Původně jsem chtěl ostrou šestku. Budeme tomu říkat, stará láska, nebo sňatek z rozumu.
První dojmy - No :-D -40koní a +20kg proti blejdu, takže první dojmy? Nejede to, nezatáčí, nebrzdí a vydává to podivný zvuky z výfuku :-D Ale je to bajk, ze staré školy co má 110koní z dob, kdy "našláplej bejd" měl o 15K víc.
Recenze
Firestorm, pro mě byl tak něak odjakživa modla, takovej vysněnej bajk. Život tomu něak chtěl a prackama mi procházelo tu a toto a tám to a když né moje, tak jsem si půjčil od kámošů čuchal, zkoušel, projížděl. Ale prostě bych nemohl umřít, aniž bych tuhle motorku neměl Koupil jsem a jezdil a jezdil, cestoval, lítal po okreskách, na ohruhu...
Jemný, hodný véčko, žádný drifty při prudkým podřazování (jak tu mají obecně ve zvyku majiteté V2 v litru tvrdit), žádná agrese ve středním pásmu otáček, jako má třeba SP1 (byť o firestromu tvdí, že střední pásmo je hodně silný, má sílu, ale nemá tu surovou výbušnost), za to se na Véčko nechá hezky točit až k červenýmu pásmu, mělo by asi pro mě přijít zklamání, po strojích co jsem měl a po tom, jak a co jsem s nima najezdil.
A ono né Firestrom je prostě "Buddy" , když chci jet, jako prase, umí to, když chci cestovat, umí to, když chci jet piánko, umí to...Všechno co po něm chceš jde tak něak samo a s jistotou.. Nemá charakter vzteklé kurv* co mu musíš držet u huby, aby tě začala naplňovat, jinak je to nuda a utrpení, (jedeš hrubě, snaží se, ale vzteklej být neumí), on tě naplňuje míň, ale tak něak pořád... Najel jsem od konce Dubna 2015 do konce Srpna 2015 7tis km a furt nemám dost... Asi tím, že přenosti a nedostatky má vyrovaně na větvi, pokaždý když na něj sednu mrkne a řekne, jasně kámo, cokoli budeš chtít, ikdyž tě výkonem a ani krouťákem nevystřelí na měsíc, podvozkem nejede, jak po kolejích a brzdy ti nevytlačí oči z ďůlků. Takovej neustálej flegmatik a to mi teď hodně vyhovuje
Kdo VTR F má, hoďte si TPS senzor na 500ohm , z fabriky to leze kolem 800-900ohm..Rozdíl neskutečnej
Zkušenost po třetí sezóně, je taková, že se nic nezměnilo.. Jezdím s ní do práce, po okrese, po republice, po unii, prostě easy, rychlou dálku dává za 7 motačku za 8, okey je to lenoch, ale jen proto, že byla silnější, ale když jí promineš 200+ na naše silnice težko hledat něco víc. Mám ji prostě rád
Měl jsem jí taky v červené barvě, model 97 a
jelo to až až!
Krasne zachovalej kousek,nedivim se ze byla laska na prvni pohled.
Deset jak vymalovanych
Pěkně napsané, moto udržovaná, tak to má být a když je to ještě splněný sen, tak je to prostě nej!
Parádní sňatek!
Taky jsem o týhle nevěstě v rozumných chvilkách uvažoval. Hezká recenze, 10.
moc hezký Firestorm, ta červená mu vyloženě sedí
Vždy jsem měl slabost pro dvouvály a hezky se mi tvé vyprávění četlo - evidentně má Honda nejen vychované 4V, ale má zmáknuté i 2V
Jen si říkám, proč už se podobné stroje dnes nedělají. Místo toho nabízejí vysokootáčkové naháče obalené plastama s kupou elektroniky... Měl jsem SVčko, sice jen 650, ale ten 2V člověka baví aniž by musel lítat všude plnej knedlík. Ale říkám si, proč přechod z fároše na firestorma? Trošku uklidnění a pohody? Protože fotka ožmoulaného angela u tvého firestormu tuhle teorii trošku bourá