Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Deluxa máš pravdu.
KTM si ocelový rám chválila protože je rychlí na výrobu. Poznatky z testů vedoucí ke změně rámu pak mohou hned druhý den testovat s novým rámem. Ostatní "Japonské" značky mají zmrazen vývoj během sezóny takže tuto výhodu nevyužijí. Ale zdá se že směs karbon+hliník funguje mnohem lépe než ocel. Bohužel pro KTM.
Case..ja to pisem vsade a dookola. Nemozes postavit prototyp motogp na debilnom trubkovom rame ak ma konkurencia hlinikove moderne mono odliatky alebo kombinacie karbon-hlinik. To sa neda nijako zrovnavat, ani co sa tyka tuhosti, jazdnych vlastnosti, moznosti nastavenia a odozvy alebo presnosti vyroby..atd. Jediny dovod co ma napada preco este nepostavili nove sasi je, ze s nim nemaju absolutne ziadne skusenosti (oproti viac ako 20 rocnym japonskym znackam) teda skusaju to s cim skusenosti maju. Ale moze to byt takto postavene rovnako rychle a presne ako konkurencia? Ani nahodou a ani v tych najdivokejsich snoch.
Ředitel KTM: Chtěli jsme Randyho jako náhradu za Pola, ale ten nám řekl, že závod pojede jen v případě, když před tím bude moci testovat. Jeho přání respektujeme a chápeme ho.
Takže máš asi pravdu MotoKawo.
Ale on je dost velký rozdíl jestli jseš na dráze sám nebo mezi 24 divočáky. Hlavně v bezpečnosti.
Manažer Pola je i manažer Baze, tak to asi v nouzi nejvyšší domluvili. Já opravdu nechápu, ze nejede Randy. Baz se toho nebojí a Randy jako si nechce trhnout ostudu či co? Je testovací pilot, nikdo netlačí na výsledek, aby jel na hraně a položil to. Ale relevantní porovnání schopností motorky při závodě oproti ostatním značkám by snad pro něj mělo být přínosem. Jiná by byla, kdyby nebyl fit.
Když bylo v Brně oznámeno zranění klíční kosti Pola E. , nikdo asi netušil,
že není jediné a že rekonvalescence bude tak dlouhá
Jj, závody na okruzích jsou "ošidné", nebo jak to říká ten Joska Kubíček ...
Deluxa máš pravdu.
KTM si ocelový rám chválila protože je rychlí na výrobu. Poznatky z testů vedoucí ke změně rámu pak mohou hned druhý den testovat s novým rámem. Ostatní "Japonské" značky mají zmrazen vývoj během sezóny takže tuto výhodu nevyužijí. Ale zdá se že směs karbon+hliník funguje mnohem lépe než ocel. Bohužel pro KTM.
Case..ja to pisem vsade a dookola. Nemozes postavit prototyp motogp na debilnom trubkovom rame ak ma konkurencia hlinikove moderne mono odliatky alebo kombinacie karbon-hlinik. To sa neda nijako zrovnavat, ani co sa tyka tuhosti, jazdnych vlastnosti, moznosti nastavenia a odozvy alebo presnosti vyroby..atd. Jediny dovod co ma napada preco este nepostavili nove sasi je, ze s nim nemaju absolutne ziadne skusenosti (oproti viac ako 20 rocnym japonskym znackam) teda skusaju to s cim skusenosti maju. Ale moze to byt takto postavene rovnako rychle a presne ako konkurencia? Ani nahodou a ani v tych najdivokejsich snoch.
Randy je především najat jako expert pro Eurosport France a píšou, že může dát Bazovi cenné tipy. O Kaliovi nevim nic. (speedweek.com 22. 8. 13:09)
Rosičko asi myslíš Miku Kallia.
Randy prý fit ještě není ale už by měl být dnes s Bazem v Silverstonu aby mu dal nějaké rady
Ředitel KTM: Chtěli jsme Randyho jako náhradu za Pola, ale ten nám řekl, že závod pojede jen v případě, když před tím bude moci testovat. Jeho přání respektujeme a chápeme ho.
Takže máš asi pravdu MotoKawo.
Ale on je dost velký rozdíl jestli jseš na dráze sám nebo mezi 24 divočáky. Hlavně v bezpečnosti.
Pražec. Nejčastější problémem Daniho jsou studené pneu. Dani je nejlehčí jezdec. Myslím že tam je souvislost dost velká.
Manažer Pola je i manažer Baze, tak to asi v nouzi nejvyšší domluvili. Já opravdu nechápu, ze nejede Randy. Baz se toho nebojí a Randy jako si nechce trhnout ostudu či co? Je testovací pilot, nikdo netlačí na výsledek, aby jel na hraně a položil to. Ale relevantní porovnání schopností motorky při závodě oproti ostatním značkám by snad pro něj mělo být přínosem. Jiná by byla, kdyby nebyl fit.
TDM851> Vazne si myslis, ze teplota gumy, tolik souvisi s hmotnosti jezdce?
Když bylo v Brně oznámeno zranění klíční kosti Pola E. , nikdo asi netušil,
že není jediné a že rekonvalescence bude tak dlouhá
Jj, závody na okruzích jsou "ošidné", nebo jak to říká ten Joska Kubíček ...
Case Baze si určitě nevybrali jen kvůli zkušenosti z Mgp. Je dost velký=těžší jezdec, třeba mají problém s teplotou pneu?
TDM851: Taky jsem čekal že se za těch pár let budou pohybovat na lepších místech... Otázka čím to je, no...
Budou muset zabít krávu a tři klokany, aby ušili Lorisovi novou Kombinézu v barvách fabrické KTM. Ale držím mu palce, je to sympaťák !!
Bude asi do počtu, ale třeba to nakonec vyjde, popadá to a bodík třeba bude! Jinak nečekám že by stačil ani Abájovi.
Držím mu palce. Nic proti současné dvojici u KtM, ale podle toho, co fabrika do toho narvala peněz a jaké lidi ve vývoji má, by měli být uplně jinde.
Třeba mu KTM sedne!
Baz byl vždy dobrá konkurence pro Abaju.
Výrazně lepší než Xavier Simeon.
Tak jsem zvědav jestli se kluci poperou o bod.
Dnešní KTM šlape výrazně líp než Ducati 2016.
Baz by mohl bod urvat a přeskočit Belgičana v celkovém pořadí.
Body určitě nebudou, ale aspoň se sveze.