Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No pokud je ti jako pilotovi šířka tratě od 3-6 metrů málo a v obtížných místech tři až čtyři možnosti tras málo pak nezbýva nic jiného než natáhnout plochou dráhu. Ucpávalo se to pouze v místě eXtrému, a to jen díky několika jezdcům co nepřejelo překážku, v těchto místech byla trať cca 2,5 m. Pokud někdo zůstane na MS na eXtrému ucpe se to také, vím o čem mluvím, myslím, že jsem již viděl nějaký závod MS.
Za druhé pokud pomalejší jezdec jede ve své ideální stopě a přijede rychlejší měl zrovna na tomto závodě dostatek místa pomalejšího jezdce objet, co by se mělo říkat třeba v Košťálově ?
souhlas s milhaufem, skoda ze se uz nikdo skoro neuajímá o licence B a C, zasloužili by si to taky...
Martin Pichl - Koukal jsem,že i na tvých stránkách s tím množstvím jezdců,moc spokojenost nebyla!
Clanek dobry, ale kde jsou vysledky hobiku, ty tam snad nejeli, nebo co? :
No pokud je ti jako pilotovi šířka tratě od 3-6 metrů málo a v obtížných místech tři až čtyři možnosti tras málo pak nezbýva nic jiného než natáhnout plochou dráhu. Ucpávalo se to pouze v místě eXtrému, a to jen díky několika jezdcům co nepřejelo překážku, v těchto místech byla trať cca 2,5 m. Pokud někdo zůstane na MS na eXtrému ucpe se to také, vím o čem mluvím, myslím, že jsem již viděl nějaký závod MS.
Za druhé pokud pomalejší jezdec jede ve své ideální stopě a přijede rychlejší měl zrovna na tomto závodě dostatek místa pomalejšího jezdce objet, co by se mělo říkat třeba v Košťálově ?
Martin Pichl
Slyšel jsem,že tak na některé rozjížďky pouštěli okolo 100 jezdců a nebylo místo na předjíždění a každou chvíli se trať ucpala.