Jindřich Hrneček na tandemu s Vláďou: Superbiky tě donutí udělat dráhu bezpečnější

Hostem seriálu Na tandemu s Vláďou je sportovní ředitel autodromu Most Jindra Hrneček, který se se svým týmem chystá na další roční Mistroství světa Superbiků a rozhodně se chvíli před startem nenudí. Organizace světového šampionátu superbiků znamená velké přípravy a absolutně nic se nesmí podcenit.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

O čem se mluvilo:

  • Co znamená funkce sportovního ředitele autodromu Most
  • Jak probíhají přípravy na Mistrovství světa superbiků
  • Co všechno má sportovní ředitel na starost a za co zodpovídá
  • Jaké požadavky má promotér šampionátu a jaké FIM
  • Co musí okruh splňovat a jaké úpravy a investice zaznamenal
  • Jak se areál Autodrom Most během posledních let změnil
  • Jaké náklady jsou s MS superbiků spojeny a zda akce může být výdělečná

Audio verzi k rozhovoru v plné délce si můžete rovnou přehrát zde:

Asi není třeba zdůrazňovat, že Jindra Hrneček má poslední dny hlavu jako pátrací balón, protože se s celým týmem autodromu Most velice intenzivně připravuje na start nejprestižnějšího šampionátu, který se v Mostě jede. Nejrychlejší superbikeři se v novodobé historii poperou o světové body už potřetí za sebou. V kategorii Superbike, Supersport i Supersport 300 budeme mít své želízka v ohni, a to by se mohlo podepsat na vysoké návštěvnosti, což znamená precizní přípravu organizace všech prostorů okruhu. Právě po stránce prostorů je to hodně náročné, protože své potřebují jednak návštěvníci, tak promotér, ale i závodní týmy, jejichž zázemí se s troškou nadsázky podobá paddocku Formule 1.

Jindra v rozhovoru přibližuje, co všechno organizace světových superbiků obnáší, jaké úpravy musel závodní okruh zaznamenat a jak prostředky musel Autodrom Most do úprav investovat. Podle jeho slov je bezpečnost na jezdců a personálu okruhu na prvním místě a tomu je podřízeno úplně všechno. V rozhovoru dojde řeč také na detaily jednání o prvním ročníku superbiků v Mostě nebo „tajné“ testování továrních jezdců, kteří neváhali a s časovým odstupem přijeli do Mostu závodní dráhu vyzkoušet. Jindra se rozpovídá také o zásadních úpravách okruhu a není se čemu divitm že za tu vůbec nejdůležitější považuje nový povrch, který dokázal posunout časy na kolo celkem výrazně dolů. Pokud se chcete dozvědět víc, poslechněte si tento rozhovor ze seriálu Na tandemu s Vláďou.         

Přečtěte si také:

Kde najdu nové epizody:

Nové epizody našich rozhovorů a podcastů najdete v sekci rozhovory nebo také v aplikacích

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist