V Německu jel ACCR Czech Talent Team - Willi Race ve třech, König oba závody vyhrál
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ ACCR Czech Talent Team - Willi Race | Text: TZ | Foto: Archív ACCR Czech Talent Team - Willi Race | Zveřejněno: 23.7.2019 | Zobrazeno: 2 858x
PetrG450 X Aspoň ty motory by měli mít všichní stejné, Pravidla jsou zřejmě pro SSP300 /nebo 400?/ proti loňsku stejné a je zajímavé jak se ty motorky proti loňsku zrychlily. Sotva to bude zlepšením jezdců, zato se stopro motory ladí a "koníci" pomalu přibývají! Ono to je podobné jako se před pár lety u nás propagovaly Twiny, jako nejlacinější třída pro závodění a dnes, pokud se do toho nenacpe aspoň čtvrt melounu, tak si o dobrém umístění mohou nechat jezdci jen zdát...
To jsou moudra...
Karingu - co se motoru tyce ano, pokud mluvime o posledni AA, pokud mluvime o WSSP tak je motor delany v Holandsku, nicmene porad neni na stejne urovni jako treba u ParkinGO …. staci ???
Tak Willici mají motorky přímo z prodejny od Smržů ti přece dodali-prodali Kawy.
PetrG4450x - No jistě... Prakticky jel na motorce přímo z prodejny!
Cendajenda - tak si je projdi, na motoru ve svete muzes udelat dve veci - mit nizsi tesneni pod hlavou a jine casovani, tot vse... motorky se kontroluji i na Alpe... jinak jak jsem jiz psal, motorka co na ni Oliver jel ted Alpe ma motor total v serii, vcetne 520 sekundaru... pro Karinga mala poznamka - pokud bys to sledoval, vedel bys, ze do zavodu se kvalifikoval 4x a rozhodne ne nastrelenym motorem, staci se podivat na top speedy
Predpisy pro svet neznam. Tam je snad povoleno vse. Alpe adrie to ma prisnejsi, treba motor a elektronika musej zustat puvodni, bez zasahu atakdale. Svet beru nejlepsi jezdci, nejlepsi motorky, kupa penez, ale pro nas mistrak prisny ne!
Jak tady někdo psal, půl míče nacpat do úprav motorek, co měly být nejlevnější třída, no to je paráda!
Takže ne jezdecké umění, ale podvody s motorkami! To je tedy pěkné! Tak proto se Oliver v MS SSP300 dostal konečně do závodu... "Nastřelené" motorky...
Hlavne penezi. jsem to ale ftipnej.
Vacky, pisty, ventily, upravena hlava, pridavna nebo jina elektronika atakdale. Bejvalky jako Halbich, Smrz, Balas dobre znaji kdo to umi ,,nastrelit,, a kdyz to lutec nekontroluje, tak to je voda na jejich mlejn. Proto se seriovkou nemas sanci. Sebelepsi novacek, kterej je supr v minigp, tata mu koupi motorku a chce zavodit , proti temhle starejm skolam je to pruser. Mela to bejt levna trida. Mame malo jezdcu a timhle je rozhodne nepritahneme. Jenom ty co na to maj a to je proti logice sportu vseobecne. A uplne nejsupr figl je, ze kdyz chces motorku, nebo jet v repre tak musis platit firme predsedu komise acr. Tak to me podrz. To musi bejt hrosi kuze - Ruzicka hadr!
jendo, čím se nastřelují motorky?
Vsechny motorky v AA jsou +/- stejne, pravidla povoluji upravy motoru shodne jako pro WSSP300 - Oliver ma motor naprosto v serii / na rozdil od jinych /….. jinak samozrejme zavodni komponenty, jako vsichni ostatni.
Cendajenda: Tak já nevím, jak moc vytuněnou měl Oli tu nově postavenou motorku, ale jak se někde psalo, ty motorky pro WSS300 mají upravený motor z Nizozemska, závodní kapoty od Sebimota, větší chladič, jiné přepákování, výfuk, kratší řetěz, podvozek od Bituba a spoustu dalších detailů. Se nedivím, že jim to nechtějí půjčovat pro domácí mistrák
Oliver to zvládl skvěle, jenom se příště ohlížet až za cílovou čarou, mě málem trefilo
Tohle Olik zvladl zkusene. Byla to vicemene jeho povinost. Skoda Vojty, smulu si snad uz vytrpel vsechnu. Mejlovi to taky jede, tak muze byt Smrzak spokojenej. Sem rad ze jim Cihak pomohl s motorkama, trenovat v ACCR musi jako sul. Je dobre ze se u nas najdou lidi co pomuzou.
Zajimalo by me kolik ho to stalo, aby meli vsichni ostatni jezdci predstavu, kolik museji do svoji motorky nalejt prachu, aby jim vubec stacili. Halbichova motorka je tedy nastrelena hodne, tak by to chtelo srovnani. Nevite nekdo?