBK, opět na rozdíl od motoGP. Stejná atmosféra, i vstřícná vůči fanouškům, byla i v GP, ale naposledy v 90´letech.
Tady je jasně vidět, proč prý Dorna zvýšila poplatky za MotoGP. Prý to bylo proto, aby mohla podpořit netovární týmy, dnes ale víme, že peněz dostanou naopak méně, a taky dnes víme, kam ty peníze půjdou... zničit SBK.
Možná se těm, co tu chtěli podporovat Abraháma a zvyšování poplatků (dvojnásobné) pro Dornu líbí, že bude jen MotoGP, mě se ale více líbí superbiky, už tím, že je to šampionát více pro lidi.
motorbreath: mgp nemusí být na eurosportu, jsou na nově a tu má v čr každý člověk :) A když ne na nově tak na dalších x zah. stanic které se dají najít odkazy v pěkné kvalitě na mém návodě.
//www.motorkari...?ft=85940&fid=25
Takže min. třída motogp je co se týče dostupnosti sledovanosti v čr na lepší koleji.
Jinak s rokem 2002 jak píšeš souhlasím, tenkrat to bylo normální. I v MGP si v roce 2002 podavali ruce a objímali.
Motorbreath: ono je to taky dobou. Lidi jsou si cizejší a kde je víc peněz,tam je to horší. Ti kluci v MotoGP se rvou o ranec peněz v podobě dalšího angažmá,protože by je příště nikdo nemusel chtít a tady tito (podle některých )"polobozi" neumí nic jiného,než tahat za plyn.
WSBK šlape na paty MotoGP? V čem? V návštěvnosti? Ve sledovanosti v TV? V přeplněném startovním roštu? V propagaci? Silný majitel může podle mne naopak WSBK spíš pomoct.
motorbreath - mas recht, Bohuzial...
PityGPX - jo, na Esportu daj druhý závod WSBK ze záznamu a MotoGP vůbec! Vše spěje k tomu, aby MotoGP bylo to nejlepší z nejlepších a aby přitahovalo největší pozornost. Když se jen náznakem ukázalo, že začíná převládat názor že správní chlapi jezdí WSBK, přijde tahle likvidace. Za pár let tam budou jezdit 17-ti letí borci a celé to půjde do kytek. Škoda, dle mého soudu nejlepší závody světa jsou asi v cílové rovince. Všude zavládne primadonismus, tak jako MotoGP a ostatních sériích GP, kdy si ve většině případů po závodě ani nepodaj ruce a na stupníách vítězů se tváří, jako by se viděli poprvé. Přece se nebudou bratříčkovat s konkurencí, co by na to řekl tým a sponzoři. Pamatujete na Edwards vs Bailis v Monze 2002? Závod jak řemen v obou jízdách a to v té druhé už Edwards nemusel vyhrát a přesto jel jak z praku. Po závodě se objímali a gratulovali si jako nejlěpší kamarádi a smáli se tomu, jakou jeli oba dva pilu. To v MotoGP neuvidíme nikdy a obávám se, že po té změně už ani v ostatních sériích.
pořád si vzpomínám na tenhle kousek článku...
"Technika superbikových motocyklů se v posledních rocích hodně zdokonalila a to pochopitelně klade větší důraz na správné nastavení. Dříve stačilo k závodění se superbikem pouze jedno velké srdce - třeba jako měl Troy Bayliss. Jezdecké umění nebylo tak podstatné, důležité bylo pořádně držet plný plyn. Dnes ovšem není superbikový motocykl tak zlobivý, a zadní kolo se skoro neprotáčí. Takže se s motocyklem musí jezdit hodně fajnově, tak jak jsme se to naučili v MotoGP."
Taky si myslím, že se ty pomyslné nůžky mezi mgp a wsbk víc rozevřou. Teď je aktuální trend, že wsbk mají v sobě technologii z mgp a naopak mgp se vydava cestou víc sériovou (pro další roky). A když nastane tato situace, tak mgp budou zase víc prototypy a naopak wsbk budou víc sériovky z krámu. V podstatě trend, takový jaký má být a jak to bylo v minulosti.
Zrcatka, světla, pokud se tohle vše nebude libit týmům a "továrnám" ve wsbk, tak se to neprosadí! Stejně jako se jim nelibi pravidlo o jednom motocyklu. Bohužel ono nejde aby se továrna věnovala naplno jak wsbk tak mgp a zas by bylo možná lepší, když by motogp jako top třída na dvou kolech byla opravdu ojedinělá. Takhle by v mgp byli opravdu ti top jezdci.
Přece jenom v době, kdy jsou wsbk populární, tak hodně dobří jezdci si vezmou radši šanci jezdit špičku wsbk než střed motogp (melandri).
Uvidíme v budoucnu.
Min. pokud bude mit wsbk na starost bridgepoint, tak aspoň se zlepší přenosy a budou víc dostupnější než v aktuální době, kdy xkrát druhý závod dává live pouze la7 a eurosport na to (sorry Belo) kašle.
Hm,souhlas s Hockinem .. Jeden majitel co má 2 špičkové podniky,to bude skřípat ... To by chtělo každá skupina za sebe a at' je nějaká konkurence,jinak SBK budou věční chud'asi oproti MotoGP .. a ty špígly a světla ? To bude mít větší hodnotu ten Těrlický okruh,na který příští týden jdu , než celé MS SBK ...
Infront je mnohem větší než jen sbk... Tak dramaticky bych to neviděl.
Hockin
Dá se říct,že souhlasím s oběma příspěvky Nejjednodušší cesta, jak zničit konkurenci
to RADO:rád bych se mýlil,ale myslíš,že jeden majitel bude provozovat dva špičkové podniky?Jede z nich dle mého utrpí.Chybí tu ten konkurenční boj,kdy musíš vymyslet něco co druhý nemá a čím zaujmeš.
JollyJoker
Žádný dom, v 18 ještě sajdy, ty mě moc chybí a nemělo by to chybu Vlastně ještě ve 20 red bull, ale ty by už ty světla musely mít To by byl aspoň víkend