renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CTX 700 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Gandalf007
Vloženo 30.11.2016
Aktualizováno 19.11.2019
Zobrazeno 3 551x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Pohodlný stroj s přiměřenou výkonovou rezervou pro pohodovou jízdu kolem komína i podstatně dál, jehož vzhled se může, ale nemusí každému líbit.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - velmi vstřícný a ochotný prodejce.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - příjemné překvapení mi přinesl pohodlný podvozek, který nerozhodila ani klasická česká silnice. Příjemný je zátah dvouválce i zvuk ze standardního tlumiče výfuku. Potěšilo mne také to, jak si promyšleně tvarovaná kapotáž poradila z odkláněním proudu vzduchu.

Motorku bych doporučil pro - každého, kdo si chce v příjemné pozici za řídítky užít pohodovou a přiměřeně dynamickou jízdu na kratší, ale i delší vzdálenosti. Jistě není vhodný pro soutěživé závodníky nebo milovníky výprav mimo silnici.

Doplňky na motorce - Z doplňků je zatím na řadě pouze turistické plexi zn. Puig a nosič s kufrem Shad SH49, který mi zbyl z dřívějška. Určitě si také nechám na vhodné místo nainstalovat 12V zásuvku. Jestli se časem rozhoupu k vyhřívaným gripům, chráničům rukou nebo dalším doplňkům se teprve uvidí, ale nejsem typ, který si musí celý stroj přetvořit k obrazu svému

Recenze

Hledal jsem stroj s kvalitním a pohodlným podvozkem i na české poměry, který bude disponovat slušnou výkonovou rezervou, nabídne příjemně ekonomický provoz, přiměřenou ochranu jezdce a osloví i mé estetické požadavky. Vzhledem k limitu A2 (řadu strojů lze samozřejmě přiškrtit) jsem se rozhlížel mezi maxiskútry typu Burgman 400, X-Max 400 (event. nová 300-ka) nebo připravované Kymco AK 550. K tomu jsem přibral pár motocyklů, převážně z provenience zn. Honda, např. z řady CB, NC... Ale CTX se mi od prvního setkání líbilo svou svérázností, velmi specifickým posezem za řídítky i důmyslně tvarovanou kapotáží. Když jsem se k němu s odstupem bezmála roku dostal znovu, jen se mi potvrdily všechny pozitivní informace vyčtené z recenzí - podvozek, brzdy, charakter motoru i převodovky - vše vyhovuje pohodové jízdě s občasnou dynamičtější chvilkou pro radost. Nechci závody z A do B, kličkování mezi auty, předhánění se s kamarády, jen pohodové a chvílemi i dynamické proplouvání krajinou. Koupil jsem možná jednu z posledních skladovek v ČR, protože vzhledem k platnosti vyšší emisní normy k 1.1.2017 prodej tohoto modelu letos bez náhrady končí.
Spotřebu očekávám při mém stylu a sólo jízdě v rozmezí 3,5-4 l/100 km. Náklady na servis by podle informací kamarádů také neměly být astronomické, ale to uvidím časem.
Už z pouhého vzhledu stroje je zřejmé, že se bude nejlépe cítit na pěkné silnici a to ve městě, mimo něj a nelekne se ani dálnice. Terén, brody nebo skoky pro něj rozhodně nejsou Očekávám od něj proto cesty do zaměstnání, víkendové výlety i sem tam nějakou prázdninovou vyjížďku do zahraničí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hasak1
hasak1 napsal 27.03.23 v 10:16 9b.

Díky za povídání o moto.Koupil jsem teď a uvidím po sezoně.Těším se co najedu.

Gandalf007
Gandalf007 napsal 14.12.16 v 16:19

CTX 1300 je někde úplně jinde - výkonem, hmotností, cenou a takovou cestou jít opravdu nechci

Guga
Guga napsal 07.12.16 v 19:34 10b.

Jako dobrý
Třináctka by byla lepší, hepčí!

Gandalf007
Gandalf007 napsal 05.12.16 v 07:23

poletucha: Díky Mimochodem přes Lišov jsem letos jel cca 6x Je to pěkně na mé trase za kamarády do ČB a na Churáňov. Ještě, že tam dali dohromady hlavní silnici

poletucha
poletucha napsal 04.12.16 v 23:14 9b.

No, je to něco ne úplně obvyklýho. Ale to je na tom právě skvělý . GéEso má každej druhej, ale tohle je něco, za čím se každej otočí. A o silničních dovednostech a spolehlivosti tohohle stroje nepochybuju. Přeju hodně šťastnejch kilometrů

Více komentářů



TOPlist