GP Malajsie – Nejrychleji zajel v pátečních trénincích Alex Rins
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Estrella Galicia 0,0 Marc VDS, Leopard Racing, Redox Prüstel GP, Gresini Racing | Zveřejněno: 2.11.2018 | Zobrazeno: 20 269x
Kapitoly článku
MotoGP – 2.volný trénink
První polovinu tréninku vedl tabulku časů Marc Márquez (Repsol Honda Team) jehož maximem na kolo bylo 2'00,527 sekundy. Druhý Maverick Viňales (Movistar Yamaha MotoGP) ztrácel 0,054 sekundy, třetí Andrea Dovizioso (Ducati Team) byl o 0,187 sekundy pomalejší. Znovu výborně, tentokrát s GP17, si vedl Álvaro Bautista (Ángel Nieto Team), jemuž patří čtvrtý čas. První pětici uzavíral Andrea Iannone (Team Suzuki ECSTAR), který ale v kombinaci časů neměl prozatím maximum na přímý postup do Q2. Ve druhé zatáčce si vybral slabší chvilku Scott Redding (Aprilia Racing Team Gresini), který tam spadl a do boxů musel na skútru. Horší to bylo v případě Jorge Lorenza (Ducati Team), který měl viditelně problémy, zápěstí zřejmě stále bolí a je tu vysoká pravděpodobnost, že po pátečních trénincích odstoupí.
Druhý trénink vyhrál časem 1'59,608 sekundy Alex Rins (Team Suzuki ECSTAR), jemuž včera shořela jedna motorka, přes noc mu složili novou a Španěl v pátek odpoledne odvedl perfektní práci. Jen 0,093 sekundy ztratil Marc Márquez (Repsol Honda Team), ve dvou desetinách jsou jezdci Jack Miller (Alma Pramac Racing) a Maverick Viňales. Časy na postup do Q2 má dále pátý Danilo Petrucci (Alma Pramac Racing), Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP), sedmý Andrea Dovizioso (Ducati Team), osmý Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3) a devátý Andrea Iannone. Posledním jezdcem s časem pro Q2 je Aleix Espargaró (Aprilia Racing Team Gresini), který byl ve druhém tréninku až devatenáctý. Karel Abraham (Ángel Nieto Team) se posledním měřeným kolem za 2'01,684 sekundy posunul na sedmnácté místo, v kombinaci časů je devatenáctý.
32°C, dráha mokrá, 37°C, vlhkost: 66%
1. | # | 42 | Alex RINS | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 1'59.608 | ||
2. | # | 93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 1'59.701 | + | 0.093 |
3. | # | 43 | Jack MILLER | AUS | Alma Pramac Racing | Ducati | 1'59.771 | + | 0.163 |
4. | # | 25 | Maverick VIÑALES | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 1'59.802 | + | 0.194 |
5. | # | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Alma Pramac Racing | Ducati | 1'59.811 | + | 0.203 |
6. | # | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 2'00.017 | + | 0.409 |
7. | # | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | 2'00.091 | + | 0.483 |
8. | # | 5 | Johann ZARCO | FRA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 2'00.159 | + | 0.551 |
9. | # | 29 | Andrea IANNONE | ITA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 2'00.502 | + | 0.894 |
10. | # | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 2'00.579 | + | 0.971 |
11. | # | 30 | Takaaki NAKAGAMI | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda | 2'00.829 | + | 1.221 |
12. | # | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Angel Nieto Team | Ducati | 2'00.980 | + | 1.372 |
13. | # | 21 | Franco MORBIDELLI | ITA | EG 0,0 Marc VDS | Honda | 2'00.981 | + | 1.373 |
14. | # | 44 | Pol ESPARGARO | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 2'01.020 | + | 1.412 |
15. | # | 38 | Bradley SMITH | GBR | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 2'01.302 | + | 1.694 |
16. | # | 6 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda CASTROL | Honda | 2'01.561 | + | 1.953 |
17. | # | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Angel Nieto Team | Ducati | 2'01.684 | + | 2.076 |
18. | # | 12 | Thomas LUTHI | SWI | EG 0,0 Marc VDS | Honda | 2'01.743 | + | 2.135 |
19. | # | 41 | Aleix ESPARGARO | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 2'01.766 | + | 2.158 |
20. | # | 55 | Hafizh SYAHRIN | MAL | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 2'01.894 | + | 2.286 |
21. | # | 10 | Xavier SIMEON | BEL | Reale Avintia Racing | Ducati | 2'01.900 | + | 2.292 |
22. | # | 81 | Jordi TORRES | SPA | Reale Avintia Racing | Ducati | 2'01.940 | + | 2.332 |
23. | # | 45 | Scott REDDING | GBR | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 2'02.338 | + | 2.730 |
24. | # | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Ducati Team | Ducati | 2'04.636 | + | 5.028 |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.