Effenbert Liberty závodil doma

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.07.2011 v 10:27

Filtr21: doufám,že tím, že "Ti začíná s Kubou docházet trpě-
livost", myslíš trpělivost s +EFFENBERT LIBERTY BOYS+ !!!?
Já tedy, pokud bych nejezdil aspoň AlpeAdria, či italskej/
španělskej mistrák, nebo IDM,
bych s kýmkoli z WSBK "trpělivost neztrácel" ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.07.2011 v 09:59

... A CO "EFFENBERT LIBERTY Team" v Brně ... ???

AKRO (-498) napsal 12.07.2011 v 23:08

Zdá se, že občas pořadatelé dělají vše pro to, aby naštvali co nejvíc lidí!

Rachilem (3) napsal 12.07.2011 v 15:54

JollyJoker - no můj lístek byl za 800,- parkování 100,- šatna 200,- (jsem tam dva dny a neuložím si přece jen polovinu věcí a zbytek budu tahat s sebou) a benzín u mně je za 1400,- a ubytování je podobné, ale co mi hlava nebere je údaj co utratíš za jídlo s pitím dohromady. V tom horku člověk, který nechce zbytečně zatěžovat organismus vypije alespoň 4 ltr.tekutin (při ceně nejlevnějších nápojů 40 Kč/0,5ltr.) to je 320,- a pak budu držet dietu a tím pádem projím třeba pouhých 240,-. Tím jsem skoro na penězích, které uvádíš jako útratu za dva dny. Když to shrnu tak tento víkend mne vychází na cca 4400Kč (nerozepisuji další drobnosti, ale člověk by měl něco sníst a popít i k večeři atd.).

Teď co jsem viděl na C-čku při výjezdu na rovinku na stadionu. Obě Ducati od našich pivařů při zrychlování se chovaly velmi neklidně na zadním kole, ale Carlos se svojí starší verzí tento problém neměl. A teď kde je problém? Je to konstrukční problém a nebo to neumí mechanici nastavit? Nevím, ale líbilo se mi jak Kuba bojoval. Ovšem to co předváděl Max a Melandri, tak to byl mazec a nádhera.

JollyJoker (1004) napsal 12.07.2011 v 14:22

Motorbreath: Netvrdím,že nemáš pravdu,ale když dám 690 za lístek 150 za parkování a hadry, 450 za ubytování, 500 za benál, 600 jídlo a pití tak mi to přijde v celku tak nějak akorát.
Ne že bych ty peníze ochotně dával,ale beru to v porovnání s mnoha dalšími kulturně-sportovně zábavnými akcemi a je to všude stejné. Něco chceš,tak zaplať...
Jasně že by za Golden mohl být nějaký bonus (alespoň parkovné grátis nebo další lístky slevněné),ale u nás se dělá bysnys takovým buranským způsobem,že to ještě pořád ujde.

motorbreath (491) napsal 12.07.2011 v 13:07

JollyJoker, nevím za kolik jsi měl vtupenku ty, pokud jsi vůbec nějakou měl. Co se týče hlídání na parkovišti, když kontrolovali policajti TP, byl jsem docela v klidu. Když mi ale 17-cti letá holka kontrolovala zmuchlanou papírovou pásku jako důkaz toho, že motorka je moje, tohle za hlídání nepovažuju. A zajímalo by mně docela, jestli jsi někdy vytáhl paty z republiky a zajel se podívat někam ven, jak to chodí tam. Nejen že tím jak to chodí u nás na velkých cenách jsme mírně řečeno zaražení my jako češi, ale i němci už si začínají rozmýšlet, jestli mají jet se nechat odřít do Brna, nebo radši zajedou na výlet do Assenu, neby Monzy (základní výhoda pro ně je platba v eurech, ne jakou u nás buď v Kč, nebo nesmyslný kurz 1 euro = 20 Kč). A bez zahraničních návštěvníků to opravdu nepůjde, protože pro čecha, který není fanda je za těžko zajet se podívat na závody 10 km od baráku. A teď si vem, že si takový potenciální fanda koupí lupen za 1500 s názvem Gold Card, přiřítí se do brna v domění, že při ceně a názvu lístku tam bude "někdo" a na místě zjistí, že je potřeba ještě zaplatit parkovné 100 za motorku, dalších 50 za každou věc do úschovy a to i přes to, že má druhý nejdražší lístek. Takový se na to příště vy..re. A ztrátu, kterou takto autodrom utrpí, zaplatíme my, kteří tam jezdíme pravidelně. A to je to o co tady jde. Místo aby to byl masový sport, kde se chodí pobavit rodiny s dětmi, tak jak to funguje ve světě, bude to o jednotlivcích, kteří budou šetřit, aby mohli strávit víkend v brně, protože pobyt s celou rodinou vyjde jako levná dovolená u moře. A tohle pokud si pořadatel neuvědomí, tak ty závody půjdou do kytek. Všude ve světě jsou zvýhodněné rodinné lístky. Proč asi? Protože za dítě utratíš více na místě a ještě roste autodromu do budoucna potenciální fanda. Ale u nás přemýšlí nejdále v horizontu ze středy na čtvrtek.

JollyJoker (1004) napsal 12.07.2011 v 12:06

Lidi dají za dovolenou 60litrů,za koncert nějaké zahraniční "hvězdy" 2-4 tisíce,v hospodě nechají za útratu pětset bez mrknutí oka,ale za jediný kvalitní motozávod v ČR je jim těžko dát 700 za vstupenku a za hlídané parkoviště 100kačen s možností odložení hader za 50???

Nechápu

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.07.2011 v 11:07

Jak tak čtu, řeší se tady "ekonomika" diváků a brněns.okru-
hu, namísto (jak zní titul těchto komentářů) JAK TÝM "Effen-
bert Liberty závodil doma" ...

martin1 (658) napsal 12.07.2011 v 09:38

Je to obchod jako každý jiný a vedení je u hranice , kterou nebude většina fandů trpět, zkuste si hodit na papír na kolik to vyjde 4členou rodinu s dětmi nad 15 let za 3 dny , aby se nemusely omezovat???asi tam nechcou lidi natáhnout, aby se tam rádi vraceli a všude chválili , ale ty skalní co tam přijdou chcou pořádnš podojit

motorbreath (491) napsal 12.07.2011 v 06:53

pasolini, jo, ale když jdu do divadla nebo do kina, tak mi nikdo neříká, kde přesně mám zaparkovat a pak chce po mně parkovné - mám na výběr. A za další, lístek do divadla nestojí 1500 a šatna v divadle nestojí 100. A zase, nikdo tě nenutí šatnu využít, prostě si ty věci třeba necháš v autě. Bohužel na dromu, pokud tam teda jedeš na motorce, tak takovou možnost nemáš, protože tě na ty parkoviště doslova naženou. Chápu, že nechtějí, aby lidi parkovali kde se dá, ale myslím, že by si ušetřili spoustu nas..nych lidí, kdyby to bylo v ceně lístku. Mimochodem se zase ukázalo, že pro všechny není stejný metr. Jak je jinak možné, že přímo před vstupem za hlavní tribunou, před zraky policie a pořadatelů, parkovala hromada polských a německých motorek. Zřejmě jazyková bariéra...

PityGPX, já jsem ten poslední, kdo by chtěl, aby se závody zrušily. Jenom chci upozornit na neustálé změny k horšímu. První ročníky WSBK byly super, lidem se vycházelo vstříc, aby se cítili na závodech co nejpohodlněji, dokonce při parkování zdarma na C rozdávali podložky pod stojan s logem okruhu (a to nemluvím o ceně lístků, 2006 stál gold s pitlane v přdprodeji 700 Kč ), předloni při koupi lístku na WSBK bylo možno uplsatnit slevu na lístek na MotoGP, myslím že to bylo snad taky 700 Kč - ten rok byl myslím i rekord v návštěvnosti a není se co divit.

pasolini (260) napsal 12.07.2011 v 06:11

motorbreath, martin a další:
pravda, s těma páskama to nebylo moc vychytaný, ale já byl s parkingem na střelnici spokojenej. No a že se za to platí?
Co je na to divnýho? Když pujdeš do divadla tak, tak za ššatnu taky platíš. A že je to odstupňovaný podle toho, kkolik krámů jim tam necháš je snad logický. Přece nebudu pplatit za jen za helmu tolik co ostaní i za kombošku a bboty.

martin1 (658) napsal 11.07.2011 v 23:39

Pity přečti si po sobě posl. odstavec-myslíš to dobře, ale co dělá drom dlouhodobě pro věrné fandy, počítám se mezi ně na vše chodím do Brna na všechny dny a 8,30 jsem na tibuně, ale kuwa, parkovný no ok, ale vybírat za přilbu 50, boty 50 bundu 50 atd. si kálí na hlavu samy-nemyslí na fanoučky , ale na prachy, tradice se vyrábí trochu jinak.../a polišům ukazovat poutový pásešky a TP a OP je nezajímá a parking pod C prázdný komedia ulmania /a kritika by je měla posouvat a ne couvat!

PityGPX (949) napsal 11.07.2011 v 20:39

Tak výsledky Liberty v Brně byly všelijaké. Narozdíl od min. roku, Kubovi se extrémně dařilo v pátek a v sobotu (bez pádů, rychlý). V závodech ale ty motorky prostě nejedou, resp. nevydrží tempo jako na jedno kolo. Ví se už dlouho, že jak se jezdí evropské závody a je extrémní horko tzn letní počasí tak mají problémy. Jestli ti jezdci ničí svým stylem gumy či podobně těžko říct, ale ta Ducati s tím má problémy. První závod u Kuby byl ze začatku hodně dobrý, držel tempo a vypadalo to na jisté top ten, ale ke konci to prostě nejelo. Škoda pádu ve druhé jízdě, kdyby udržel byť jen 12 místo, myslím že prostě ty výsledky by byly max. dosaženy, které by dosáhnout za daných okolností mohli. Oproti lonsku je to ale výkon zlepšení o několik procent. Řek bych, že Kuba a Sylvian jsou si na stejné urovni jezdecké takže těžko říct, kde by byl Fabrizio když by zustal u Ducati a jezdili by v Effenbertu. Každopádně první závod slušný a body doma, to se pčítá a je to takové nabití té sebedůvěro do dalších závodů.
Co se týče k orgnaizaci a samotnému průběhu wsbk tak z mého pohledu není co vyčíst, doprava na okruh jako vždy zdarma, (z centra z brna a zpět), razítko na ruku neřeším, výhoda byla, že při opakovaném vstupu na tribuny či do paddocku stačil ukázat loket s razítkem.
Hodně dobří byli tratoví komisaři, kteří bleskurychle dali pryč stroj Xause a zabranili tak červéné vlajce, takže jestli to byla Oggova posádka tak dík moc! Restarty u wsbk ja mam nerad, protože ...
Jestli chcete, aby se závody jezdili v dalším roce, tak je prostě potřeba aby se na wsbk chodilo ve větším počtu, nesedět u tv, když to je možné a jít se podívat na živo a povzbudit české jezdce a český tým pana Josky Kubíčka, kterému tímto gratuluji k domácímu vítězství. Ukrajinská slivovice byla moc dobrá.
Věřte, že čím víc lidí bude jezdit na závody do brna a čím méně tady bude kritických příspěvků na stranu organizace, amd, jezdcům apod, tím déle se gp a wsbk můžou udržet. Jedna věc je zisk, druhá věc je pověst a věrnost fanoušků.
JV moc pěkně komentoval. Tak za pět týdnů zase všichni live na tom samém místě :)

Paťan (361) napsal 11.07.2011 v 19:53

motorbreath > byl jsem v brně na wsbk poprvé. člověk vstřebává, rozkoukává se, ale... nevim, proč mi dávali po chvilkovém opuštění okruhu razítko při odchodu? abych ten lístek v sobotu neprodal někomu, kdo by na něj šel v neděli? nebo proč jako? a to razítkování pro vstup do paddocku jsem taky nepochopil. jedno razítko na ruku, druhé na lístek. k čemu? to abych si to pamatoval druhý den ráno po kocovině až bych se probral "jo ahá, ty voe, já byl i v paddocku"... ??? pokud bude wsbk 2012 v brně, chtěl bych jet na motoru, ale pokud je to s parkováním takhle, tak na to hodím bobek. jinak jsem byl spokojenej. sice všude samá kontrola (na okruh kontrola, do paddocku kontrola, na céčko kontrola, cestou zpět zase kontrola, zase do paddocku... vypadám snad jako binládin???). jak už tu někdo psal - plastová páska na ruku řeší vše (v různých barvách). trošku mám podezření, že abája seňyjor potřebuje pumpnout nás fanoušky před motogp, aby se mohl vytáhnout. případně nalít do svého týmu... ale jinak cajk. když člověk přeskočí všechno tohle kolem, tak to byl krásný víkend. Kubo, nevadí, držím pěsti do dalších závodů

memphis.unv (17) napsal 11.07.2011 v 16:26

ještě jsou dvě možnosti- buďto je to mašinama, loni ty samý taky nejely vůbec nic a nikdo netušil čim to je...
anebo to tým neumí a tak jak testovali v zimě pokaždý v pár stupních nad nulou tak se naučili s mašinou zacházet za studena, což je vidět, ale za tepla se to nenaučili protože tak netestovali

hiffson (5) napsal 11.07.2011 v 16:25

Já se moc nekoukám ani v TV, ale když bylo to Brno... Líbily se mi výkony na prvních dvou místech. Ale naše Ducati to byla katastrofa, z pohledu první desítky absolutně nejedoucí motorky. To můžou jet jak Baylissové, ale je to stejně k ničemu když je v každým kopci někdo vezme. A to driblující zadní kolo v náklonu z kopce to jsem snad ještě neviděl. Kuba nechtěl lehnout to bylo evidentní, bohužel to pak zkusil venkem na brzdy a to padá docela často. Mě se líbil Melandri jak to tam strkal nadrzo Maxovi pod motorku. Sykes akorát brzdil provoz klidně ho měl poslat do kačeru.

motorbreath (491) napsal 11.07.2011 v 14:07

Jako dlouholetý a pravidelný návštěvník WSBK v Brně mi letošní přístup ze strany okruhu opravdu vyrazil dech. Chápu, že se za ty roky spousta věcí změnila, ale jedno bylo od počátku při WSBK standard a to parkování pro motorky zdarma. To, že se cena lístu oproti původní ztrojnásobila - no budiž, včasným nákupem se dalo docela hodně ušetřit. Ale abych si ještě musel zaplatit za parkování to tu ještě nebylo. A tu samou cenu, co auto, které zabere místa jako čtyři motorky. Opravdu by se nad tím měli kompetentní lidi z okruhu zamyslet, jakým způsobem tahaj lidem peníze z kapes. Kdyby tu p...nou stovku připočítali k ceně lístku, vyberou ještě více a návštěvníci se budou cítit lépe, protože "v ceně lístku je parkování zdarma". Jenomže u nás to je tak, že se měsíc před závodama uvažovalo, jak ještě na poslední chvíli škrábnout nějaké peníze a někoho napadlo, že by se jěště mohlo platit parkovné. A protože všichni motorkáři byli zvyklí, že parkovné je zdarma, tak vesele přijeli na okruh a nestačili se divit. A ten systém s těma páskama jsem taky nepochopil, Já jsem si tu na ruku naštěstí nepřilepil, takže jsem se mohl v sobotu v klidu osprchovat ,kdo si ji ovšem nalepil, ten se musel modlit, ať se mu ten papírek nerozmočí. A za další, kdyby to někdo chtěl zneužít, vezme ty dvě pásky a vyveze z parkoviště motorek kolik bude chtít. Ta páska šla totiž rozlepit docela v pohodě a stejně nikdo nekontroloval, jestli ji nemáš třeba slepenou jenom lepící páskou. A výjezd z parkoviště to stejně nezrychlilo, takže nechápu, proč změnili systém s techničáky. Fungovalo to na h...o a ještě to bylo dražší. Dále pak nechápu systém razítkování při vstupu do paddocku. V tom horku se to samo smylo tak do deseti vteřin po otisku. Pokud máte někdo racionáolní vysvětlení tohoto počinu, rád si ho vylsechnu a nechám se poučit.

Jenom doufám, že pořadatelé pro příští rok nepřistoupí taky k opáskování. Aby se potom nemusela nosit jedna páska z parkoviště, jedna pro vstup na okruh, jedna z kempu a eventuelně jště jedna pro vstup na záchodky

Jinak závody byly super, češi měli jako obvykle smůlu, ale snad se to jednou prolomí a uslyšíme českou hymnu. Třeba příští rok.

ROSSI_CE (91) napsal 11.07.2011 v 13:53

Kuba je v 15 nejleppších bikeru už pět let,není asi nejlepší nemá nejlepší materiál, ale je tam! Kdyby tam nebyl nikdo by SBK nesledoval,bohužel mám obavy,že ho už v Brně neuvidíme (závod SBK).

Georgik (76) napsal 11.07.2011 v 12:55

Souhlas s J Jokerem a dvoutakťákem. Na výjezdu do kopce pravidelně tancovaly jen tři motorky: obě "naše" a pak toho Maďara na divokou. Je to v materiálu, či spíš v práci mechaniků. Třeba se na Ducně teprv zaučují... každopádně, když vše klapne, tak Kuba výsledek dá, což už dokázal. Osobně doufám, že se tanm všichni naučí pracovat trochu líp. A ještě k chytrolínům, co tu píšou, že jen co zkusil předjet, tak lehnul. Kdyby to nezkusil, tak ti samí by tu psali, že je to kroužil, co ani nezkusil závodit .

ferda.66 (38) napsal 11.07.2011 v 11:47

no snad to s tou novou Duknou pristi sezonu bude lepsi sezona,letos treba fakt nevysly gumy,ktere nechtely ani prozradit...
Kuba prece rikal,ze mu doma okruh nesedi,i kdyz v trenincich byl rychlej,budme radi aspon za tech 5.bodu z 1.race
tak koncem mesice dalsi sance

Filtr#21 (7) napsal 11.07.2011 v 11:34

Souhlas se všema, bylo to frustrující... Mě už však začíná s Kubou tak trochu docházet trpělivost...

JollyJoker (1004) napsal 11.07.2011 v 10:53

Kuba by byl vítěz,kdyby před ním nikdo nejel...ale jakmile se mělo předjíždět,tak byl průšvih.Jednou se smykla,po druhé padla.
Kuba není tele a ví,co si může dovolit,Sykes ho vyloženě deptal a mně taky

Dominik-Duka (1) napsal 11.07.2011 v 10:35

teda jedno bych Kubovi vytknul, moc nebyl vidět v zákulisí, než mě někdo utře že se soustředil na závody.
Takovej Haga nejede nic moc, v sobotu furt podepisoval všechno možný, plácám se po paddocku, čumím po roštěnkách najednou jsem zaregistroval něco před sebou, zastavím, podívám se dolů on to Nori, smál se koukal na mě nahoru, poplácal mě po rameni, popřál jsem mu štěstí a bylo, celou dobu se tlemil jako tele.

Dominik-Duka (1) napsal 11.07.2011 v 10:23

Ducati prostě nejede, nebo jí neumí nastavit podvozek, plavala a na rovinkách mu Sykes ujel vždy o parník, ihned po srovnání náklonu.
Evidentní to bylo na konci stadionu, neuděláš prostě nic.
V prvním race měl namále a ve druhém to zkusil a lehnul, to nebude lidskej faktor kterej mu to sere.

pasolini (260) napsal 11.07.2011 v 10:05

reeken: souhlas

michal.michi (33) napsal 11.07.2011 v 09:33

Myslím že Kuba jel max co mu stroj dovolil jinak návštěvnost byla velice slušná v pátek 8 tísíc sobota 15 a neděle 42 o 4 tisíce více než loni(na neděli)a zvýšil se počet návštěvníků na moto.Po zvýšení vstupného a výkonech Kuby v posledních závodech jsem ani nečekal.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.07.2011 v 09:18

JSEM ´fanda´Kuby Smrže - nakonec ho znám od jeho začátků a
to už je docela dávno...
Ale taky jsem už"tady, či na jakém jiném fóru" napsal,že
vždycky budu na straně JEZDCE!
Takže můj NÁZOR: ne Psychika-psychika-psychika je příčinou
toho,co jsme,bohužel i v Brně,mohli vidět (že Kuba nikoho nepředjel a když to zkusil,následoval pád),
ALE PRÁCE "TOHO"JEHO TÝMU.
"Ta partička" koupila dobrý(!)motocykly,i když loňský, ale
"neumí" je. To,že Guintolimu dali na zadek gumu, se kterou
musel do boxu, tak to se nepodařilo žádnýmu jinýmu týmu.
A jsou tam "chudší" (myslím "na peníze"!).
Začínám se obávat, aby (a to už jsem"tady"taky jednou nap-
sal)se neopakoval případ "Smrž" DUCATI TEAM 2010...

Kubát (1404) napsal 11.07.2011 v 09:07

reeken: stejnak nás tady za chvilku budou obviňovat z pokrytectví a zaslepenectví. ale jedna věc je už dlouho patrná, že kuba je prostě rychlejší jak motorka. on by ještě zrychloval, ale technika prostě nestačí, nedrží, kope...

Reeken (1) napsal 11.07.2011 v 08:47

Kubát:díky za stejný názor,jde vidět,že se najdou správní fanoušci se střízlivým a reálným pohledem na věc.opravdu něco těm Duknám chybí,jen na to přijít a myslím si,že jim snad i továrna nějak pomůže,buď daty nebo díly,kdo ví,co nyní jezdí Checa,kdo ví,jak se přerozdělují gumy atd.atd.Je toho dost a myslím si,že obrovský zájem na vyřešení nezdaru má samotný tým Liberty racing a jeho technici.takže držme palce týmu a Kubovi!!!

JollyJoker (1004) napsal 11.07.2011 v 08:47

V televizi je to něco úplně jinýho. Kuba v 1.race dojel Sykese a nemohl ho předjet.V zatáčkách to Sykes pořád zavíral a na rovince Ducna Kawě nestíhala. A na předjetí v zatáčcce to nebylo,Ducna se hned třepala.
2.race to stejný a když to teda Kuba risknul,tak to dopadlo,jak se dalo tušit,Ducna lehla.
Sykes to vždycky špuntuje...vyjede dobře a pak začne ztácet a vytváří za sebou vláček

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist