4. CEC2 & 4. Czech Superstock Cup

Za fantastického počasí se jely v Brně další okruhové radovánky by CEC

Kapitoly článku

4. Czech Superstock Cup

Na Brněnské trati se ve třetím dnu akce naší agentury IVRacing uskutečnily závody seriálu Czech Superstock Cup. Czech Superstock Cup 600
Pár minut po dvanácté vyrazilo ke svému závodu celkem čtrnáct šestistovek. Těm dominoval od startu až do cíle Jiří Fejta. Jezdec MČR, který se po zranění z úvodního závodu Mistrovství Republiky na Hungaroringu vrací pozvolna do závodního tempa a přijel s námi potrénovat. Druhý v cíli byl se ztrátou téměř padesáti vteřin Pepa Pončík, který o téměř celou půlminutu porazil třetího jezdce v cíli a zároveň svého týmového kolegu z CEC Tomáše Skývu. Bramborová medaile snad zase tak nemrzela Petera Dobřanského, protože ten se stal krom čtvrtého místa v CSC i vítězem poháru slovenských jezdců SSC. Pátý v cíli byl poté, co si zlepšil své osobní maximum na této trati, Daniel Brož. Druhé místo v SSC obsadil Denis Zimmermann a klan Zimmermannů bral i pohár za místo třetí zásluhou Davida Zimmermanna. 



Czech Superstock Cup 1000
Jedenatřicet litrů se krátce před druhou odpolední vydalo vstříc jedenácti kolům ostrého závodu. 

Ještě než se tak stalo, byl po pádu v zaváděcím kole venku z boje o mety nejvyšší Petr Koluch. Závod litrů měl stejně jako ten šestkový jasného lídra. Od startu do cíle si čelo pohlídal Přemek Glinz a s bezpečným půlminutovým náskokem proťal cílovou pásku a bral největší pohár. Druhé místo si po dobrém výkonu vyjel polský jezdec Zbigniew Jezdzrejek. Největší zájem byl ovšem o pozici třetí. To totiž do cíle dorazila skupinka, která bojovala o zbylé pódiové umístění. Jako největší bojovník se nakonec ukázal Pavel Majer, který za sebou přivezl do cíle ve vláčku Richarda Balcara, který na něj ztratil tři desetiny vteřiny a o dalších pouhých pět desetin nazad projel pod šachovnicí jako poslední z krátké vlakové soupravy tří utržených vagónů Marek Hartl.

Hodnocení SSC litrů vyznělo nejlépe pro Alexe Urbana, který si tak po druhém místě ze Slovakiaringu připsal vítězství, druhý mezi slovenskými jezdci skončil Ladislav Miklánek a třetí dorazil do cíle Vladimír Kada.

CSC 600
1.Jiří Fejta, 2.Josef Pončík, 3.Tomáš Skýva, 4.Peter Dobřanský, 5.Daniel Brož,…

SSC 600
1.Peter Dobřanský, 2.Denis Zimmermann, 3.David Zimmermann, 4.Pavol Zimmermann

CSC 1000
1.Přemek Glinz, 2.Zbigniew Jedzrejek, 3.Pavel Majer, 4.Richard Balcar, 5.Marek Hartl,…

SSC 1000
1.Alexander Urban, 2.Ladislav Miklánek, 3.Vladimír Kada, 4.Radoslav Chmara

Senior Cup
1.Pavel Majer, 2.Tomáš Mysliveček, 3.Alexander Urban 


CEC 2 - 4. závod


Za skvělého počasí odstartovali o pátečním odpoledni ke svému letošnímu čtvrtému závodu účastníci seriálu vytrvalostních dvouhodinovek CEC2. 

Kvalifikace do tohoto závodu vyšla na Masarykově okruhu v Brně nejlépe týmu Ermouš a Prasouš #161, který se kvalifikoval časem 2:15,593 a pro Lukáše Šebestu, který tento čas dal, znamenal jeho zdejší osobáček. Druzí na roštu byli Dafit s.r.o. #888 s časem 2:16,900 a třetí Workshop Team Kralupy #116 s kolem za 2:17,919. 
Nejlepší supersportaři na startu stáli jako sedmí. Tým návštěvníků z Ruska, startovní číslo #61 Team SMP. 
Jako nejlepší „naháči“ se kvalifikovali s časem 2:21,583 kluci z týmu Monster M2P #621.
Po půlhodině závodu byli na čele závodu Ermouš a Prasouš #161, kteří vedli o jedenáct vteřin před týmem Dafit s.r.o. a pouze dvě vteřiny za Dafitem jeli V2.cz #977 a německý tým The Racing Holzwürmer #38, ten byl za V2.cz o dalších dvanáct sekund. Mezi supersportaři byli toho času času na čele Okruháři.cz #30, kteří vedli o osm vteřin před týmem Charley Racing Team #43. Mezi naháči vedli toho času Monster M2P #621 o minutu před Manitera Group Racing #95, ale jak se později ukázalo, do cíle bylo ještě daleko.
Po čtyřiceti minutách najel po pádu jednoho z jezdců safety car, upadnuvším byl tým #582 SYLUS Team, který už dál v závodě nepokračoval, ale věci předešlé měly za následek také další havárii, to když se za safety carem srazili jezdci týmů #217 S&M Racing Team a #431.

V cíli závodu byl jako nejlepší v celkové klasifikaci tým #888 Dafit s.r.o., který vyhrál samozřejmě i klasifikaci SBK. Druzí v superbicích se ztrátou nicotných dvou desetin vteřiny od vítězství jak ve své kategorii, tak celkově, skončili #161 Ermouš a Prasouš. Třetí v SBK byl tým #101 go4print.eu. Jako čtvrtí celkově a nejlepší mezi supersportaři dojeli #61TEAM SMP. Druhé supersportové pořadí patřilo v cíli týmu Ohňostroje SIPO #4 a pódium doplnili se ztrátou jednoho kola Okruháři.cz #30. 
Kategorii Naked vyhráli snad jako již tradičně MANITERA Group Racing #95 o jedno kolo před Monster M2P #621 a třetími HTVZracingN #64, kteří měli taktéž ztrátu jednoho kola, ti ovšem pro změnu na druhý tým v pořadí.
Vzhledem k tomu, že do celkové klasifikace bodují pouze permanentní týmy, bylo bodované pořadí na prvních třech místech následující:
SBK
1.go4print.eu #101
2.Bikes4Life1 #69
3.Harod Racing #25
SSP
1.Ohňostroje SIPO #4
2.Okruháři.cz #30
3.MZ Moto Racing Team NINJA MOTO #363
Naked
1.Manitera Group Racing #95
2.HTVZracing-N #64
3.BLACK DOGS RACING #24 


Průběžné pořadí po čtyřech závodech

Kategorie Naked:
1. 95 Manitera Group Racing 100
2. 64 HTVZracing‐N 80
3. 24 BLACK DOGS RACING 64

Kategorie Superbike
1. 101 go4print.eu Racing Team 75
2. 69 Bikes4Life1 72
3. 9 Bikes4Life2 67
4. 116 WORKSHOP Racing Kralupy 153
5. 25 HAROD racing 47
6. 54 HTVZracing‐S 37
7. 87 VD Racing 35
8. 10 KTM Autonova Team 33
9. 333 cafe racer 32
10. 86 ELIT team 30
11. 28 DPT Superbike 22
12. 121 Desmo Racing 12
13. 17 PNEUMOTO.CZ racing 12

Kategorie Supersport
1. 30 Okruhari.cz 85
2. 4 Ohnostroje SIPO 79
3. 363 MZ Moto Racing Team‐NINJA MOTO 57
4. 33 Kluci z protisměru 55
5. 6 PBK racing 50
6. 43 CHARLEY racing team 49
7. 313 MZ Moto Racing Team 37
8. 609 LD Racing 28

Informace o redaktorovi

Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)
Wlada Novotný - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist