Jezdci HRC o Sepangu

Co řekli jezdci Hondy na závěr jejich prvního testování v roce 2004 najdete uvnitř tohoto článku.

Max Biaggi - 2:02,585 (50 kol)
Byly to docela dobré tři dny v Sepangu. Teplota nám hodně pomohla, znamenalo to, že jsme si mohli hodně hrát s nastavením a testovat mnoho různých pneumatik. Vždy jsem se zde cítil klidný a byl jsem konzistentně rychlí, to je dobrá zpráva. Z motocyklu, který právě mám, jsem šťastný, je to rozhodně velký pokrok od toho co jsem doposavad měl. Musím však vzhlížet k budoucnosti a doufat tak ještě v lepší vývoj. Já i tým budeme vždy vše dělat na 100%, vždy jak umíme nejlépe, proto se již těším na další spolupráci, která za několik týdnů bude pokračovat opět na tomto okruhu.
Sete Gibernau - 2:02,7
Byl to velmi divný a těžký den. Dnes ráno jsem jezdil s novým motorem a ten se téměř okamžitě porouchal. Měl jsem na výběr buď namontovat starý motor nebo skončit. Rozhodl jsem se pokračovat, ale bylo jasné, že vše bude limitované, nechtěl jsem riskovat další poškození, nakonec se zastavil i tento motor. Snažil jsem se získat nějaké další informace pro Michelin. Přední pneumatiky, které jsem použil, byly zcela nové generace. Zpočátku jsem se držel na hranici mezi 2:02 a 2:03, později to začalo klesat. Měl jsem dnes smůlu, ale fyzicky i mentálně to byly dobrá příprava pro letošní sezónu, kdyby vše nevycházelo dobře.
Tohru Ukawa - 2:03,2 (76 kol)
Dnes jsem prodělal plnou závodní simulaci na 21 kol a řekl bych, že jsem byl o 15 až 20 sekund rychlejší než když jsem zde jezdil v říjnu. Mohu říci, že jsem nedosáhl na dokonalé nastavení motocyklu a proto je tento čas velmi dobrý. Na motocyklu jsme udělali mnoho změn, aby se zlepšila přilnavost, změnilo se nastavení odpružení kol, rámu a mnoha dalších věcí, vše se zlepšilo, ale stále je zde ještě hodně práce. Myslím, že čas na jedno kolo mohl být lepší. Nevím jestli dostanu další šanci testovat tento motocykl ještě předtím, než ho dostanou ostatní jezdci.
Colin Edwards - 2:03,3 (38 kol)
Než jsem sem přijel, byl jsem dosti ustaraný, protože jsem věděl, že musím absolvovat hodně kol na sedmnácti palcových předních pneumatikách Michelin, na kterých jsem již čtyři roky nejezdil. Na Superbike jsem začínal jezdit také 16,5. Myslím si, že jsem před dnešním dnem dokonce cítil trochu strach. Jezdil jsem na 17" celý den a práce lidí od MotoGP učinila v těchto pneumatikách velký rozdíl. Mohu říci, že nyní jsem ve svém rozhodování mezi volbou pneumatik tak 50 na 50 procent. Pro Hondu jsou 17" pneu vyváženější a klidnější, není to sice všude kde potřebujete, ale musím především myslet na vlastní rozhodnutí.
Makoto Tamada - 2:03,5 (30 kol)
Až do dnešního dne to bylo dobré testování, ale takovéto věci se mohou stát. S novým motorem šlo vše dobře, postupně jsem v několika oblastech zlepšoval nastavení motocyklu. Motor je nyní hladší, ale stále se může ještě zlepšovat. Protože jsem dnes příliš brzy skončil, těším se na další testování.
Nicky Hayden - 2:03,2 (68 kol)
Bylo to krásné, jezdit po zimní přestávce opět na motocyklu. Během těchto tří dnů jsem stále jezdil rychleji a rychleji, motocykl vypadal lépe a lépe. Několik nových pneumatik Michelin také vypadalo velmi dobře. Zkoušel jsem přední pneu jak 17", tak i 16,5". Nový motor dobře usnadnil práci a já se již těším na jízdu na novém motocyklu pro rok 2004, která bude při příštím testování tady na Sepangu. Tento okruh sice není jedním z mých oblíbených v Grand Prix, ale již se zde cítím klidnější a jistější než v minulosti.
Zdroj - Tisková zpráva HRC ze dne 22. 1. 2004

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist