Někde se začít musí, a protože jsem nevěděl jestli mě budou 2 kola bavit, sáhl jsem po levné číně. Najeto mám něco přes 11tis. (30.11.2015)
První dojmy - Samozřejmě nadšení ze začátku veliké. Časem se samozřejmě dostavili nějaké nedostatky, ale to se v téhle cenové relaci dalo čekat. Skútr mě nikde až na jednu příhodu s fajfkou od svíčky nikdy nenechal, ale po povrtání mě dovezl. Pokud vám nevadí občas se na motorku podívat, něco vyměnit a vůbec starat se ne jen jezdit tak, u mého kusu můžu doporučit.
Motorku bych doporučil pro - Začátčník v mladém věku, středním věku
Doplňky na motorce - - Nové Pneu - Dunlop Scootsmart (ne že by staré ještě něco nevydržely, ale snažím se vylepšovat i to co někomu přijde jako nesmysl třeba čínský skútr)
- Imitace Akrapa - z Aliexpress = udělěj v Praze bordel, ať tě plechovka vidí a báby neskáčou se psy pod kola. Video v sekci.
- Komplet nové hadičky
- Variator Malossi s kontrastní pružinou
- CDI-naraku, Fajfka svíčky s indukční cívkou, Iridiová svíčka
Recenze
Šlo tady jasně o cenu. Příznivá, majitel se stěhoval a neměl skútr kde garážovat. Koupeno při 2tis. (Květen 2014) na konci sezóny najeto přes 11tis. km (30.11. 2015)
Motor, klasický GY6 (152qmi) - rychlý nástup, menší maximálka, nijak extrémně nezaostává za konkurencí (je pravda že jsem drobnější postavy 60kg). Maximalká 100km/h v jednom v pohodě.
Brzdy jako čokoláda ve 40 stupních. Ale zabrzdí to
Tlumiče - tužší a celkově podvozek hází na kočičích hlavách, ve dvou když v Praze vymetete díru, což prostě je klasika, tak to spolujezdec pozná dost razantně. Kdo je cymprlína a čeká hladkost, ani náhodou.
Ovladatelnost - malá kola a úzká řídítka nejsou vyhledávaná, ale když se potřebujete proháčkovat přes ucpaný nuselák, každý centimetr dobrý (jako v posteli) do města prosté dobrý!
Spolujezdec - vyzkoušeno jak se slečnou tak z hromotlukem za zády, samozřejmě s těžší postavou za zády (okolo 100kg) se do kopce moc nechce ale co by jste čekali od 125ccm. Madla pro spolujezdce na držení a zároveň pro přídavný box vzadu je z plastu, asi po 1tis. km prasknul. Nabízí originál i železný, ale gafa vše vyřešila. Pokud neupadne, bude tam.
Úložný prostor, je na jednu helmu, 2 ani náhodou, ale schovám tam integrálu, řetězový zámek, pláštěnku, hadr, nářadí a lékarničku. Občas musíte improvizovat a využít prostor pod nohama. Už jsem vezl různé věci...
Spotřeba - jsem drobnější jak už jsem psal takže každý kilo dolů pomáhá rychlosti i spotřebě. Jezdím v Praze za 2litry a někdy i kousek přes a je to brzda-plyn, a vůbec to nešetřím. Co to dá, ukaž se!
Skútr jenom kolem komína a do práce za lacno. Já na tom odlítal druhou sezónu jako prd! Asi dobrej kus... Na dálnici je to porod a spíš ne než jo! Ve městě pohoda!
Pokud máte nějaké dotazy, nebo pochybnosti pište otázky co vím to rád předám...
Edit: prodáno kamarádovi!
padrino taky tě zdravím a tvůj názor beru jako super odborný! Díky za tip na hefty, udej adresu ať se můžu podívat u tebe jak máš připevněná dilda... Homomoto zdar a YUki zvlášť!
Yuki je typické homomoto. Každý kdo si koupí Yuki jde po smrti rovnou do nebe, protože peklo si prožil už na zemi. Kdo má zájem jezdit jinam než do servisu, ten si nikdy Yuki nekoupí. Jako doplněk doporučuji dvě růžový dilda místo heftů. Dám ti za ní 4 body.
Díky, každá ves musí mít svého exota koupil jsem na aliexpress, je to čína pro čínu. cca. 40 dolarů + doprava vyjde stejně jako výfuk a něco jsem ještě dal DHL za proclení. Rozhodně to děla strašnej bordel, plyve oheň jako drak. O zvýšení výkonu tu nejde mluvit je to 4T. Ale ve městě ti uhne každej plechovkář, nebo o tobě ví, a o to my šlo v Praze!! Účel splněn a k tomu mám velký úsměv...kdyby si chtěl víc poradit, nebo poslat dokaz, video napiš zprávu...
Jsem pro každou recesi! Ten pseudo-Akrapovič je pecka! Kde ho seženu ?