Jednoduchá,nenáročná,spolehlivá motorka-raketa.Moje druhá láska.První je rodina:)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas EC 300: důvod neuveden
První dojmy - První cross byla ČZ 250-513.Když jsem CRko kupoval,vůbec netušíc do čeho jdu.Původní majtel ji nakop ,projel se a byla moje:)Ten zátah byl tenkrát na mě brutální,je teda i teď,ale už vím co od toho čekat:)
Recenze
Vybral sem si tenhle stroj z důvodu velkého obsahu,který by měl vydržet.A taky že pořád drží.CRko mám už cca 5 let a ještě nezklamalo.Ale rozhodl jsem se,asi tak před měsícem o renovaci,nebo omlazení,jak chcete,tohoto stroje.
Tak jdem na to:
Kromě půlení motoru bylo všechno zdemontováno,rozšroubováno,rozděláno...
Každá součástka,šroubek,řádně očištěn-celá motorka:)
Kamarád my nastříkal rám znovu bílou barvou-autolakem.Cca po pěti dnech začala zpětná montáž jednotlivých dílů,viz foto.
Co se měnilo cca 3 roky zpátky
Nová spojka spolu s pružinami.Výfukové koleno ProCircuit Platinum 2
Co vše se měnilo teď:28.12.2014
Rozdělání předních vydlic a výměna-gufera + stírací kroužky vidlice,gumičky,pouzdra.olej
Rozdělání zadního tlumiče očištěn,výměna oleje+ložisko oka zadního tlumiče.
Nový přední brzdový kotouč spolu s destičkami,prachovka čepu brzdiče,prachovka vodícího čepu brzdiče.Pneumatika DUNLOP D952 80/100-21.
Simerink řadičky,startovací páky a sada těsnění řetězového kolečka.
Lízátko řetězu,rolnička.
Sada těsnění válce.Řadička.Těsnění koleno výfuk.
Sada drátů zadního kola 18"-komplet výplet.Kryt zadního tlumiče-černý.
17.2.2015
Výbrus s novým pístem.
Přední kryt brzdového kotouče bílá.
Chrániče přední vidlice bílá.
Přední blatník červená.
Přední tabulka bílá.
Spoilery chladiče červená.
Zadní blatník červená.
Boční číslové tabulky červená.
Co chybělo a teď dokoupilo:
Zadní kryt brzdového třmenu.Zadní plastový kryt brzdového kotouče.
Na co se ještě čeká od dodavatele:
Polepy na moto. 7.3.2015 hotovo
Potah sedla.13.3.2015 hotovo
Rozpočet činí plus mínus 23 500 kč.Zdaleka nejsou vyměněny další součástky,jelikož jsou v dobrém stavu-přepákování,ložiska kol,klika...To by cena byla ještě vyšší.Ještě to chce mít dost času.Práce se nepočítá,tu si dělám s radostí sám s kámarádama spolu s pivem v ruce a špetkou slivovice-je zima:)
Chtěl jsem jenom dát návod ostatním,co to finančně obnáší,když se člověk pustí
do CR 500R!!!Koním zdar!
Budu zasílat další fota,jak to pokračuje.Snad se dílo povede.
Foto od původního majtele-jiné nemám,za těch pět let to ,,zestárlo"
Situace 28.12.2014
20.2.2015
HOTOVO 13.3.2015 !!!
Nádhernáááá Chápu proč neprodávat je to výstavní kousek a hlavně tyhle motorky jsou jen pro srdcaře.Taky bych ji jednou chtěl ale jsou moc drahé.
LeChuligan
Byla koupená v Břeclavě.Už je to dlouho
piskot.t
Má to svoji hodnotu.Pro někoho jako CR 500 nebo finanční-dá se to dobře prodat (to není můj případ).
Letos sem na tom seděl max 3 x 15 minut,jen abych to oživil
Nebyla koupená v Břeclavě??
io nahoru ... koukam,ze kazdej ted zachranuje 500
Pěkná práce,teď jsem doknočil to samé,ale dal jsem ho do hliníkového rámu r.v.03 ,přední vidlice Marzochi ,oprůměr 50 ,přední kotouč průměr 270, teď čekám na polepy ,pak dám fotky celé stavby.