Patnáctinásobný mistr světa Giacomo Agostini slaví své 76. narozeniny

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 19.06.2018 v 02:56

Ti co TT jezdí, by ti Ivane potvrdili, že by nezajeli nic bez kvalitní motorky, jako nakonec na všech okruzích a ani TT nevyjímaje.

IvanDvoutakťák (5116) napsal 18.06.2018 v 07:25

Já bych "stejně" dal přednost vyjádření těch co TT jezdí

KARING (245) napsal 17.06.2018 v 23:00

No Ivane dnes je to také znát, se starou plečkou TT nevyhraješ a ani se slušně neumístíš! Tenkrát měl AGO v půllitru asi 90 koní ve čtyřválci, později o něco víc ve tříválci a byl to tovární jezdec. Proti němu jeli soukromníci většinou na jednoválcích o maximálně 60 koních... Nebyla šance mu konkurovat i kdyby jel na pohodu!

IvanDvoutakťák (5116) napsal 17.06.2018 v 22:33

Budeš se muset zeptat třeba Kamila Holana, nebo Michala Dokoupila,
KARINGu, jakou roli na trati TT hraje rozdíl ve výkonu strojů ...

KARING (245) napsal 17.06.2018 v 18:41

No ivane, místní rutinéři mu na TT jistě nic nedarovali, ale nic platné jim to nebylo koně HRÁLY roli hodně značnou a zrovna na MANU který je rychlý jim rychlostí vyšší o 40 km/h než jeli oni, lehce ujížděl. Aby nedošlo k omylu, Ago byl dobrý jezdec i když zdaleka ne nejlepší a měl bezkonkurenční motorky.

IvanDvoutakťák (5116) napsal 17.06.2018 v 10:06

Já jsem ho "vzal na milost" , když několikrát vyhrál na TT,
protože TAM mu "místní rutinéři" , kteří TT jezdili už léta předtím,
než tam Ago přijel poprvé, určitě nic "nedarovali" a na této trati,
bez jejíž hodně dobré znalosti, žádný "koně" navíc nehrají roli
a bohužel se na ní umíralo možná víc než dnes.

oxygen (490) napsal 16.06.2018 v 21:55

Asi tak

KARING (245) napsal 16.06.2018 v 16:55+1

Genetik - Byl to klikař, který se trefil do správné doby! Na Hailwooda neměl ani náhodou, Read hned po příchodu do MV narušil jeho hegemonii, Saarinen, který ho porážel se bohužel zabil... Závody s AGEM byly trapné, obvykle předjel i druhého v pořadí o kolo, protože měl motorky, které měly obvykle o třetinu vyšší výkon, než jeho "konkurence" a jak píše Genetik, byly o 30-40 km rychlejší! Dnes by takové "závody nikoho asi nezajímaly! Však se ho často novináři ptali, jestli ho ještě baví závodit a zda by si nechtěl zajet závod, kdy by měli všichni stejné motorky a on takové dotazy jako nafrněny šampion nerad slyšel. Nedávno jsem četl rozhovor s Jimem Redmanem, šampionem tříd 250 a 350, který řekl letos Agostinimu, že se sice několik let potkávali jen ve třídě 350 a že ho AGOSTINI NIKDY v žádném závodě neporazil, dokonce ani když Redman jel jednou na půllitrové Hondě a také vyhrál! REDMAN konstatoval, že se to co řekl, AGOSTINIMU I PO 50 LETECH VŮBEC NELÍBILO.

genetik (45) napsal 16.06.2018 v 16:17

On dobře ví,že měl obrovské štěstí na motorku a její výkon byl oproti konkurenci opravdu jinde,takže po rovinách byl o 30-40 km rychlejší. A pokud ji měl v rukou dobrý jezdec a to Ago byl,tak se tituly jen sypaly. Jak se však objevil Read a hlavně Hailwood,bylo zle a oba tito dva,ale hlavně Hailwood byl lepší Ovšem pro ženy byl hezounek Ago miláček a mnoho slepic by se rádo nechalo pojí at

PinkPanther (844) napsal 16.06.2018 v 15:52

Ty doby nejdou absolutně srovnávat. Tihle borci dali třeba tři závody za den v různých kubaturách.
Jinak také gratulace a hlavně zdraví

oxygen (490) napsal 16.06.2018 v 14:28

Nejezdil špatně, o tom žádná, ale kolik by získal titulů v dnešní době -? Paralelně žádnej a kdoví esli nějakej - a moc dobře to ví, proto je tak zapšklej

griso21 (147) napsal 16.06.2018 v 14:26

Božský Ago je jen jeden,hodně zdraví do dalších let,Mistře.
P.S.
Pro rýpaly,Ago nebyl jediný,kdo jezdil Agustu,ta navíc byla náročná na ovládání,ne každý ji zvládl,asi jako dnes Ducati.A ostatní značky už také byli víceválcové.

Rosička (982) napsal 16.06.2018 v 13:28

V době jeho slavné éry mi jeho "obří plakát" zdobil pokoj

Blahopřání k narozeninám pane Agostini

IvanDvoutakťák (5116) napsal 16.06.2018 v 11:55

Boj s kompresí motoru jeho "trojky 500" pro "warmup" na IoM - TT ...



Ve třídě 350 v souboji s Jawou 2T-V4 Billa Ivyho ...

blackblues (1515) napsal 16.06.2018 v 11:37

Legenda nade vse,at zdravi slouzi

Strngr (141) napsal 16.06.2018 v 06:48

Ano, díky technické převaze MV ve druhé polovině šedesátých let to měl Ago snazší, nicméně jezdec to byl znamenitý... každopádně je ročník čtyřicet dva, takže je mu vskutku nadpisových 76 a nikoli "sedmasedmdesát", jak se vloudilo do článku.

KARING (245) napsal 16.06.2018 v 01:51

To se mu to skoro celou kariéru jezdilo s MV Agustou, která měla o třetinu vyšší výkon, než ostatní, soukromníci s jednoválcovými Nortony! Ještě, že přišla v polovině 70 let přece jen nějaká konkurence!




TOPlist