renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CTX 700 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Milan555
Vloženo 13.4.2015
Aktualizováno 30.7.2019
Zobrazeno 5 010x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Pro mě přesně to, co jsem hledal ( až na tu váhu) : automat do města (v hlavní střediskové vesničce autmo moc jezdit nejde a nepůjde) i na delší výlety. Úžasně pohodlná s velice solidní - až neuvěřitelnou spotřebou.

Motorka koupena od FIRMA:Honda MCH (Praha 10-Strašnice)

První dojmy - Mám ji teprve krátce. Proto dojmy se pokusím doplnit později. Ihned po pár kilometrech mi padla jako ulitá- bál jsem se váhy + předkopnutých stoupaček. Váha je opravdu na mě až moc (na místě parkovat- mám co dělat 240 kilo už holt je na mě moc) - při jízdě váha absolutně nevadí- a ihned se ztrácí. Předkopnuté stupačky nyní beru jako výhodu- pohodlné a lze tam i trochu změnit polohu ( opřít o paty nebo špičky) , zrychlení pro mě, který měl 110 cm naprosto úchvatné

Motorku bych doporučil pro - Není vhodná do terénu (je to cesťák), ani není pro ty, kteří potřebují blbnout na zadním kole... apod. Hodí se usedlejší řidiče , kteří mají motorku na kochačku a cestování s velice slušnou spotřebou. a pro rychlé přesuny po a mezi obcemi. Nebojí- li se žena váhy- je vhodná i pro ni- protože sedadlo je opravdu hodně nízko a i menší lidé v pohodě dosáhnou na zem. Nedá se moc vytáčet do otáček- což u ní není ani zapotřebí- proto není vhodná ani pro ty- kteří točí otáčky na dvojku do stovky...

Doplňky na motorce - doplňky zatím netřeba- budu jezdit a uvidím, bez čeho se teprve neobejdu. Jedině časem asi zadní kufr- jinak člověk nemá kam dát helmu- do postranních kufrů se nevejde.

Recenze

Po pro mě opět úchvatné Hondě Wave 110 i mi po 2 letech přestala stačit na střední a delší trasy- není na to stavěná - byla to motka do města a těsně kolem, Uvažoval jsem o něčem od 300 cm výše. Nakonec jsem si přečetl recenze o CTX 700 svezl se na ni a bylo rozhodnuto. 1 rok stará- testovací. Jako stařík co jezdí hlavně po městě se mi nechtělo řadit- a nevědět, kterou páčku dřív mačkat a zda rukou nebo nohou. Proto jsem vybral tento automat (čekal jsem kdy se nějaký z řady NC DCT za solidnější cenu objeví). Najeto mám zatím několik stovek km- takže nic moc najeto nemám, ale když se sundají kufry, naprosto lehce se proplétá po městě, akceleraci nemá cenu snad ani popisovat, na běžné silnici sedí jako přibitá. Do cca 130 KM/ hod jízda vynikající, při větší rychlosti by to asi sneslo větší větrný štítek- ale tak rychle já stejně nemíním ( ani nesmím !!!) jezdit- koupil jsem ji spíše na kochačku. Sedlo široké velice pohodlné, člověk nohama svírá benzínovou nádrž, což je pro mě bezpečnější pocit. Bez kufrů ( jsou ve standardní výbavě) odkládací prostor tak na kapesník a kus toaleťáku. Jinak 2 boční kufry to jistí. Popis DCT asi není zapotřebí, na netu je spousta testů jak automaty od Hondy fungují. A že opravdu fungují potvrzuji. Bez cukání, a bez jakýchkoli problémů řadí naprosto přesně samy. Brzdy opět kapitola sama pro sebe mastodonta zastavují naprosto spolehlivě. Motor je pro klasické motorkáře tiše sametový (mně to vyhovuje)- zde jsou názory jaký hnus jsme si to koupili- komu se nelíbí- tomu samozřejmě není ani určena- kam jsem přijel- nebyl nikdo, komu by se nelíbila byl jsem překvapený- že i motorkáři s dražšími mašinami ji pochválili (a nevypadalo to jenom ze slušnosti). ABS sice má ( nevypinatelné), ale nezaznamenal jsem , že bych ho zatím potřeboval.
Jak jsem se zmiňoval, lze v pohodě i po dálnici, ale skutečný zážitek je na okreskách a serpentinách. Klopí se do zatáček sama pouhým pohledem. Běžné naše špatně udržované silnice zvládá s přehledem a nebolí ani zadek ani nemáte vyklepané ruce. Pérování je pro mě tak akorát.
Delší trasu jsem zatím nejel- ale předpokládám i dle testů- že nebude problém cest ani na dlouhé trasy.
Spotřebě jsem zprvu nevěřil- i když všichni s úžasem popisovali, jak málo papá. Zatím po 1. tankování pro mě nastal šok a nevěřil jsem svým očím: 3.42 litru (a rozhodně jsem nebyl brzda na silnici, cca polovina najeta po městě), Se spolujezdcem jsem zatím nejel - až to trochu dostanu do ruky...ale opět dle testů prý pohodlíčko i pro baťůžka.

8/7/2015
Jezdím a jezdím. Myslím, že jsem s touto moto sžil velice dobře a jenom potvrzuji své rozhodnutí vyměnit Wavinu za toto. Jsem stále více nadšen a víc a více se těším na další nasednutí. Vzdálenost několika stovek kilometrů nečiní pro moje staré tělíčko pražádný problém, čím dál více lidí mi ji okukuje a slyším opravdu slova chvály ( ani ne tak od pěkných bab, ale spíše od ošklivých mužů). Ani větší nákup vzhledem ke kufrům není opravdu problém na CXT nacpat. Akorát mi trochu vadí při režimu D při jízdě po městě cukání při rychlostech kolem 30-20 km při automatickém podřazování- asi by to při přepnutí na režim S nedělalo vzhledem k vyšším otáčkám- ale není to nikterak tragické. Obrovská výhoda je, že pod plynem lze podřazovat nebo dat vyšší kvalt- furt jsem si nemohl zvyknout a ubíral jsem plyn- naprostá zbytečnost- motorka se pod plynem s přeřazováním ani nehne !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Geodet
Geodet napsal 04.11.15 v 21:35 10b.

Zajímavý odrážedlo.

wsbk
wsbk napsal 27.08.15 v 14:38 10b.

valasek
valasek napsal 16.04.15 v 19:30 10b.

Je moc prima, že Ti tak sedla Hodně radosti z jízdy, už ji ji

Honzin69
Honzin69 napsal 15.04.15 v 13:19

Gratuluji k dobré volbě motorky. Přeji hodně pohodových kilometrů kolečkama dolů.

jakattara
jakattara napsal 14.04.15 v 18:40 10b.

Já jsem věru spokojen :)

Více komentářů



TOPlist