Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemyslím si, že je Zarco takový supertalent. V Tech3 s takovými lidmi za zády a s takovou technikou by dokázal zajet lepší výsledky i nadprůměrný jezdec. Je to o štěstí, stejně jako teď šlape Petronas. Prostě se to všechno musí sejít, jezdec, motorka, mechanici, všichni okolo, guru který nastavuje motorku, prostě vše. Pak na to sedneš a ono to jede jak střela
KTM je stále průměrný stroj a nejspíš i lidi kolem.
TDM... - (samozřejmě si stále myslím, že se asi nemá vracet do nižších kategorií = Zarco už tam vyhrál 2x, Maxík kdysi dokonce 4x... - tohle je, podle mého, sport opravdu "buď a nebo"...) ale obávám se, že i kdyby pojezdil, nezkomplikoval... Já bych chtěl, aby to takhle fungovalo = ať dostanou šanci a "postupují" hlavně ti opravdu nejlepší a samozřejmě i naopak = talent není schopen využít šance... (a jsem za to i kritizován - viz třeba naposledy Nikdo...), ale vstupuje do toho tolik dalších faktorů, že... To asi závisí na úplně jinejch věcech... Talent je třeba mít "materiálně vyfutrovanej" a snad i někým hlídanej, pořádně se chopit šance, mít štěstí atd. atd. atd.
Vždyť to nefunguje ani kolikrát v kolektivních sportech (spíš teda v "míň špičkovejch" soutěžích, ale...) = často už odmítá postoupit vítěz (a to vůbec nemluvím o nejrůznějším prodávání předem, o kupování místa ve vyšší soutěži apod.), ale ten, kdo na to má, občas až z opravdu zarážejících pozic apod.
Ať se Johann vrátí do Moto2, tam se mi moc líbil (jakož i na Tech3 Yamaze). Mohl by tam vrazit další 1-2 tituly a být - trochu jako Max Biaggi - velmistrem prostřední kubatury. Samozřejmě, že ty 3 tituly vicemistra v MotoGP nedá...
omg,ja som si to nevymyslel, bolo to v médiách...
Ono je to aj zjavne, ako žiarlivo si stráži svoje postavenie.
Čo je z jeho strany ok,ale pre Yamahu kontraproduktívne.
O tom, že v EU ekonomicky "přituhuje" se netají ani její největší
země a tak třeba KTMce došlo, že Pedrosa jako tester a čtyři
stroje v MotoGP1000 pro Oloiveiru, P.Espergara, Syahrina a Zarca
jsou už příliš ...
No teď vyšla zpráva, že Alex Marquez zůstává s Marc VDS, protože Yamaha vše vetovala! Z toho důvodu, že pak Alzamora požadoval od Petronas více a to: že by AM přešel k Petronas Yamaze v r. 2021 do MotoGP. (speedweek.com)
Zarco má být stále naštvaný na svého managera, protože chtěl jít k Hondě. Ten ale stále vyjednával tady a tady až o příležitost přišel. Takže je vzteklý a jedno s druhým. Mezi tím se jinde v KTM zapracovalo lépe, jde také o souhru v týmu a zpětnou vazbu od jezdce.
Nedávno tu bol článok ako Petronas Moto2 lanári Alexa Marqeuza do svojho týmu a na rok do motoGP a myslím, že práve tadial sa rozhodne ísť Zarco. Ducati, Honda, KTM to nie sú tak uživateľsky príjemné motorky ako Yamaha a Suzuki, to už Zarco pochopil si myslím. takže toto je jeho šanca. nechajme sa prekvapiť. Rozuzlenie príde podľa mňa čoskoro, možno aj zajtra.
No Oliviera OK ale kdo pak na volný satelit? A Pedrosu nevěřím, že zlomí, i když snaha prý je... A podle toho co jsem četl jinde chtěl "svobodu" Zarco, údajně je smlouva ukončena tak, že záleží na něm, zda dojede aspoň letos. A popravdě, jako jezdec byl na Yamaze super, ale KTM mu nesedla. Jako profík už to má horší, to vyjádření směrem k motorce holt nese reakci... Chápu jeho frustraci ale bohužel...
Velká škoda, na Yamaze či Suzuki by mohl pěkně čeřit vodu ještě hezkých pár sezon.
Nevíme, jestli to zabalil sám, ale vzhledem k penězům, které bral, o tom pochybuju. Navíc s ohledem na situaci v ostatních továrnách, kde prostě není na příští rok místo.
Za mě by mohl zkusit roli testmana a v průběhu roku pak štěstí na přestupovém trhu.
Pokud půjde do superbiků, jeho kariéra v MotoGP se zřejmě definitivně uzavře.
Fakt škoda
Zarco + KTM = smrt talentovaneho sevce skoda ho, jezdit umi to nam dokazal hned prvni rok v gp ale ta KTM ho pekne zkrouhla :/ slusel by mu petronas bike vedle faaabia ale hold uz je vsude plno :/
To je mi dost líto, ale přece jen..., šel nahoru na svůj věk (dvě "nic moc" sezóny v "125" a skoro 3 v Moto2...) přece jenom pomaleji... Že měl bejt VR46 2017 už asi radši v důchodu a Vinales + Zarco + ? měli bejt "jen sami svého štěstí strůjci", si (i jako "žltka") myslím stále (i když tím VR46 dokázal, že na bedně se dá stát i po "40" a do statistik získal ještě pěknejch pár stovek bodů, asi tucet beden a 1x vítězství, ale co je to pro velkýho šampiona...)...
Pokud by takhle měla skončit jeho slibně rozjetá kariéra, bylo by to hodně smutný...
WSBK by ho asi uvítalo,ale rok by se učil na jinou motorku a gumy a pak zase zpět??? No nevím...
Krutě ho MotoGP semlelo.
Zarcovi táhne na 30.
Takže je možné že má nejsilnější roky za sebou. A salto už nikdy neuvidíme.
Jestli teď vypadne na rok z tempa, bude těžký se znovu rozjet.
Snad se pletu, a ještě ukáže co umí.
Rok by mohl přečkat ve WSBK nebo Moto2. Na 750 ještě neseděl.
Bude to mít těžké najít místo, smlouvy jsou opravdu podepsané do 2020, a i když je pravda, že má někdo smlouvu, historie už ukázala, že i to nemusí nic zaručit. Stačí aby nepřišly do týmu peníze od daného jezdce a smlouva je ukončena, viz myslím loni Simeon.
U Zarca to může být klidně rok testování pro nějakou jinou továrnu. A KTM bude šahat po Pedrosovi, to je zcela jisté.
Nemyslím si, že je Zarco takový supertalent. V Tech3 s takovými lidmi za zády a s takovou technikou by dokázal zajet lepší výsledky i nadprůměrný jezdec. Je to o štěstí, stejně jako teď šlape Petronas. Prostě se to všechno musí sejít, jezdec, motorka, mechanici, všichni okolo, guru který nastavuje motorku, prostě vše. Pak na to sedneš a ono to jede jak střela
KTM je stále průměrný stroj a nejspíš i lidi kolem.
Ta KTM mu vůbec neseděla a měl špatná umístění v závodech! Nedivím se, že to skončilo!
TDM... - (samozřejmě si stále myslím, že se asi nemá vracet do nižších kategorií = Zarco už tam vyhrál 2x, Maxík kdysi dokonce 4x... - tohle je, podle mého, sport opravdu "buď a nebo"...) ale obávám se, že i kdyby pojezdil, nezkomplikoval... Já bych chtěl, aby to takhle fungovalo = ať dostanou šanci a "postupují" hlavně ti opravdu nejlepší a samozřejmě i naopak = talent není schopen využít šance... (a jsem za to i kritizován - viz třeba naposledy Nikdo...), ale vstupuje do toho tolik dalších faktorů, že... To asi závisí na úplně jinejch věcech... Talent je třeba mít "materiálně vyfutrovanej" a snad i někým hlídanej, pořádně se chopit šance, mít štěstí atd. atd. atd.
Vždyť to nefunguje ani kolikrát v kolektivních sportech (spíš teda v "míň špičkovejch" soutěžích, ale...) = často už odmítá postoupit vítěz (a to vůbec nemluvím o nejrůznějším prodávání předem, o kupování místa ve vyšší soutěži apod.), ale ten, kdo na to má, občas až z opravdu zarážejících pozic apod.
Ať se Johann vrátí do Moto2, tam se mi moc líbil (jakož i na Tech3 Yamaze). Mohl by tam vrazit další 1-2 tituly a být - trochu jako Max Biaggi - velmistrem prostřední kubatury. Samozřejmě, že ty 3 tituly vicemistra v MotoGP nedá...
Zarco by se mi líbil v Moto2.
Pojezdil by Marqueze a tím by mu dost zkomplikoval přestup do Mgp
Držím mu palce
Ivan Mě by zajímalo, kde se vzaly peníze na ty ekovergly s nájezdem 30 km
Vždyť na tom nikdo jezdit nebude, návratnost žádná
omg,ja som si to nevymyslel, bolo to v médiách...
Ono je to aj zjavne, ako žiarlivo si stráži svoje postavenie.
Čo je z jeho strany ok,ale pre Yamahu kontraproduktívne.
O tom, že v EU ekonomicky "přituhuje" se netají ani její největší
země a tak třeba KTMce došlo, že Pedrosa jako tester a čtyři
stroje v MotoGP1000 pro Oloiveiru, P.Espergara, Syahrina a Zarca
jsou už příliš ...
Capan (46) napsal Dnes v 12:11 Nebyť Rossiho lobbingu,mohol jazdiť továrnu Yamahu a všetko by bolo zrejme inak.
... Ale jdi ty šmudlo.
No teď vyšla zpráva, že Alex Marquez zůstává s Marc VDS, protože Yamaha vše vetovala! Z toho důvodu, že pak Alzamora požadoval od Petronas více a to: že by AM přešel k Petronas Yamaze v r. 2021 do MotoGP. (speedweek.com)
Zarco má být stále naštvaný na svého managera, protože chtěl jít k Hondě. Ten ale stále vyjednával tady a tady až o příležitost přišel. Takže je vzteklý a jedno s druhým. Mezi tím se jinde v KTM zapracovalo lépe, jde také o souhru v týmu a zpětnou vazbu od jezdce.
Nedávno tu bol článok ako Petronas Moto2 lanári Alexa Marqeuza do svojho týmu a na rok do motoGP a myslím, že práve tadial sa rozhodne ísť Zarco. Ducati, Honda, KTM to nie sú tak uživateľsky príjemné motorky ako Yamaha a Suzuki, to už Zarco pochopil si myslím. takže toto je jeho šanca. nechajme sa prekvapiť. Rozuzlenie príde podľa mňa čoskoro, možno aj zajtra.
No Oliviera OK ale kdo pak na volný satelit? A Pedrosu nevěřím, že zlomí, i když snaha prý je... A podle toho co jsem četl jinde chtěl "svobodu" Zarco, údajně je smlouva ukončena tak, že záleží na něm, zda dojede aspoň letos. A popravdě, jako jezdec byl na Yamaze super, ale KTM mu nesedla. Jako profík už to má horší, to vyjádření směrem k motorce holt nese reakci... Chápu jeho frustraci ale bohužel...
Milan34: ještě včera mělo jít o rozšíření o další dvě motorky a dnes konec?
Velká škoda, na Yamaze či Suzuki by mohl pěkně čeřit vodu ještě hezkých pár sezon.
Nevíme, jestli to zabalil sám, ale vzhledem k penězům, které bral, o tom pochybuju. Navíc s ohledem na situaci v ostatních továrnách, kde prostě není na příští rok místo.
Za mě by mohl zkusit roli testmana a v průběhu roku pak štěstí na přestupovém trhu.
Pokud půjde do superbiků, jeho kariéra v MotoGP se zřejmě definitivně uzavře.
Fakt škoda
Teď trochu mimo Zarca
KTM končí v Moto 2 co na to říkáte?
Škoda ho. Nebyť Rossiho lobbingu,mohol jazdiť továrnu Yamahu a všetko by bolo zrejme inak. Ale verím,že sa ešte niekde uchytí.
Mohol jazdiť repsol. Zvolil ktm
Zarco + KTM = smrt talentovaneho sevce skoda ho, jezdit umi to nam dokazal hned prvni rok v gp ale ta KTM ho pekne zkrouhla :/ slusel by mu petronas bike vedle faaabia ale hold uz je vsude plno :/
To je mi dost líto, ale přece jen..., šel nahoru na svůj věk (dvě "nic moc" sezóny v "125" a skoro 3 v Moto2...) přece jenom pomaleji... Že měl bejt VR46 2017 už asi radši v důchodu a Vinales + Zarco + ? měli bejt "jen sami svého štěstí strůjci", si (i jako "žltka") myslím stále (i když tím VR46 dokázal, že na bedně se dá stát i po "40" a do statistik získal ještě pěknejch pár stovek bodů, asi tucet beden a 1x vítězství, ale co je to pro velkýho šampiona...)...
-> Matess: tam má namířeno Redding.
Mohl by nahradit Bautistu u Ducati.
Pokud by takhle měla skončit jeho slibně rozjetá kariéra, bylo by to hodně smutný...
WSBK by ho asi uvítalo,ale rok by se učil na jinou motorku a gumy a pak zase zpět??? No nevím...
Krutě ho MotoGP semlelo.
Zarcovi táhne na 30.
Takže je možné že má nejsilnější roky za sebou. A salto už nikdy neuvidíme.
Jestli teď vypadne na rok z tempa, bude těžký se znovu rozjet.
Snad se pletu, a ještě ukáže co umí.
Rok by mohl přečkat ve WSBK nebo Moto2. Na 750 ještě neseděl.
...a tak odchází jeden velký talent z MotoGP
-> Spyke: To jako pojede Kotrbové v sajdě nebo jak si to představuješ?
Repsol příští rok
Bude to mít těžké najít místo, smlouvy jsou opravdu podepsané do 2020, a i když je pravda, že má někdo smlouvu, historie už ukázala, že i to nemusí nic zaručit. Stačí aby nepřišly do týmu peníze od daného jezdce a smlouva je ukončena, viz myslím loni Simeon.
U Zarca to může být klidně rok testování pro nějakou jinou továrnu. A KTM bude šahat po Pedrosovi, to je zcela jisté.