renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Cross 200 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník gozer
Vloženo 13.11.2014
Aktualizováno 1.6.2017
Zobrazeno 3 598x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Možná to některým přijde podivné ale tyden po prodeji červene cross 125 jsem za neodolatelne peníze v prosinci koupil další yukinu . Původně to byla taky zdevastovana červená cross 125 ješte ke všemu s rozebraným motorem kterou majitel za nemalé pení

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki TR 125: chtěl jsem po 125 už neco silnějšího
Yuki TR 250: Vodník , určitě těžší a tím padem i meně svižnější , vykon defakto stejnej ,

První dojmy - O proti moji byvale yukině byla motorka jak nová, spousta věcí se leskla novotou nic nebylo opotřebovane spousty doplnku z novějšího modelu .Hnedka jak jsem ji viděl tak sem měl jasno že s prazdnou neodjedu ono taky přes celou čr se jezdí motorka kupovat ne očumovat :D . Jízda paradní i když sem možná čekal trochu víc nad druhy den mi přišla motorka na mě silná :D

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo na cestě nebo i v terenu nepožaduje špičkove výkony na dojíždění do práce supr i na delší vzdálenosti se dá Zvládl jsem na tom i 400 km za den .Kdyby nekoho cokoliv zajimalo nebo potřeboval poradit stačí mi napsat do zpráv :) .

Doplňky na motorce - Zadní držák na kufr ( nevímn proč ale pan majitel mi ho prostě nedal )

Koupil sem origo vyfuk jelikož ten s kterým jsem to koupil tak trochu vytuňenej a z cross 125 mi zbyl ladak stím to taky řvalo tak sem koupil origo nakonec .

Tachometr se zabudovanými kontrolkami z Husqvarny

Kvuli praskajcím špicem proběhla vyměna zadní ho kola se Suzuki dr 125 (železnej rafek 4 mm špice ) origo byl hlinikovej a 3,5 mm špice

Recenze

Motorku jsem si vybral jelikož by jse mi už neoplatilo opravovat moji červenou cross 125 ( řetězovka , zadní guma , motor , plasty ...) tak jsem ji za pár tisíc prodal . Prodal s umyslem že obratem koupím něco jíneho lepšího požadavky byly jasne cestovní rychlost okolo 90 rozumná spotřeba nenaročnost na servis spolehlivost rozumná cena ...prostě motorku na občasne výlety do okolí a taky do zaměstanání a na fušky jako idelaní možnost jse mi jevila opět yuki cross 125 komplet předělanou na 200 ( motor karburátor komplet elektrika ) se spoustou novych věcí (na všem bylo najeto 500 km ) jedině co mě odrazovalo byla vzdálenost ktrerou jsem musel absolvovat bylo to skoro přes celou ČR .

Naštětí známí mi pučil za naftu tdi golfa s vozíkem a i přes ne moc přiznive počasí jsme v 6 ráno vyrazily . Po přijezdu na místo mě majitel v celku zaskočil stím že motorka jela naposledy skoro před pul rokem a že ani baterku nenabíjel ale k mému překvapení motor sice né hned ale naskočil . Po par projíždkách s debatou s majitelem šla motorka na vozík motorku jsem vcelku nešikovně uvázali což se projevilo na D1 ulomením stojanu , nicméně motorku jsem nakonec v celku dovezl večer domů . Hned nadruhy jsem na motorku montoval vyfuk co mi zbyl z cross 125 sice taky byl hlučnej ale přejenom ve spoji svod- kocovka byl těsnější a neřinčel .

Pustil jsem se do prvních testu kdy se ukazalo že motorka skutečně jede jak s praku 90 i do kopce tah nezajeteho motor byl neskutečnej motor měl pouze 500 km a šlo vcelku cítět že ještě není zajety takže po nejakych 500 km sice tah lehce klesl ale za to se motor zvolnil a dal se i roztáčet do vyších rychlostí . Jinak motor je vcelku povedená čínská kopie suzuki nejspiše něco mezi DR 200 A GN 125 osazeny podtlakovým mikunu karburátorem . Motor má vcelku dobře s převodovanou 5 tti stupnovou převedovku s kratšímí stupni což v praxi znamená že i na 5tku se da jet třeba 50 a realná vmax se pohybuje nekde kolem 120 .Jako neduhu převodvky bych viděl vcelku znatelně hučíví trojku což se projevilo po montáží tichého originálního vyfuku někdy i lehce rachotí ale není to nic co bych nejak řešil . Co jse elektrické vybavy tyče tak jako věčina motorek to má třífázovy alternátor s pernamentním buzením s skratovým regulátorem a indukční zapalovaní ( pro provoz j potřeba baterie 12 9AH ) Co jse podvozu tyče tak zadek je vybaven al kyvkou s přepákovaním a centralním tlumičem zde bylo potřeba vyměnit nejake ty ložiska i když je majitel měnil při opravě ale vyměnit pouze jedno ložisko a zybetek nechat se mi už ze začatku jevilo podivné .Na kyvce bylo potřeba nechat pořadně přivařit držák na krytu řetězu a držák vodítks řetězu - problem všech tehle yukin . Pak ješte přišly nejake drobné zavady ktere mě vcelku dokazali vytočit 30 km od baraku z ničeh nic odešla faja , pak se taky ucpal palivovy filtr značky Mann - jeden mi vydrežel nekolik tisic a ješte sem ho dal na simnaka kde složí do ted a tady ten vydržel den ... přitom nadrž čístá jako slovo boží.

Jinak co se spotřeby tyče tak ta se pohybuju kolem 3,5-4 jako šlo by to i za 3 ale motorku nemám na ježdění na spotřebu ... :D Olej + filtr měním co 2000 km dle doporučení majitele letos jsem měnil olej 4x . Ty 2000 km to se najede hned :D Ventily seřizuji podle potřeby řekněme že co 3000 km .

Zdali se dá s moto dobře cestovat těžko říct rozhodně je na delší vzdálenosti mnohem lepší jak 125 dokonce ani po dálnici jsem neměl problem. Výlet do Alp přes lipno na Grossglockner a potom Alpama zpět nejakych 1500 km zvladla motorka až na praskle lanko tachometru uplně bez problemu . Samořjmně dat 400 km za den se dá ale není to už nic moc přijemného.

Tak nakonec i přes častou vyměnu oleje došlo kolem 15 000 km k destrukci převodovky konkretně 3 rychlostního stupne jak se stalo nejednomu majiteli . Ono se to pravidelné vytačení každeho kvaltu do plna nekde projevit muselo . A nebyla to jenom převodovka ventily zaklepane něstěnící napinací kladky vydřene valec s pístem ok . Po vyměně převodovky jsem nalítal nejake 3000 a motorku prodal do vedlejšího města ale na servis bude jezdit stále ke mě .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gozer
gozer napsal 11.03.16 v 15:27

Ahoj jojo měním bylo to přání předchozího majitele , ale i kvuli tomu že tu motorku hodně držím na hraně maxima a hodně ju držím full gas . Nejake drobne hobliny čas od času najdu u oil filtru ale ot nejak neřeším no hučící trojka to je trošku problem ale nehodlám to kvuli tomu pulit . Spiše mě štve slabá spojka .

Lifer
Lifer napsal 11.03.16 v 09:27 10b.

Ahoj, to teda často měníš olej, aspoň tedy víc jak já (u mě co rok). Kdybys přemýšlel někdy nad magnetickým výpušťákém, tak si to rozmysli. U mě to nic z oleje nevytáhlo a navíc je tam sítko. S tou hlučnou trojkou je to na zváženou. Já měl hlučný první kvalty, než jsem vyměnil převodovku, pak OK. Je vidět, že se staráš pěkně a takový srdcař, že koupíš druhou Yukču. Za mě 10b

padrino11
padrino11 napsal 29.08.15 v 17:50 4b.

Yuki je typické homomoto. Každý kdo si koupí Yuki jde po smrti rovnou do nebe, protože peklo si prožil už na zemi. Kdo má zájem jezdit jinam než do servisu, ten si nikdy Yuki nekoupí. Jako doplněk doporučuji dvě růžový dilda místo heftů. Dám ti za ní 4 body Puso.

gozer
gozer napsal 16.11.14 v 10:30

tady tady yukina má spotřebu paradní kdybych chtěl šlo by to i za 3L ale jezdím tech spíše kolem těch 3,5 - jezdím celkem fest musím ty KW využít všechny :D v terenu by to šlo možná i přes 4 , dojezd na nadrž je kolem tech 250 km

Juro77
Juro77 napsal 15.11.14 v 21:32

Dik za opis motorky ; tiez rozmyslam nad návratom k menšej kubatúre akú mám.Doteraz som jazdil na motorkach do 250cm3 ; a presiel som na 650ku ; no veciu radost som mal z mojej 175ky a navyse mi po celodenom jazdení ostalo aj nieco v nadrzi .Ano je pravda že na spotrebu sa nejazdí ; ale jazdit od benzinky k benzinke tiez nie je vyhra.

Více komentářů



TOPlist