VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 12.09.2012 v 16:28

SPV ano, letos effenberti jsou pomalejší ale loni dokazali jezdit rychle hlavně když Kuba vyhrával nějaký ten trenink a získal podium. ted už effenbert kašle na updaty a jejich motorky jsou o to horší což teda jsme viděli v brně jak píše náš kolega. Teď je ta propast a ta ostuda o to víc umocněna že tam jsou jen Berger a McCormik, tedy v tuto chvíli jezdci kt. ještě nezažili ve wsbk žádný větší úspěch.

Lech (57) napsal 12.09.2012 v 16:25-1+2

Mno Tak bylo by škoda kdyby Ducati odešla.Bylo by to jak v F-1 Ferrari. Ale na druhou stranu by jezdili jen čtyřválcové litry a byl by klid a žádné tahanice a štvanice. Proč ale Ducati nevyvýjela raději litrový čtyřválec? To nechápu.

SPV (816) napsal 12.09.2012 v 16:24-1

rumlos 16:06

Pity: ,,Z pohledu možností jednotlivých týmů jsme připravili "balíčky", které odpovídají jejich budgetu a časovému plánu. Tým Althea obdrží dva motocykly roku výroby 2011 a s podporou dvou továrních inženýrů. Tým Liberty dostane čtyři motocykly F10, k tomu některé aktualizace roku 2011 a jednoho továrního inženýra. Tým Supersonic pak pojede své dosavadní motocykly s nejnovějším systémem Ride-by-Wire 2011 a také s vylepšenými podvozky. Všechny týmy si ale mohou objednat nové motory 2011", řekl pro Motorsport-magazin Ernesto Marinelli.

Netvrdím to jenom já... A sám si zjisti, jak je to s rokem 2012. Chápu, že pro tebe to je vizuálně stejná motorka, takže musí být stejné. Klidně si věř důvěryhodným TZ týmu Effenbert, kteří taky řekli že v roce 2011 chtějí vyhrát šampionát, protože mají lepší motorku než Checa..., prý...

Jak psal Le Corbusier, rozdíl Ducatek je vidět pouhýma očima. Ale tvůj názor respektuji.

hansr (-13) napsal 12.09.2012 v 16:18

chotas pravda checa v motogp za 10let nic nepředved,, no asi bych mu to snížil na 3kg aby měl aspon trochu šanci když to nezvládá jezdecky

JíraGSF (0) napsal 12.09.2012 v 16:12-1

GO FOS!!! a je mi jedno kde a na čem!!!

rumlos (23) napsal 12.09.2012 v 16:06

SPV: jasně to vím tak ať udělaj VTR 1200

rumlos (23) napsal 12.09.2012 v 16:02

Ano v roce 2002 dosáhla WSBK svého vrcholu hromady peněz tovární týmy super jezdci v roce 2003 FIM změnila pravidla (přechod na jednotné 1000ccm)a to hlavně z důvodu nástupu projektu moto GP a nedostatku financí a zájmu o WSBK Japonských firem a rok 2003 byl jeden z nejhorších v historii 2/3 pole Ducati byl to prostě ducati cup skoro všechny závody vyhrál Neil Hodgson nudné...od té doby prochází WSBK podivným přechodem a neustálým bojem továren. Samozřejmě Ducati měla vždy obrovský vliv na dění ve WSBK.

Ogg (387) napsal 12.09.2012 v 15:50-2

Tak věčný problém Wé eS Bé Ká! "Skvělé" pravidla tohoto šampionatu nám dokazuje, že 5. rokem nejsou schopni udělat Papaláši z InFrontu stálá pravidla pro svůj šampiontát. Bez 6 KG = špatné pro 4 válce, s 6 kg = špatné pro dvouválce. Tak kde to proboha jsme? Pravda je taková, že motorky by měly vážet všechny stejně, tak jako jsou stanovena pravidla CRT kde jsou pro všechny CRT stejná !
Ale pojďme se podívat i na letošní průběh. Každý správný fanda Wé eS Bé Ká musí jasně vidět, že ve Wé eS Bé Ká na Ducati měli koule jen dva jezdci, kteří dokazali tahat na maximum aby bojovali ve předu. Tím prvním byl náš Kubík, který do závodů jde se s 100% bojovností a i přes 6 KG se snažíl jezdít ve předu a tahat co to šlo. Viděli jsme to na Assenu. A tím druhým, který se snaží bojovat o vítězství je Checa, jenže někdy bojoval až moc a letos často padal. Ale to vše z důvodu, že chtěl vyhrávat a snažil se v tech. pasážích co to šlo, a naopak vše, co nabral v zatáčkách ztratil jedním fouknutím na rovince
Teď bylo jasně krásně vidět v Nurburgringu, jak sitauce vypadá! Checa bojuje a snaží se zůstat ve předu a riskuje pád, ostatní jezdci se jen vozí. Mám tím na mysli hlavně jezdce týmu Effenbert, kterým stačí kroužit okolo 20 místa! Být tam Kuba, bojoval by stejně jako Checa ve předu!
Je jasné, že jezdci na Ducati chtějí s tou to situací něco udělat, protože co je to za motivaci jet s motorkou, se kterou víte, že nemůžete vyhrát pokud nebudete tlačit víc než ostatní. Panigale bude o to horší, že je to sirová motorka, teprv se bude vyvíjet, bude to chvíli trvat.
Pokud chceme vyrovnané závody, viděl bych to tak, že by se mělo 6 Kg odstranit a na špici budou všechny továrny Wé eS Bé Ká. Pokud zůstane navýšení o 6 Kg, s Ducati na příští rok nepočítám.
Na Hradě každý ví, že letošní Liberty motorky už jezdí tak, aby dojezdily sezonu, a zatím co nám tady kdosi říkal, že před Superpolem všechny týmy měly otevřené vrata (od stodoly ) tak u Liberty bylo zavřeno a nic se nedělalo!
No uvidíme, co přinese příští rok, Ducati má tu výhodu že může testovat s panem Baylissem v Mugellu (jak už jsem párkrát četl), takže veškeré úspěchy/neúspěchy půjdou na hlavu tohoto Australana

Rado_ (564) napsal 12.09.2012 v 15:46+1

...podotýkám, že vodka byla rozlévaná ve džbánech a o kolky jsem se nestaral, nicméně jsem to přežil a po návratu kvituji s povděkem nové fialové zbarvení tohoto serveru

SPV (816) napsal 12.09.2012 v 15:45

rumlos: Když Honda udělala VTR, tak 4-vály byly jen do 750!!! 1000 se jezdí od 2003, a kromě váhy tam byly další omezení. Pokud se nepletu, tak všechny závody v tomto roce stejně vyhrála Ducati.
O vlivech Ducati na SBK se ví už od samého začátku šamipionátu.

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 15:41

rumlos: když se v roce tuším 2002 srovnali čtyřválce taky na 1000 ccm, tak přitom měli v sání restriktory, takže taky nějaké omezení pro čtyřválce byly. je pravda že celou domu co jsou superbiky se hledá nějaká forma, jak závody udržet vyrovnané. je jasné, že každou chvilku tahá pilku někdo jiný

Rado_ (564) napsal 12.09.2012 v 15:40

SPV... 15.8.2010 se stalo co? já ten den dle fotek chlastal v Sevastopolu vodku )) Podepsali Valentýna?

rumlos (23) napsal 12.09.2012 v 15:35+1

Když jste tady ti úžasní odborníci z M tak si uvědomte že když povýšily čtyřválce z objemu 750 na 1000 tak se taky nic neřešilo a dvouvál byl jasně znevýhodněn do té doby Ducati ani nikdo jinej do pravidel netesal byly takový pravidla až nakonec samotné Hondě nezbylo než postavit dvouválec aby porazili Ducati to nutil nenutil někoho stavět dvouvál nebo čtyřvál to už tady bylo a nikdo je nenutil. Když vznikala debata o zvýšení objemu dvouhrnku na 1200 tak jsem se jenom smál jak všichni brečí že je ducna ve výhodě a když vyhrávala zase jí hodily klacky pod nohy +6kg směšný.

Le-Corbusier (432) napsal 12.09.2012 v 15:32+2

Každopádně kde je motivace Ducati aby investovala do vývoje? Proč? Špatný výsledky v závodech? No tak se holt musí změnit pravidla - přece Duc nebude jezdit vzadu že!

Le-Corbusier (432) napsal 12.09.2012 v 15:31

PityGPX - OK,tak to sorry

PityGPX (949) napsal 12.09.2012 v 15:29

Le Corbusier: ano, letos jo, ale za to může fin. situace týmu kt. už nekupoval nové motory a motorky kvůli nedostatku financí neupdtoval. Ja se ale bavím se SPV převážně o roku 2011 Souhlas ale že effenbert ducati v současné formě díky starším motorům není ve skvělé kondici. Za to ale může tým, ne továrna Ducati.

Le-Corbusier (432) napsal 12.09.2012 v 15:26

PityGPX - mě přesvědčili o rozdílu těchto Ducatek vlastní oči na cílovce v Brně - tam bylo vidět komu to jede a komu nee. Motor rozhodně nebyl silná stránka smržovi Ducati.

Jinak k problému s Ducati - to je pořád stejná písnička celou historií WSBK. Ale udělat pravidla navždycky stejná asi taky nejde...Každopádně je to od Ducati Švidnl - jejich problém že mají půlmotor.

PityGPX (949) napsal 12.09.2012 v 15:07+2

SPV: jenže tohle tvrdíš jen ty a dal parších fandů z motorkářů, představenstvo liberty se chvástalo (a tom má Rado pravdu) že jejich motorky jsou výborné a možná i lepší než althea.

Veřejnost spíš uvěří borcovi z Liberty než českému fandovi z M ! :))

//www.motorkari...-do-top-5-16973.html

Když se řekne A, musí se říct i B.

Jaký je dle Tvého názoru rozdíl v motocyklech Ducati týmu Althea a týmu Liberty?
K.S.: "To je častá otázka, na kterou nejsem schopen odpovědět. Na motorce týmu Althea jsem nejel, tudíž těžko můžu hodnotit rozdíl. Co se týče podvozku, myslím, že obě motorky jsou hodně podobné."

Tak propastný rozdíl mezi těma motorkama jak píšeš asi nebude. Já říkám že motorka kt. dokáže udělat polepositons, podia (za sucha), v lonské sezoně nemůže být špatná motorka ! :)

Hockin (65) napsal 12.09.2012 v 15:06

To RADO:Myslím,že Panigale je dost Ducati,zase je to úplně jiná motorka,než produkce ostatních.Zase jdou svým směrem a nikoho nekopčí.Další milník.
Ano není tam suchá spojka,desmo a trubkáč,ale vývoj je vývoj a nemůžou dělat 20let to samé.To by dopadli jak JAWA

chotas (163) napsal 12.09.2012 v 15:02-1

Kubat: ja mam omezene znalosti? By me zajimalo, kolik si pamatujes zrovna ty z toho roku 98, kdy Checa vyhral pullitry na privatni modrobile Movistar Honde! Jasne ze v SBK vyhral i pred lonskou sezonou, ale kolikatej koncil celkove??? U ten kateho to vypadalo, ze bude po sezone bez angazma a zachranila ho az nabidka od Althea

SPV (816) napsal 12.09.2012 v 14:57-2+1

Pity 14:42: ty by jsi měl moc dobře vědět, že ostatní jezdci Ducati nemají ani náhodou stejnou motorku jako Checa!!! Na Checovu Ducati se mohou jen dívat z dálky. Ale to už se tu řešilo.

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 14:51

chotas: ta kto ukazuje, jaké máš omezené znalosti. checa vyhrával závody už před příchodem k ducati. mj double v milleru na hondě. a ta ducati mu loni evidentně sedla

makyno (0) napsal 12.09.2012 v 14:50-1+1

4468: oj keby aj ,,smradlavi cesi a slovaci,, mali tolko titulov v SBK ako maju ti ,,cigani talianski,, :DDD

PityGPX (949) napsal 12.09.2012 v 14:42

Souhlas, že Ducati byla nejlepší. Na druhou stranu ale nutno podotknout že pokud by byl Pruměrný jezdec tak ostatní ducatisti byli podprůměrní? Jak říkal Rado v případě u Ducati, o motorkách to není

chotas (163) napsal 12.09.2012 v 14:36-5+3

SPV: presne
Vyzdvihovani Checovyho nadpozemnskymu umeni se vzdycky musim smat Kolik ten borec vyhral zavodu v motogp? Vzdyt posledni zavod, kterej vyhral byl jestli si dobre pamatuju v roce 98! A to jezdil tusim 7! let tovarni Yamahu a nebyl schopnej vyhrat zavod a najednou z niceho nic bude v SBK vyhravat jeden zavod za druhym na neschopnym bajku. jo? Se proberte, Checa je prumernej pilot, kterej v lonske sezone sedel na suverenne nejlepsi motce na rostu!!

PityGPX (949) napsal 12.09.2012 v 13:43-1+1

SPV: souhlas s největší chybou, chvíli jsem si myslel že máš na mysli datum kdy bylo oznámeno stažení wsbk továrního týmu ! ale pak mi to došlo!
Jinak Checa nedokončil-nebodoval daleko víc závodů i tak je možno brát 4. flek celkově stále jako zázrak. (AUS, Donington, Assen, Miller, Misano, Moskva, což je šest nul a to je dost (biď dvě nuly jsou kvůli kontaktu Misano - Melandri, MOskva - Rea!)
Nesouhlas s Checovým uměním, at chceme jak chceme, jezdil ten kate (alias Ducati motogp bike) a když srovnáš výsledky Checy s jezdci jako Neukirchner, Aoyama, Lai, Lowes, Xaus, tak jsou to jako nebe a dudy. (jistě, Rea byl v roce 2009 lepší, ale i on vadne a už nevyhráva a valí se po zemi posl. dobou).
Jinak ale Rado nám posílal špatné informace protože nám říkal že v roce 2008 Troy vyhrál s Ducati kt. byla těžká o 6 kg a tady v článku vidíme že tomu tak nebylo! :)

Evo: nebylo to na objednávku, vychází to i v zahraničí tyhle prohlášení !:) naopak by bylo hodně divné kdyby taková zásadní informace na M chyběla!

Evo (411) napsal 12.09.2012 v 13:35+4

Kdyby se stanovila hranice maximalniho objemu, tak dvouvaly zmizi bud ze sveta ,nebo z WSBK. A to lidi predse nechteji. Naopak, uvital bych i nejaky trival.

SPV (816) napsal 12.09.2012 v 13:30-1+2

Rado dobře uvedl, že Althea figuruje jako privátní tým. A vyhrát 4 závody (přestože už 4 nedokončil)s ,,privátním´´ týmem, no klobouk dolů. Ducati jasně oznámila, že se ztahuje z SBK, aby mohli ufinancovat průser z GP, a nebudou tolik vyvíjet. Není vývoj, není vítězství.
Je směšné vyzdvihovat Checovo nadpozemské umění, které se jaksi neprojevilo u Hondy, a letos se taky nějak vytrácí. Přístup vedení Ducati mě opravdu překvapuje.
Podívejte se na BMW, nebo Kawasaki, kde jezdili loni, a kde letos. Za to mají můj obdiv- za vývoj.
Určitě je těžké najít komprosis v pravidlech, ale ne touto cestou. Tu největší chybu udělala Ducati 15.8.2010, a toto jsou její důsledky. Zlobit se můžou sami na sebe.

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 13:23

4468: takže toto platí i pro aprílii?

Medvědis (5) napsal 12.09.2012 v 13:17

Když je něco výjmečného, ještě to neznamená že je to nejlepší.




TOPlist