Zachtělo se mi něčeho víc do terénu než byl Fazer a taky se říká že sny by se měli plnit a já si tuhle motorku prostě přál
První dojmy - po přesednutí z Fazera? Sakra! je to vysoký! Sakra vono to nejede! Trochu jsem si taky musel zvyknout na projev jednohrnce kterej byl oproti Fazeru jako buchar se vším všudy,vibrace i kravál jsou samozřejmostí
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro větší postavy, plus je aspoň základní technická zdatnost, pak se dá spousta věcí vyřešit levou zadní :) Je spolehlivá, odevšud dojela po svých, vhodná pro ty kdo dovedou ocenit vibrace jednoválce v podkulčí.
Doplňky na motorce - na zadní plotně kufr, výfuk alá houm tjůnink, chrániče rukou,jiné blinkry a štětkový nátěr - ten přijde dopryč, nejzásadnější úprava návrat do původního stavu, až na některý drobnosti, v originálu zkrátka nemá chybu.
Recenze
Ruka při výběru na ní padla protože jsem chtěl něco jednoduššího, míň elektroniky, míň pístů, míň karburátorů, což se povedlo a návdavkem k tomu jsem obdržel i spoustu problémů jako byla klouzajcí spojka díky nevhodně zvolenému oleji. Ale nechte jí tam když se pro ní ženete do horoucích p... s přívěsem a prachama. Ale stavu byla i úměrná cena a uchlácholil mě taky fakt že k motorce bylo i pár dílů potřebných k opravám.
Spojka se vyřešila výměnou oleje a lamel které jsem dostal k motu, takže jsem začal najíždět první kilometry s vysněnou tenerkou, byla to paráda, projela všude, hezky pérovala ale záhy přišla studená sprcha, startér přestal startovat - vymlácená baterka, po nabití se situace opakovala, přišlo na řadu pátrání které ve finále odhalilo odpálený stator alternátoru, velice nepříjemná záležitost a taky né zrovna laciná.
Nezbylo nic jiného než stator vyměnit což se taky povedlo a při té příležitosti byl vrácen zpátky nový origo regulátor místo bastleného neoriginálu, od té doby prozatím bez závad úspěšně najeto bohužel jen pár kilometrů po silnici a něco málo v terénu.
Samozřejmostí u takhle starého stoje jsou místy ztržené závity a nijak extra strhujcí vzhled to oboje musím dořešit přez letošní zimu a pak už jenom jezdit a jezdit! :)
Před sezonou v roce 2015 se povedlo navléknout tenerku do nejslušivějšího originálního kabátu, ve kterém je prostě nejlepší, v provozu pak byla až do června kdy jí vystřídala mladší XTZ 750, potom plnila ještě chvíli funkci záložního stroje, a nakonec, aby nezahálela se bohužel, v prosinci, vydala do světa dělat radost ke Kroměříži. Tak snad bude dělat dobrotu a radost a bude se mít dobře.
10b za nadseni pro vec
Díky moc i tobě přeji spoustu radosti a minimum závad
no tak takové příspěvky mne samozřejmě těší, prošel jsem podobnou cestu
10 b a přání radosti z jízdy